Det funkar faktiskt så tråkigt att själva dragningen sköts av den ansvarige på kommunen som levererar numret till oss. Ingen stor tombola med halvnakna eller nåt såntHelgon26 skrev:Hur går utlottningen till?? blir det officiellt så alla står o tittar på när ni drar ett nummer eller?
Supermoto skrev:Det funkar faktiskt så tråkigt att själva dragningen sköts av den ansvarige på kommunen som levererar numret till oss. Ingen stor tombola med halvnakna eller nåt sånt
Vi ska nog försöka få till nåt mer jippobetonat vad gäller själva presentationen av numret.
Förra året stod det en massa människor runt killen som skötte alltihop och när han såg vem som vann sa han det inte utan ringde direkt utifall den som vann fanns i rummet. Tyvärr blev det inte så då men chansen att det blir så ökar ju eftersom vi sköter det hela på rejset.
Haha, alla som jobbar inom kommunen är inte politiker. Det är bara en liten liten del som är det.Benke skrev:Så man ska alltså behöva lite på en POLITIKER!!! Nu blev situationen helt annan!
Supermoto skrev:Haha, alla som jobbar inom kommunen är inte politiker. Det är bara en liten liten del som är det.
Hennes nummer står på alla lotter så slå henne gärna en signal och ställ lite kontrollfrågor om du tror hon har "felaktig" politisk läggning, haha
Mheel skrev:Har redan köpt två lotter men funderar på att köpa en lott varje månad direkt efter lönen fram till dragningen. Då får man ju lite olika nummer på lotterna.
//Mheel
Borde väl inte säga det här för försäljningens skull men ska jag skicka dig fyra om båda betalningarna gått igenom ??ChipseT skrev:och klantig som man är så har man ju betalat in 2ggr nu för jag inte trodde den första gick igenom, så antingen har båda gått igenom eller så har ingen det.. det märker jag imorgon när pengarna ska dras
men isf så har jag 4 biljetter.. men större chans att vinna..
men gör nog som ni andra gör också tror jag, att köpa en då och då..
MVH Oskar
Nope, ingen vinstskatt eller avgift, kan möjligtvis tänka mig att du måste ta dig till Örebro för att hämta hojen.Freddola skrev:2076162Är det någon vinskatt lr något som måste betalas om man nu skulle råka vinna?
Det är nog minsta problemet om man skulle råka vinna.RookieSM skrev:2098370Nope, ingen vinstskatt eller avgift, kan möjligtvis tänka mig att du måste ta dig till Örebro för att hämta hojen.
Yes, det finns lotter kvar. Gör som förut eller kom till Anderstorp i helgen.Benke skrev:2116459Finns det fortfarande lotter? Funderar på att öka på med ett par...
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|