LMS RR-Träningar 2011

Mort

Team Otakt
Gick med
5 Aug 2006
Hoj
KTM 300 EXC
Har ni funkisar nu så det räcker? Annars kan jag ställa upp. Kommer dit hursomhaver och fotar lite tror jag.
Tackar för erbjudandet! Har två som har sagt att de ska komma, så det bör vara lugnt, men det känns ju alltid bra om det finns en backup om någon skulle få strul. :)

Alx

Numera tävlingsledare
Gick med
8 Nov 2004
Hoj
Suzuki GSX 400 FWS-83, Barilla RS 250-98, KTM 250 EXC-F-10
Vi har fått en spricka i asfalten, ca 1m lång, i Torparn. Eventuellt kommer dagens träning bli inställd. Kobbe är påväg ut till banan för att kolla om vi kan köra ändå. Går inte det så blir träningen inställd och banan lagas på torsdag.

Såfort jag får veta av Kobbe om det går att köra eller inte kommer ett meddelande upp här.

Johan-ST1050

Ny medlem
Gick med
3 Oct 2007
Hoj
125cc ToF jobbetscooter
Vi har fått en spricka i asfalten, ca 1m lång, i Torparn. Eventuellt kommer dagens träning bli inställd. Kobbe är påväg ut till banan för att kolla om vi kan köra ändå. Går inte det så blir träningen inställd och banan lagas på torsdag.

Såfort jag får veta av Kobbe om det går att köra eller inte kommer ett meddelande upp här.

Silvertejp? ;)

Alx

Numera tävlingsledare
Gick med
8 Nov 2004
Hoj
Skitans!

Blir ingen träning ikväll, både Kobbe och Fredde har varit ute och kollat banan. Det finns en spricka i asfalten i Torparn ca 1 meter lång och ca 1 decimeter bred tvärs över idealspår ut genom Torparn. Inte optimalt helt enkelt helt enkelt! Värmen och långloppet har flyttat banan en bit...

Banan lagas på torsdag så nästa vecka blir det träning igen! :)

Macke

Typiskt....
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR1000RR TKR
Har precis varit och hämtat bussen och skulle börja lasta. Vilken jäkla tur att man råkade titta in här innan man började...

Tråkigt att det inte blir nån träning. Hade VERKLIGEN behövt både dagens och nästa tisdags träning innan SM'et...

Aja, nya tag nästa vecka...

Alx

Numera tävlingsledare
Gick med
8 Nov 2004
Hoj
Vi ska kolla banan ikväll och se vad som går att göra och vad som blir bäst. Självklart gör vi det så bra det bara går.

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Har precis varit och hämtat bussen och skulle börja lasta. Vilken jäkla tur att man råkade titta in här innan man började...

Tråkigt att det inte blir nån träning. Hade VERKLIGEN behövt både dagens och nästa tisdags träning innan SM'et...

Aja, nya tag nästa vecka...

Och dagen ros till Andreas Gising som ringde till mig och berättade detta för han "hade fått för sig att du skulle hit idag..."

TACK!!!! Bussen var lastad och jag var precis på väg att hämta upp Linus - Hellrider för att åka till Linkeboda.
TACK för att slippa stå där och svära vid 1600 i eftermiddag. TACK för att slippa åka 60 mil i onödan. TACK Andreas.:tummenupp:tummenupp:tummenupp

Mamma mia!

Member of team R6
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
r6-räser
Och dagen ros till Andreas Gising som ringde till mig och berättade detta för han "hade fått för sig att du skulle hit idag..."

TACK!!!! Bussen var lastad och jag var precis på väg att hämta upp Linus - Hellrider för att åka till Linkeboda.
TACK för att slippa stå där och svära vid 1600 i eftermiddag. TACK för att slippa åka 60 mil i onödan. TACK Andreas.:tummenupp:tummenupp:tummenupp

Det var så lite! Jag gör allt som står i min makt att förbättra mina egna förutsättningar till SM på hemmabanan(sämre för dig => bättre för mig..), alla knep är tillåtna. :hihi

Rapport från sviestad:
Öppen depå, en deltagare (#31), strålande sol. Absolut inget regn eller åska. Nytt spårval i torpan och stabilt sjunkande tider! :squid

Last edited:

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Hoj
Det var så lite! Jag gör allt som står i min makt att förbättra mina egna förutsättningar till SM på hemmabanan(sämre för dig => bättre för mig..), alla knep är tillåtna. :hihi

Rapport från sviestad:
Öppen depå, en deltagare (#31), strålande sol. Absolut inget regn eller åska. Nytt spårval i torpan och stabilt sjunkande tider! :squid

Din ORM!!! Nu ska du... om inte döden dö (som Pippi sa) så åtminstone .... bli frånåkt!!!:gnissla

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Hoj
Jo, om det blir så att jag tar och kommer upp på tisdag, finns det ström då eller måste man ha med elverk? Är det ont om eluttag.... OM det är så MÅSTE väl långväga ELITförare ha förtur...:)

ozto

Testförare
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
848, 1098S, RSV4 Factory och BMW M3 på vintern
Jo, om det blir så att jag tar och kommer upp på tisdag, finns det ström då eller måste man ha med elverk? Är det ont om eluttag.... OM det är så MÅSTE väl långväga ELITförare ha förtur...:)

Självklart har långväga Elitförare förtur till eluttagen! Du kan va lugn!

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Hoj
Självklart har långväga Elitförare förtur till eluttagen! Du kan va lugn!

Nu börjar det låta! Kan ni ta och rulla ut en miljömatta och sätta upp ett tält också? Det räcker med något enkelt på 3x6 meter. Då får ni dessutom plats att ställa upp en kyl med mycket Loka citron samt en cappuccinomaskin.

OK?

Johan-ST1050

Ny medlem
Gick med
3 Oct 2007
Hoj
125cc ToF jobbetscooter
Nu börjar det låta! Kan ni ta och rulla ut en miljömatta och sätta upp ett tält också? Det räcker med något enkelt på 3x6 meter. Då får ni dessutom plats att ställa upp en kyl med mycket Loka citron samt en cappuccinomaskin.

OK?

Tar du med grid girls kan nog det mesta fixas tills du kommer.

De bör vara minst lika begåvade (och många) som dessa. :tummenupp

Bifogat

• 2007-grid-girls-IMG_2002.jpg
    2007-grid-girls-IMG_2002.jpg
    106.2 KB · Visningar: 67

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
V4
Bussen är packad & klar, men YR pratar om väta? Nån som bor på plats och kan rapportera efter lunch hur det ser ut?

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati