Panos skrev:2370222Jasså...Jag som trodde jag skulle vinna Husabergaren
Har nästan fixat en Pickup för att få hem den
Är det snö ute eller?
vad ska du med en pickup till bara gasa och va glad!
Panos skrev:2370222Jasså...Jag som trodde jag skulle vinna Husabergaren
Har nästan fixat en Pickup för att få hem den
Hmm... låter helt plötsligt inte lika intressant att köpa enSupermoto skrev:2359506en massa lotter är utdelade till klubbens medlemmar, till lite företag osv.
Thure skrev:2370398Är det snö ute eller?
Vet inte om du skämtar men som förtydligande. Utdelade till medlemmar för vidare försäljning.mb skrev:2370674Hmm... låter helt plötsligt inte lika intressant att köpa en
Det går säkerligen bra, bara du inte skrivit att du vill köra back-smSmirre skrev:2369514Aj fan, hur gör man om man redan skickat in 200 bagare utan att skrivit att det gäller en lott då?
Bra. Tack. Utdelade för försäljning skulle det ju vara, trodde inte det skulle misstolkasKyckling skrev:2373962Vet inte om du skämtar men som förtydligande. Utdelade till medlemmar för vidare försäljning.
Endast lotter som klubben fått pengar för ingår i dragningen.
That's the spiritThure skrev:2369638Känns bra detta inte nog med att man kommer vinna en husabergare man har bidragit till motorsport också.
Jämfört med de flesta andra lotterier vågar jag påstå att det faktiskt är en rätt god vinstchansMaggy skrev:2379347Det är bara att inse att chansen är otroligt liten att vinna.
Koncentrera er på att sova godare om natten för att ni bidragit till asfalteringen istället.
Det gör jag iallafall.
Svårt att säga eftersom en massa lotter är utdelade till företag och klubbmedlemmar för försäljning. Men jag skulle gissa på knappt eller lite drygt hälften, tyvärr, om inte en massa folk fått eld i baken och börjat sälja lotter som bara den nu på slutet.Kraschpucken skrev:2379868Hur många lotter har ni sålt så här långt? jag är fasen sugen på en eller fler
Det ska inte vara några problemTok!g skrev:2380985Om jag sätter in pengarna nu på Fredag så får jag en lott senare. Tänkte så det inte tar slut.
Det ska inte heller var någa problem.SFB skrev:2382506Hur länge kan man köpa lotterna? Finns det kvar den 25'e så ställer jag nog upp med två lotter igen!
Tyvärr styr marknaden, i det här fallet Tyskland, och marknaden har bestämt att med 5" bak så blir det lite gummiklet på ljuddämparen och så kan vi ju inte ha detJösse skrev:2382988En fråga bara.
Har fabriken ändrat bakfälgens bredd på -06:an ?
Fick för mig 4.5 tum
Orkar inte läsa igenom alla sidor.
Supermoto skrev:2380959Jämfört med de flesta andra lotterier vågar jag påstå att det faktiskt är en rätt god vinstchans
En vinst per 333 lotter är rätt bra. I sämsta fallet alltså. Vi kommer garanterat inte sälja alla lotter.
Svårt att säga eftersom en massa lotter är utdelade till företag och klubbmedlemmar för försäljning. Men jag skulle gissa på knappt eller lite drygt hälften, tyvärr, om inte en massa folk fått eld i baken och börjat sälja lotter som bara den nu på slutet.
BraKyckling skrev:2373962som förtydligande. Utdelade till medlemmar för vidare försäljning.
Endast lotter som klubben fått pengar för ingår i dragningen.
Jag också!Snajjp skrev:2388251Japp då har man troligtvis sponsrat med lite asfalt då.
Han kanske har längre en fem mil hem. Man har ju inte lust att renorvera motorn i vägkanten.Thure skrev:2370398Är det snö ute eller?
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|