För en oinvigd på sviesta har man ju då lite frågor
Då blir vi två nya! Tog licensen där men annars har jag noll koll. Säsongspremiär-tempo utlovas från mig också
För en oinvigd på sviesta har man ju då lite frågor
Då blir vi två nya! Tog licensen där men annars har jag noll koll. Säsongspremiär-tempo utlovas från mig också
Du parkerar i depån, följ strömmen mot Raceoffice (eller läs skylten och gå dit) och betala för dig. El finns på plats, tag ej med egen!
Förarmöte utanför raceoffice ca 16.50. Är du osäker, hugg tag i närmaste granne och fråga på bara, alla är hjälpsamma, oftast.
Missa inte heller den trevliga cafépersonalen.
Men med en sån brottarhoj är det väl under minuten by default? Eller är det ursäkter jag hör?
Alla vet att en 125a är snabbare på sviestad ju
Det finns talangfulla individer som kan styra runt en 125:a på en god bit under minuten. Jag är inte en av dom.
Vill du som utomstående tillföra nåt mer till internhetsen Henrik och mig emellan är jag idel öra.
PS. K5-an är den bästa Gixxern, eller hur?
Nej ursäkta mej, det var inte meningen att störa er alls. Förlåt så himla mycket!
PS. K5-an är den bästa Gixxern, eller hur?
Eller är det ursäkter jag hör?
Har du börjat ta tid på två varv i taget?Vill någon köra 1:05-1:07 så ta rygg på mig
Vill någon köra 1:05-1:07 så ta rygg på mig
Jag tror du får svårt att hålla dig över minuten. Den nya afalten är som ett salsgolv. Utom i crossböjen.
Känns som den böjen man minst ville ha ojämn...
Vill någon köra 1:05-1:07 så ta rygg på mig
Jo tack, det har man ju varit med om ett par gångerJag ska göra ett tappert försök iaf, men det lär väl sluta som det brukar på premiärer på sviesta, kramp i underarmarna efter 2 varv och varvtider på 1:10...
Jag kommer springa runt i buskarna med två kompisar och knäppa bilder om det blir bra väder.
Bli inte rädda om ni ser ett objektiv sticka fram i curbsen...
Linslusar välkomna!
Behövs funkis imorn?
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION