Lost säsong 2

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
Markus skrev:
R1 Uffe och Honkiie,
Kan ni i fortsättningen skjuta varningsraketer eller liknande innan ni bestämmer er för att berätta om sånt som händer i Lost i kommande avsnitt?
Tack.

:hej
Iofs så skulle jag skrivit *spoiler* eller nånting men som sagt, tråden heter ju lost säsong 2, trodde det var uppenbart att man kunde diskutera avsnitten här. :pannkyss

Biifer skrev:
Tv4 sänder säsong 2 med start om 3 veckor. :tummenupp
Dom har väl inte sänt första säsongen än så jag tror du har fel.

Edit: med reservation för att jag skulle kunna ha fel.

Edit2: Ja har man sett, jag hade fel. Nån gång ska väl vara den första :näsblod

Last edited:

Wesslan

Unusual Scrambler user
Gick med
18 Jan 2005
Hoj
2015, Ducati Scrambler FT
Bra avsnitt, ska bli spännande att se hur det går.

Och ja, Prison Break är riktigt grym :tummenupp

DaLorD

...alla borde ha en...
Gick med
28 May 2004
Hoj
GSXR1000 K7
Det där med Walt var ju ganska skumt... Blöt och eländig..

Denna serie är ju så j-la grym...

:yoparty

MikkE

Guest
Fan va gött. Funderar på om jag ska vänta tills 15 avsnitt fiinns ute och sedan ha ett LOST maraton?
Kollade på 17 avsnitt i sträck förra säsongen, det var kul.

R1 Uffe

Trafiklärare Till Yrket
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSX750EF -84, GSXR 1100 -87 med Vance & Bröööl, GSXR 750 -96, R1 -99 Touring, Högruta & Handtagsvärmare, R1 -00 med Yoshi Tri-Oval
MikkE skrev:
Fan va gött. Funderar på om jag ska vänta tills 15 avsnitt fiinns ute och sedan ha ett LOST maraton?
Kollade på 17 avsnitt i sträck förra säsongen, det var kul.
Du va inte ensam om det, nog för att det blev bara 13 för mig, sen blev det den där jävla väntan från vecka till vecka, fram tills sista delen

DaLorD

...alla borde ha en...
Gick med
28 May 2004
Hoj
GSXR1000 K7
R1 Uffe skrev:
Du va inte ensam om det, nog för att det blev bara 13 för mig, sen blev det den där jävla väntan från vecka till vecka, fram tills sista delen

Samma här... det e rätt gött att kunna slänga på ett avsnitt till om man kan... men nu går det ju fan inte vänta...

Sad Glad

Kolestrolet som täpper till dina artärer
Gick med
1 Feb 2005
Hoj
Ducati Multistrada 1000DS, Bimota DB2
Var det någon som såg vad det var som Desmond sköt in i muskeln nere i bunkern? Tänker på det som var alldeles i början av avsnittet. Jag kunde tyvärr inte se vad det stod på burken...

CJ954RR

Awake my soul
Gick med
3 Dec 2003
Hoj
Daytona 675
Sad Glad skrev:
Var det någon som såg vad det var som Desmond sköt in i muskeln nere i bunkern? Tänker på det som var alldeles i början av avsnittet. Jag kunde tyvärr inte se vad det stod på burken...
vet inte riktigt heller. detta var den bästa bilden jag kunde få fram.

edit: bilden funkade inte. stod något med "for injection" bla bla osså massa nummer...

R1 Uffe

Trafiklärare Till Yrket
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSX750EF -84, GSXR 1100 -87 med Vance & Bröööl, GSXR 750 -96, R1 -99 Touring, Högruta & Handtagsvärmare, R1 -00 med Yoshi Tri-Oval

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
Jag såg hela första säsongen i sträck om man räknar bort paus för äta, skita och sova.

morlock

1080p till folket!
Gick med
7 Oct 2004
Hoj
Hojlös =/
R1 Uffe skrev:
...
"See you in another life"?
...
Tänkte på det där att det bekräftade lite mina teorier att alla "överlevande" egentligen dog i kraschen och vice versa. Mycket i serien som skulle kunna backa upp det isf.

Last edited:

Biifer

gemigettvettigtjobb.nu
Gick med
14 Jun 2003
Hoj
Suzuki TL1000R
Hagster skrev:
Onsdagar, tror jag?
Stämmer bra. Så någon gång på torsdagen brukar det dyka upp på DC eller som tourrent.

Nästa avsnitt blir spännande, va hände t.ex med dom andra på flotten? Fick ju inte veta speciellt mycket nytt förra avsnittet.
Grym serie!

Da rolf

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
zx6 - 95
Biifer skrev:
Stämmer bra. Så någon gång på torsdagen brukar det dyka upp på DC eller som tourrent.

Nästa avsnitt blir spännande, va hände t.ex med dom andra på flotten? Fick ju inte veta speciellt mycket nytt förra avsnittet.
Grym serie!

Kan knappt vänta.....................

Alex.J

....
Gick med
28 Sep 2003
Hoj
Hojlös :(
Biifer skrev:

Grym serie!

Dom på flotten kommer det nog inte gå så bra för. Dom kommer ju inte komma tillbaka med någon räddning iaf, för det är ju en hel säsong till sen så det skulle inte funka att dom blev räddade eller vad tror ni??

stigge

Ny medlem
Gick med
6 Feb 2005
Hoj
s
morlock skrev:
Tänkte på det där att det bekgräftade lite mina teorier att alla "överlevande" egentligen dog i krashen och vice versa. Mycket i serien som skulle kunna backa upp det isf.

En intressant teori, tror mer och mer själv på den nu faktiskt.
Något annat kan jag inte komma på nu, låter ju mest logiskt.
Fast iofs så ingenting logiskt i denna serien, mycket kan hända för att ändra på just den teorin.
Är jobbigt att vänta en vecka varje gång för att få se fortsättningen, vill ha det så som jag gjorde med första säsongen, allt i ett långt marathon.
:)
Längtar till torsdag nu, vill ha svar...

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati