Tv4 sänder säsong 2 med start om 3 veckor.honkiie skrev:Haha då har du glömt bort det redan, det kommer ju ta en fyrtio år innan andra säsongen sänds här
Tv4 sänder säsong 2 med start om 3 veckor.honkiie skrev:Haha då har du glömt bort det redan, det kommer ju ta en fyrtio år innan andra säsongen sänds här
Iofs så skulle jag skrivit *spoiler* eller nånting men som sagt, tråden heter ju lost säsong 2, trodde det var uppenbart att man kunde diskutera avsnitten här.Markus skrev:R1 Uffe och Honkiie,
Kan ni i fortsättningen skjuta varningsraketer eller liknande innan ni bestämmer er för att berätta om sånt som händer i Lost i kommande avsnitt?
Tack.
Dom har väl inte sänt första säsongen än så jag tror du har fel.Biifer skrev:Tv4 sänder säsong 2 med start om 3 veckor.
Jag har aldrig fel.honkiie skrev:Dom har väl inte sänt första säsongen än så jag tror du har fel.
Edit: med reservation för att jag skulle kunna ha fel.
Du va inte ensam om det, nog för att det blev bara 13 för mig, sen blev det den där jävla väntan från vecka till vecka, fram tills sista delenMikkE skrev:Fan va gött. Funderar på om jag ska vänta tills 15 avsnitt fiinns ute och sedan ha ett LOST maraton?
Kollade på 17 avsnitt i sträck förra säsongen, det var kul.
R1 Uffe skrev:Du va inte ensam om det, nog för att det blev bara 13 för mig, sen blev det den där jävla väntan från vecka till vecka, fram tills sista delen
vet inte riktigt heller. detta var den bästa bilden jag kunde få fram.Sad Glad skrev:Var det någon som såg vad det var som Desmond sköt in i muskeln nere i bunkern? Tänker på det som var alldeles i början av avsnittet. Jag kunde tyvärr inte se vad det stod på burken...
Svaret finns på detta USA forum om LOST http://p073.ezboard.com/flosttheunofficalforumfortheabcseriesfrm2.showMessage?topicID=3833.topic orkar inte leta själv nu, men har för mig att det stog på dom 4 första sidornaSad Glad skrev:Var det någon som såg vad det var som Desmond sköt in i muskeln nere i bunkern? Tänker på det som var alldeles i början av avsnittet. Jag kunde tyvärr inte se vad det stod på burken...
...jobbahonkiie skrev:Jag såg hela första säsongen i sträck om man räknar bort paus för äta, skita och sova.
Da rolf skrev:Vilken dag sänds det i usa så att man kan atackera dc++?
Tänkte på det där att det bekräftade lite mina teorier att alla "överlevande" egentligen dog i kraschen och vice versa. Mycket i serien som skulle kunna backa upp det isf.R1 Uffe skrev:...
"See you in another life"?
...
Stämmer bra. Så någon gång på torsdagen brukar det dyka upp på DC eller som tourrent.Hagster skrev:Onsdagar, tror jag?
Biifer skrev:Stämmer bra. Så någon gång på torsdagen brukar det dyka upp på DC eller som tourrent.
Nästa avsnitt blir spännande, va hände t.ex med dom andra på flotten? Fick ju inte veta speciellt mycket nytt förra avsnittet.
Grym serie!
Biifer skrev:Stämmer bra. Så någon gång på torsdagen brukar det dyka upp på DC eller som tourrent.
Nästa avsnitt blir spännande, va hände t.ex med dom andra på flotten? Fick ju inte veta speciellt mycket nytt förra avsnittet.
Grym serie!
morlock skrev:Tänkte på det där att det bekgräftade lite mina teorier att alla "överlevande" egentligen dog i krashen och vice versa. Mycket i serien som skulle kunna backa upp det isf.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|