Lotteri - Vinn en ny motard

Benke

Hojåkare?!
Gick med
2 Nov 2003
Ort
Förslöv
Hoj
Får nöja mig med trampcykel
Ytterligare en lott inköpt... Håller alla fingrar jag kan i kors nu!

Edit: åtminstone så är den betald, har ej sett till någon lott? Lotterna slut? Kommit på villovägar? Kan någon som vet höra av sig (via pm)?

/Benke
 
Last edited:

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Eftersom det var ett tag sen den här tråden syntes så "upp'ar" vi den lite...

För att ni som inte vet vad det handlar om ska fatta kommer här första inlägget igen :tummenupp




Förstapris: En ny Husaberg FS650e -2006
Husaberg_FS_650e.jpg


Andrapris: Sinisalo skinnställ (finns i fler färger än det nedan...)
Tredjepris: Presentkort (3000kr) på Carlbarks i Kumla

Sätt in 200kr x antal lotter du vill ha på Pg. 64 56 55-2 (ange noga att det gäller lottköp + namn, adress & telefon) så kommer lotterna med posten så fort det går.
Lite enklare hantering i år än förra året :tummenupp

Kolla HÄR för mer information.

Jag svara även på frågor osv här om det behövs.
 

Bifogat

  • sinisalo_15%.jpg
    sinisalo_15%.jpg
    38.5 KB · Visningar: 49
Last edited:

PutteLiten

Twins have more fun
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
TL1000R; Triumph Tiger; XR650R SM; XL1200X
När är det utdelning??
Är det försent kanske att köpa en lott??
 

Barrett

#38
Gick med
18 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
PutteLiten skrev:
2262100 När är det utdelning??
Är det försent kanske att köpa en lott??

I samband med deras race i höst (sept?) så än finns det gott om tid att inhandla (vinst?)lotter. :)
 

Wiseguy

Medlem nr.8 sen starten
Gick med
6 Mar 2003
Ort
+46 Rover, wanderer, Nomad, vagabond
Hoj
Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
Insåg just att jag har en lott liggandes som jag glömt bort. :)
Blev genast lite gladare när man tänkte på vinsten... Vore fan inte helt fel att "glida" runt på den.
 

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Riskok2 skrev:
De säger ju inte emot varann vad jag kan se :va
Orsaken till att den första lever kvar är att jag vill inte låta de som länkat till den stå med en tom länk. Orsaken till att informationen är klart ofullständig är att det blev en liten konflikt med en snubbe som ansåg sig äga rätten till "en chans på tusen" som jag angett som metatag på den sidan. Även fast jag ändrade tagen visade google osv den sidan om man sökte på en "chans på tusen" och jag ville bli av med den konfliktskapande informationen fortast möjligt.

Putte-> Se Barretts svar :tummenupp (all info står på hemisdan annars)
Inte helt bestämt ännu men vi kommer troligen köra dragningen före eller mellan finalpassen på rejset den 16e. Vore väl fint att få dra några varv direkt.

Wiseguy-> bra gjort :tummenupp
köp fler :tummenupp :)
 

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
UPP igen...



Förstapris: En ny Husaberg FS650e -2006
Husaberg_FS_650e.jpg


Andrapris: Sinisalo skinnställ (finns i fler färger än det nedan...)
Tredjepris: Presentkort (3000kr) på Carlbarks i Kumla

Sätt in 200kr x antal lotter du vill ha på Pg. 64 56 55-2 (ange noga att det gäller lottköp + namn, adress & telefon) så kommer lotterna med posten så fort det går.
Lite enklare hantering i år än förra året :tummenupp

Kolla HÄR för mer information.

Jag svara även på frågor osv här om det behövs.
 

Bifogat

  • sinisalo_15%.jpg
    sinisalo_15%.jpg
    38.5 KB · Visningar: 39

mr_rockster

www.jsfoto.com
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Vedum
Hoj
Superduke och Nikon
Om någon örebroare köper bilder av mig och vill att jag ska köpa lotter för pengarna så gör jag det. Så med andra ord: Örebroare, köp bilder av mig så köper jag lotter av dig. Säg till när ni beställer bara.

