LMS RR-Träningar 2011

Zenit

Gick med
12 Oct 2004
Hoj
hojlös
Vad folk är nervösa första träningen är väl som alla andra förutom att det är lite kallare...
o så brukar jag krasha men idag ska jag vara träningsledare ist. så chi fick ni.

Sen har vi såklart en liten nyhet för de som inte läst protokoll o sånt men inget allvarligt. Kom testa, lek o ha kul inte så viktigt första körningen ändå :tummenupp

Last edited:

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Hoj
K1300S
Vad folk är nervösa första träningen är väl som alla andra förutom att det är lite kallare...
o så brukar jag krasha men idag ska jag vara träningsledare ist. så chi fick ni.

Sen har vi såklart en liten nyhet för de som inte läst protokoll o sånt men inget allvarligt. Kom testa, lek o ha kul inte så viktigt första körningen ändå :tummenupp
Klart man är nervös, jag har suttit å gnagt på skrivbordet hela dan :gnissla

Är det något mer skoj än uppiffade toaletter och mer curbs? :)

Alx

Numera tävlingsledare
Gick med
8 Nov 2004
Hoj
Suzuki GSX 400 FWS-83, Barilla RS 250-98, KTM 250 EXC-F-10
Jag tror jag kräks, jag mår dåligt, vill inte köra hopj längre, Sege gör ju inte saken bättre heller. Hampus som träningsansvarig? Hans stavning är värre än vanligt. Det här kan ju inte blir bra, alls!

Tror jag hjälper pärona i Cafét, ja det är öppet, ström finns i depån plats finns med. Dock får ni ta med egen toalett då våran fantastiska byggnad inte är klar än. Depåutfart som på tävling är också en nyhet.

Jag tar inte förändringar bra, så jag går nog och mår dåligt hela kvällen, eventuellt börjar jag röka med Mattias, för han kommer inte köra heller. Eller har han slutat? Röka alltså?

Tala om för mig varför vi håller på med det här?

Haakan

Hellre liten o rapp än stor o slapp ....
Gick med
8 Aug 2003
Hoj
Utan stödhjul
Jag tror jag kräks, jag mår dåligt, vill inte köra hopj längre, Sege gör ju inte saken bättre heller. Hampus som träningsansvarig? Hans stavning är värre än vanligt. Det här kan ju inte blir bra, alls!

Tror jag hjälper pärona i Cafét, ja det är öppet, ström finns i depån plats finns med. Dock får ni ta med egen toalett då våran fantastiska byggnad inte är klar än. Depåutfart som på tävling är också en nyhet.

Jag tar inte förändringar bra, så jag går nog och mår dåligt hela kvällen, eventuellt börjar jag röka med Mattias, för han kommer inte köra heller. Eller har han slutat? Röka alltså?

Tala om för mig varför vi håller på med det här?

Kloka ord :Bugar jag väntar till det blir varmare

Macco

Vilsen
Gick med
1 Sep 2005
Hoj
GSXR750 -07, CX500 -80 och RD125-74
Inga "on-site" rapporter än?hur står sig vädret? Bara så man vet om man ska va nöjd att man jobbar kväll denna veckan eller om man ska va sur för att man måste sitta och jobba...

Alx

Numera tävlingsledare
Gick med
8 Nov 2004
Hoj
Suzuki GSX 400 FWS-83, Barilla RS 250-98, KTM 250 EXC-F-10
Inga "on-site" rapporter än?hur står sig vädret? Bara så man vet om man ska va nöjd att man jobbar kväll denna veckan eller om man ska va sur för att man måste sitta och jobba...

Vädret är bra, börjar nästan se lite blå himmel.

Ångesten börjar övergå i panik! :gnissla

Mort

Team Otakt
Gick med
5 Aug 2006
Hoj
KTM 300 EXC
Tack för ikväll, det var riktigt skoj att komma igång igen. :yoparty

Tycker att de nya utfartsreglerna fungerade riktigt bra. Översläpp av bilar krockar inte med väntande/återvändande hojar, och det blir tydligare för folk som vill över banan utifrån att överfarten är stängd när grinden där inne är stängd.

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Hoj
K1300S
Tack för idag, det vart ju kanontrevligt, uppehåll och allt :tummenupp

Hittar någon ett transponderfäste med rester av buntband på så får ni gärna tjoa till, jag tappade ett sånt nånstans idag :(

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
http://lmsroadracing.se/traeningar/traeningstider-2011

Finns länk till mylaps därifrån :tummenupp

Sorry Sege o Mattias m.fl. om ni ville ha 10min till, tyckte ni verka nöjda och funkisarna börja bli kalla o mörkrädda.... blir mer nästa gång :)

Gött mos Mattias som var först ut (typ) :tummenupp
Jag var först på nåt sätt i alla fall, det var ju alltid nåt. Jag fattar inte varför det var så svårt förra året? Nu var det skitlätt och roligt. Jag måste bara köra lite fortare, men det måste alla alltid så det är bara att göra.

Vi var rätt nöjda, faktiskt.

sege

Fy fan jävla skit-
Gick med
28 Jul 2003
Hoj
En delfin bland lastfartyg!
Ja det var onekligen alldeles jätteskoj faktiskt. Allt var med också, inget glömt. Jag menar verkligen att ALLT var med. Hurmycketgrejjersomhelst för en tisdagsträning. Vi måste nog rationalisera bort lite tror jag.

Roligast var att herr Mattias var glad, slog personbästa och hade ett något mer aggressivt kroppsspråk på hojen än andra halvan förra året. Undrar när det går över... :gnissla

Mamma mia!

Member of team R6
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
r6-räser
Tack för ikväll, det var riktigt skoj att komma igång igen. :yoparty

Tycker att de nya utfartsreglerna fungerade riktigt bra. Översläpp av bilar krockar inte med väntande/återvändande hojar, och det blir tydligare för folk som vill över banan utifrån att överfarten är stängd när grinden där inne är stängd.

Kan inte annat än hålla med. Superkul att komma igång, utfartreglerna mycket bättre och fin asfalt.

Tack Hampus och bra roddat! :banana

En stilstudie på Backlund för den som vill:
[YOUTUBE-ID]K43fOyKLlEY[/YOUTUBE-ID]

:D

Last edited:
Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...