Lotteri - Vinn en ny motardhoj mm

Freon_leon

Johan
Gick med
31 May 2004
Hoj
Snart en R6
nu har man gjort dagens goda gärning och donerat en bit asfalt i utbyte mot en motard, får se om man kan kan komma upp och titta den 16 ska försöka iaf...

dwestlund

ny bild
Gick med
28 Jun 2005
Hoj
a' Bug Eyed beast -955i -99
Supermoto skrev:
2363223 Idag går en liten bunt till iväg. Sen tog kuverten slut....

Jag får be er att ange att det är lotter som inbetalningen gäller. De som styr över finalen i back-sm i september har satt anmälningsavgiften till 200 så det är lite kaos p åkontot just nu:näsblod
Ta 201 SEK för lotten nästa gång :)

Edit:
Vad var det för konflikt med MHF siten ?

/D

Last edited:

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Thure skrev:
2386793 Kommer man kunna köra sporthoj på den där banan som byggs? eller är det bara motardhojjar som får leka där.
Vi har tänkt kolla om det går att släppa ut kåphojar där i SMC's regi. Tyvärr har det inte kommit särskilt mycket längre än till just tankar. Ligg gärna på lite och tjata (lite lagom mycket ;) ) på mig så ökar ju chanserna att det kan bli så :tummenupp

Freon_leon skrev:
2389089 nu har man gjort dagens goda gärning och donerat en bit asfalt i utbyte mot en motard, får se om man kan kan komma upp och titta den 16 ska försöka iaf...
Klart du ska:tummenupp

Last edited:

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
dwestlund skrev:
2389326 Ta 201 SEK för lotten nästa gång :)

Edit:
Vad var det för konflikt med MHF siten ?

/D
Han som drev det lotteriet tyckte det var jobbigt att nån enstaka person frågade honom om han låg bakom även vårt lotteri (jag skrev "en chans på tusen" som metatag på hemsidan) så då hotade han att anmäla oss till lotteriinspektionen får nån liten paragraf vi tydligen inte följt till 100% osv osv blabla. Tråkig typ.

Grrrooov

Medlem
Gick med
5 Apr 2003
Hoj
GSX-R 1000 -06
Supermoto skrev:
2394223 Han som drev det lotteriet tyckte det var jobbigt att nån enstaka person frågade honom om han låg bakom även vårt lotteri (jag skrev "en chans på tusen" som metatag på hemsidan) så då hotade han att anmäla oss till lotteriinspektionen får nån liten paragraf vi tydligen inte följt till 100% osv osv blabla. Tråkig typ.

Hur många lotter finns kvar nu?

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Grrrooov skrev:
2394244 Hur många lotter finns kvar nu?
Svårt att säga eftersom vi är många som säljer men han som är sammanhållande sa typ 350, kanske 400 sist jag talade med honom om det. Vi hoppas spurta som fanken på slutet ;)

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Tok!g skrev:
2403118 Jag betalde in i Fredags och itne fått det än. Hur länge tar det inann lotten kommer till brevlåda?
Först tar det upp till fyra dar för pengarna att komma fram, extremfallet är en hel vecka. Sen ska jag kolla på kontot och lägga lotter i kuvert osv. Har en bra bunt som ska iväg som jag täntke fixa ikväll (fixade nya kuvert igår) så på måndag borde de vara framme:tummenupp

Lycka till på dragningen :)

Quattro

Ny medlem
Gick med
28 Aug 2005
Hoj
Ingen ännu...
Supermoto skrev:
2404904 Först tar det upp till fyra dar för pengarna att komma fram, extremfallet är en hel vecka. Sen ska jag kolla på kontot och lägga lotter i kuvert osv. Har en bra bunt som ska iväg som jag täntke fixa ikväll (fixade nya kuvert igår) så på måndag borde de vara framme:tummenupp

Lycka till på dragningen :)

Nu har jag investerat i en lott till!
Nu kan det bara inte gå fel.....:D

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Supermoto skrev:
2348481 Vi fick en av de allra första som kom till landet för att ha en hoj att visa på rejs och så. Varför undrade du:) :confused:

Greeejjjt :)

Mest för att det vore bättre att vinna ett "presentkort" på den så att man, ifall man vill, kan lägga till en slant å få en 07 istället.

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Hoj
Yamaha XJ6?0 WE -XXX, (Wide Edition)
Nu har jag också bidragit till er bana hoppas den blir bra. Vore kul att
alternera med en Husaberg men brukar aldrig vinna på lotteri:huvet

rBy

Med lem
Gick med
2 Sep 2004
Hoj
Zipp zapp nada, no more.
sTf_paPs skrev:
2411962 Nu har jag också bidragit till er bana hoppas den blir bra. Vore kul att
alternera med en Husaberg men brukar aldrig vinna på lotteri:huvet
Hoppas du vinner farsan!:tummenupp
På med spikmattor o köra is hela vintern va?:yoparty :rolleyes:

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Hoj
Yamaha XJ6?0 WE -XXX, (Wide Edition)
Hej när kommer lotten ? -Dragningen närmar sig ju !

Dominator-Rocks

Guest
När publiceras vinnarna på nätet ??

Vore ju schyst om du/ni kunde publicera här i tråden direkt efter dragning om möjligheten finns! :tummenupp

Faan va ballt det skall bli Å åka Husa :hojsmilie

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Grrrooov skrev:
2448850 Hoppas det finns lotter kvar så man inte tjöper i onödan
Vetlanda vill jag minnas att jag skrev på ett kuvert nu nyligen. Har du inte fått den kommer den nog imorron.

Brännström skrev:
2448940 jag betalade in för lotten i onsdags eller torsdags,hinner jag få den innan den 16:e?
Skellefteå känner jag tyvärr inte igen. Namn?

Dominator-Rocks skrev:
2455493 När publiceras vinnarna på nätet ??

Vore ju schyst om du/ni kunde publicera här i tråden direkt efter dragning om möjligheten finns! :tummenupp

Faan va ballt det skall bli Å åka Husa :hojsmilie
Jag lägger upp vinnarnummer på SH och klubbens hemsida så fort jag kan på lördag. Det blir nog nån gång framåt kvällen eftersom jag ju även kör rejset som dragningen är på.

Last edited:
Nyheter
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...