- Johan
 

WestW

.
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Brevid VikingMotorPark
Hoj
.......
Supermoto skrev:
2262587 De säger ju inte emot varann vad jag kan se :va
Orsaken till att den första lever kvar är att jag vill inte låta de som länkat till den stå med en tom länk. Orsaken till att informationen är klart ofullständig är att det blev en liten konflikt med en snubbe som ansåg sig äga rätten till "en chans på tusen" som jag angett som metatag på den sidan. Även fast jag ändrade tagen visade google osv den sidan om man sökte på en "chans på tusen" och jag ville bli av med den konfliktskapande informationen fortast möjligt.

Putte-> Se Barretts svar :tummenupp (all info står på hemisdan annars)
Inte helt bestämt ännu men vi kommer troligen köra dragningen före eller mellan finalpassen på rejset den 16e. Vore väl fint att få dra några varv direkt.

Wiseguy-> bra gjort :tummenupp
köp fler :tummenupp :)

Gör så att går man in på den "felaktiga sidan" blir man automatiskt vidarebefodrad till rätt sida.

Ska nog köpa en lott igen. Vann ju ingen hoj förra gången
 

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Ska försöka få iväg en bunt lotter ikväll. Ett sorry till er som väntar på lotter att det tagit sån tid.

F.ö finns det massa lotter kvar - KOM OCH KÖP :)
 

Smedberg

Brap brap brap
Gick med
27 Jun 2004
Ort
Sundsvall
Hoj
KTM 640 LC4
Supermoto skrev:
2262587
Inte helt bestämt ännu men vi kommer troligen köra dragningen före eller mellan finalpassen på rejset den 16e. Vore väl fint att få dra några varv direkt.
Det är väl inget sånt dumt att man måste vara på plats för att vinna dragningen?
 

marcus56

#56 Kungaklassen
Gick med
31 May 2004
Ort
Örebro
Hoj
Aprilia SXV 4.5, Honda CRF450R
Smedberg skrev:
2304662 Det är väl inget sånt dumt att man måste vara på plats för att vinna dragningen?
Nej, absolut inte, däremot kanske du blir uppringd, och nej, du måste inte svara för att vinna. :)
 

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Tänkte bara meddela att imorron bitti dra vi till Östersund för SM4. Därefter sticker jag till Gotland en vecka så ni som betalar in för lotter nu behöver inte oroa er om det inte kommer några lotter förrens nånstans runt slutet av första veckan i augusti.

Men fortsätt köpa lotter, det finns massor kvar :tummenupp
 

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Nu är jag hemma igen och ska försöka få iväg en laddning lotter ikväll.

Under tiden går det stollebra att fortsätta köpa lotter.
Ni vill väl bidra till sportens utveckling?! Alla intäkter går direkt till asfalt :mattias :tummenupp
 

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Supermoto skrev:
2340771 Nu är jag hemma igen och ska försöka få iväg en laddning lotter ikväll.

Under tiden går det stollebra att fortsätta köpa lotter.
Ni vill väl bidra till sportens utveckling?! Alla intäkter går direkt till asfalt :mattias :tummenupp
Din långsamma f-n:fatta!


Inte förrens igår gick det iväg en laddning. Dags att börja spana efter den snygga brevbärartjejen.

Ni som precis nyligen beställt har jag såklart ännu inte gjort något med men vänta ett par dar till så....
 

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Idag postade jag ytterliggare en bunt lotter. Håll kollen i lådan ni som beställde förra veckan :tummenupp
 

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Och idag en liten bunt till. Sen tog kuverten slut....

Jag får be er att ange att det är lotter som inbetalningen gäller. De som styr över finalen i back-sm i september har satt anmälningsavgiften till 200 så det är lite kaos p åkontot just nu:näsblod
 
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top