Bussen är packad & klar, men YR pratar om väta? Nån som bor på plats och kan rapportera efter lunch hur det ser ut?
Klart.se med, men som det verkar så ska det avta tills träningen börjar. Så det blir väl att hålla tummarna.
Bussen är packad & klar, men YR pratar om väta? Nån som bor på plats och kan rapportera efter lunch hur det ser ut?
Äh, ni är väl inte fullärda i regnkörning?
Jag blev lite inspirerad efter moto2-racet i regn.
Äh, ni är väl inte fullärda i regnkörning?
Jag blev lite inspirerad efter moto2-racet i regn.
Min prognos, baserat på SMHIs radarbilder, säger att det inte kommer något mer regn i Linköping:Av rena principskäl så packa jag inte med några regndäck! Är det regn, dugg eller bara molningt? YR säger ju att det ska sluta snart så borde väl hinna torka upp tills ikväll?
Av rena principskäl så packa jag inte med några regndäck! Är det regn, dugg eller bara molningt? YR säger ju att det ska sluta snart så borde väl hinna torka upp tills ikväll?
Så är det. Man tar alltid med sig alla saker för då vet man att man inte står där som ett fån oavsett vad som sker.Du har ju fattat det här helt fel. Vill man åka i torrt tar man självklart med sig regndäck, tält, paraply, regnställ, etc, etc. Då blir det garanterat sol!
Så med "Män kör fort i regn" menar du inte dig själv alltså?Man kan faktiskt titta på också om det regnar, det har jag gjort en gång och det kändes jättebra när skamkärran kom in med en kraschad hoj
En "man" väljer sina tillfällenSå med "Män kör fort i regn" menar du inte dig själv alltså?
Jag åkte bara tre varv o det var de mest kantiga o dåliga varven jag kört, sedan jag tog licensen. Så jag vaskade hojen i esset. Känns smått onödigt såhär efteråt..
Han körde väl 57r till slut om jag fattade rätt.En "man" väljer sina tillfällen
Vaf fan håller Macke på med? Åka mitten 58 så där bara
http://www.amigoo.se/heat.aspx?EventId=97
Han körde väl 57r till slut om jag fattade rätt.
Onödigt fortJaa.. några HÖGA 57'or blev det redan på andra passet faktiskt.... 57.7 som bäst.
Onödigt fort
Jag tror faktiskt inte att dom 57'orna är nåt snabbare än dom låga 58'or man åkte förra året om du förstår hur jag menar...
Alla kommer åka onödigt fort i helgen på nya asfalten..
Jo, jag förstår och får väl ta rygg på dig på fredag för att se hur man kör en 57:aJag tror faktiskt inte att dom 57'orna är nåt snabbare än dom låga 58'or man åkte förra året om du förstår hur jag menar...
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|