Lost säsong 2

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
R1 Uffe skrev:
Jag oxå hoppas det, men så länge serien genererar pengar så fortsätter dom nog, eller så skulle jag i varjefall göra
Alltför många serier/filmuppföljare fortsätter in i det oändliga så länge pengar genereras :gnissla

R1 Uffe

Trafiklärare Till Yrket
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSX750EF -84, GSXR 1100 -87 med Vance & Bröööl, GSXR 750 -96, R1 -99 Touring, Högruta & Handtagsvärmare, R1 -00 med Yoshi Tri-Oval
JAg tror det är "the Others" som chattar med Michael för att ta reda på vars dom är

Lugn

Big in Japan
Gick med
22 Mar 2003
Hoj
Ducati SF, Husky SMR, GSXR750
Jag tror datorn är smart och övervakar de som lever på ön....

Bodoe

Motorhaverist? Javisst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda NSR 250 SP -90, Kawasaki KX 250 -91 (Elduro!), Kawasaki ZR750 Zephyr -97, KTM 450 SMR -04...
Bara jag som lade märke till handen som finns i kanten av bildrutan andra gången Kate ser hästen i skogen, dvs efter att hon hjälp Sawyer ut ur bunkern? Titta längs högerkanten, hand med svart handske.

Jo, en sak till, måste de filma sockerbiten hon matar hästen med! ´Hon bokstavligen stoppar handen i munnen på den. Lite snyggare kan man väl göra filmen, det är ju uppenbart att i varje scen där man har med djur att göra med är det mat man använder för att få djuren att göra som man vill.

Last edited:

Ahlstrom

Marijuana™ Approved by Pippi & friends
Gick med
21 May 2003
Hoj
ZXR750J
morlock skrev:
Haha, vilken generalmiss det där med handen. :D

Hahaha! Var tvungen att kolla efter. Strutshanden var tydlig när man visste vad man skulle kolla efter. Kanske ngt för den där sidan "moviesmistakes".
Hur som helst så fick jag mig ett gott skratt! :hihi

morlock

1080p till folket!
Gick med
7 Oct 2004
Hoj
Hojlös =/
Sayid på TV.

thatsjustsayid7pv.jpg

John

:rofl
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
FZR 1000T -91
Det har väl varit uppehåll? World Poker gick, och då var det uppehåll i USA. Hoppas verkligen inte att det blir ett till uppehåll.. :-/

SuperMicke

█ █ █
Gick med
14 Feb 2004
Hoj
Sörmland
Tänke bara eftersom det ska vara ett långt uppehåll på 4:an nu, så det kanske ska vara det i USA också.

R1 Uffe

Trafiklärare Till Yrket
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSX750EF -84, GSXR 1100 -87 med Vance & Bröööl, GSXR 750 -96, R1 -99 Touring, Högruta & Handtagsvärmare, R1 -00 med Yoshi Tri-Oval
11 jan, det var ju inte så länge om man jämför med Prison Break som verkar ska ha uppehåll till Maj

R1 Uffe

Trafiklärare Till Yrket
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Vad är det sista Jack säger i del 11:a av säsong 2, jag kan inte höra det alltså, nån som kan hjälpa mig

tvålen

Sporthojsnörd
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
XL650V, GSXR600, GSXR750
R1 Uffe skrev:
Vad är det sista Jack säger i del 11:a av säsong 2, jag kan inte höra det alltså, nån som kan hjälpa mig

"How long do you think it would take to train an army?"

Förövrigt grymt avsnitt! :tummenupp

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM