Då här kul kan det va på slutet av en träning
[YOUTUBE-ID]AyDISLi76Hk[/YOUTUBE-ID]
I morgon är det träning och det behövs ett par flaggisar.
Kom igen nu
/Stefan
Kom igen nu
/Stefan
Kom igen nu
/Stefan
Vaaaad kör han för något
Nu ska jag vara extremt jobbig och tråkig, trots att banan såg jäkligt kul ut baklänges.Har du aldrig sett en sidvagn förr?
Nu ska jag vara extremt jobbig och tråkig, trots att banan såg jäkligt kul ut baklänges.
Vad händer om någon kraschar in i tex räcket till vänster innan de kör ut på rakan?
Banlicens, försäkringar osv gäller väl bara om man kör banan i den riktning den besiktigats för, eller?
Misano vände ju på varvet, kanske något för LMS att fundera på för att få till en roligare bana?
OkejDet var ingen roadracingträning när det åkte baklänges så det är nog ingen fara med licens osv...
Du har alltså en våt dröm om att man på förarmötet bestämmer om man ska köra höger eller vänstervarv?Okej
Var mest nyfiken
Att avsluta med Esset före målgång skulle nog kunna ge en hel del sköna race!
Skulle nog vilja träna någon gång innan tävling men skulle de få för sig att ändra riktning skulle jag vara den förste att applådera. Att åka runt runt åt samma håll år ut och år in ger inte så mycket.Du har alltså en våt dröm om att man på förarmötet bestämmer om man ska köra höger eller vänstervarv?
Skulle nog vilja träna någon gång innan tävling men skulle de få för sig att ändra riktning skulle jag vara den förste att applådera. Att åka runt runt åt samma håll år ut och år in ger inte så mycket.
Är det vi såna här tillfällen man ska skapa en FB-grupp som heter "Wänd Wawet Föw Helwete" för att få det fixat?
Klä in skiten i skumgummi så kör viBörja med gruppen spräng bort berget...
Klä in skiten i skumgummi så kör vi
Man är ju ledig 2:a till 6:e juni... det är inte så att man kan få köra lite då?
Jo det tycker jag allt!
Hur funkar det? Vem kollar om det finns någon ledig bantid och frivillig träningsledare?
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|