ozto
Testförare
Du eftersom du frågade. Ring kanslit och MRT...
Ok, kontaktuppgifter?
Har jag fullmakt att boka banan för roadracingsektionens räkning?
Du eftersom du frågade. Ring kanslit och MRT...
Ok, kontaktuppgifter?
Hmm, lite halvbrist på moppe, men pga 200% beläggning på jobbet så känns tisdagarna rätt körda framöver, så lite träning i helgen vore ju inte fel! Rackarns va brådis det blev att fixa allt nu då
Jo det tycker jag allt!
Hur funkar det? Vem kollar om det finns någon ledig bantid och frivillig träningsledare?
Ok, kontaktuppgifter?
013-36 26 90
Vi i roadracingsektionen har inte tid att ordna någon träning så det får ju bli en "Ottos träningsdag" om du får till något. Lycka till!
Nej, jag ska inte köra SM, men det finns några andra anledningar att träna: Abstinens, brist på talang och för att det är riktigt kulDu ska väl inte köra SM? Skitlångt kvar till Rookieracet ju! Du hinner träna ska du se!
Tänkte ringa och höra om en "Mozzez träningsdag" men ingen svarar!!!
Tänkte ringa och höra om en "Mozzez träningsdag" men ingen svarar!!!
Bromshandtag har jag ett "Brembopirat" liggande som borde passa, funkar på RS250 och tror det ska gå på en Mille med. Jag ska till Linköping i morgon så jag kan ta med det så kan du testa. 200 kr flång nytt.Håller på och kämpar med och få ihop Banhojen till tisdag och har desperat behov av en bakram och en bromsvätskebehållare till min 04....Ingen som har grejer liggande? Glömde att jag behöver ett bromshandtag också..
0709964070
Janne
Bromshandtag har jag ett "Brembopirat" liggande som borde passa, funkar på RS250 och tror det ska gå på en Mille med. Jag ska till Linköping i morgon så jag kan ta med det så kan du testa. 200 kr flång nytt.
Fick du inget svar? Jag ringer på måndag och hör!
En extremt glad och tillmötesgående verksamhetsansvarig meddelade just till mig att banan är bokad och uthyrd alla helger på året och även på fredag. Måndag var det tydligen körförbud på banan pga nationaldag.
Så tyvärr blir det nog inget!
Ok. Synd. Får väl försöka komma upp nästa tisdag då. Brukar det vara mycket folk? Gruppindelning snabb/långsam? Hur mycket körtid brukar det bli?
mvh
Mozz
2 eller 3 grupper normalt och indelat efter snabbhet. 3 x 20 minuter brukar det bli.Ok. Synd. Får väl försöka komma upp nästa tisdag då. Brukar det vara mycket folk? Gruppindelning snabb/långsam? Hur mycket körtid brukar det bli?
mvh
Mozz
2 eller 3 grupper normalt och indelat efter snabbhet. 3 x 20 minuter brukar det bli.
EDIT: Jävla Skit-Alx
Det brukar va 2-3 grupper, varje grupp kör ca 20 minuter långa pass. Alltså 2 grupper=ca 4 pass, 3 grupper=ca 3 pass
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|