Kom hellre nästa tisdag, vi har 4 funkisar till i morn!
Nästa vecka e sm. Bara denna jag kan.
Kom hellre nästa tisdag, vi har 4 funkisar till i morn!
Åh, nu känner JAG press. Must not look slow.
Ta med Rossi-benet så e du hemma!
Jag tar med det högra imorron också.
Då räknar du kallt med att kapa ytterligare 14 tusendelar på varvet?
Varför kan inte färghelvetet torka för!!!!
Jättesmart Pär att lacka dagen innan, verkligen.
Fartvind?Den torkar säkert imorgon annars.
Det är fortfarande gott om tid att tvätta bort färgen. Kom och leeeek nu!Det torkar ju inte. Fan, det blev pannkaka av allt. Skit
Jag stannar hemma.
Jag stannar hemma.
Du kan få låna min hoj om du vill? Jag är så nervös att jag snart skiter i det här! Jag avskyr att köra hoj första gången för säsongen. Inte kan man svänga eller bromsa och det är f-n läskigt med så många hk.. Jag har så ont i magen att jag springer på toa var 8'e minut och tror jag ska kräkas, hur många ggr. jag panikbajsat ska vi inte tala om. Nån som vill köpa en R1'a? Vid snabb affär kan jag tänka mig att byta mot ett par fotbollsskor eller ett badmintonracket! Fy f-n & tvi för det här med motorcyklar
Ratbike deluxe... Fan det skulle ju bli en showroom beuty.
Du kan få låna min hoj om du vill? Jag är så nervös att jag snart skiter i det här! Jag avskyr att köra hoj första gången för säsongen. Inte kan man svänga eller bromsa och det är f-n läskigt med så många hk.. Jag har så ont i magen att jag springer på toa var 8'e minut och tror jag ska kräkas, hur många ggr. jag panikbajsat ska vi inte tala om. Nån som vill köpa en R1'a? Vid snabb affär kan jag tänka mig att byta mot ett par fotbollsskor eller ett badmintonracket! Fy f-n & tvi för det här med motorcyklar
Nästa vecka e sm. Bara denna jag kan.
x10 mini => kamera => UPP MED EN BILD!Ratbike deluxe... Fan det skulle ju bli en showroom beuty.
x10 mini => kamera => UPP MED EN BILD!
Själv är jag som vanligt på tisdagar halvt medvetslös efter att ha gått upp kl 05:00 och kört Sthlm-Linköping så det går väl i komforttempo i kväll med. Fan.
Du kan alltid komma och slå på mig om det känns bättre MattiasDå får jag äntligen slå någon! Tack på förhand.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|