För en oinvigd på sviesta har man ju då lite frågor![]()
Då blir vi två nya! Tog licensen där men annars har jag noll koll. Säsongspremiär-tempo utlovas från mig också
För en oinvigd på sviesta har man ju då lite frågor![]()
Då blir vi två nya! Tog licensen där men annars har jag noll koll. Säsongspremiär-tempo utlovas från mig också![]()
Du parkerar i depån, följ strömmen mot Raceoffice (eller läs skylten och gå dit) och betala för dig. El finns på plats, tag ej med egen!
Förarmöte utanför raceoffice ca 16.50. Är du osäker, hugg tag i närmaste granne och fråga på bara, alla är hjälpsamma, oftast.
Missa inte heller den trevliga cafépersonalen.![]()
Då blir vi två nya! Tog licensen där men annars har jag noll koll. Säsongspremiär-tempo utlovas från mig också![]()
Men med en sån brottarhoj är det väl under minuten by default? Eller är det ursäkter jag hör?
Alla vet att en 125a är snabbare på sviestad ju![]()
Det finns talangfulla individer som kan styra runt en 125:a på en god bit under minuten. Jag är inte en av dom.
Vill du som utomstående tillföra nåt mer till internhetsen Henrik och mig emellan är jag idel öra.
PS. K5-an är den bästa Gixxern, eller hur?
Nej ursäkta mej, det var inte meningen att störa er alls. Förlåt så himla mycket!![]()
PS. K5-an är den bästa Gixxern, eller hur?
Har du börjat ta tid på två varv i taget?Vill någon köra 1:05-1:07 så ta rygg på mig![]()
Vill någon köra 1:05-1:07 så ta rygg på mig![]()
Jag tror du får svårt att hålla dig över minuten. Den nya afalten är som ett salsgolv. Utom i crossböjen.
Känns som den böjen man minst ville ha ojämn...
Vill någon köra 1:05-1:07 så ta rygg på mig![]()
Jo tack, det har man ju varit med om ett par gångerJag ska göra ett tappert försök iaf, men det lär väl sluta som det brukar på premiärer på sviesta, kramp i underarmarna efter 2 varv och varvtider på 1:10...![]()
Jag kommer springa runt i buskarna med två kompisar och knäppa bilder om det blir bra väder.
Bli inte rädda om ni ser ett objektiv sticka fram i curbsen...
Linslusar välkomna!
Behövs funkis imorn?
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |