Dominator-Rocks
Guest
woodii skrev:2348881snacka om smart grej för att få pengar till sin nya hoj
Fools !!
"ta det som ett skämt"
NOT
woodii skrev:2348881snacka om smart grej för att få pengar till sin nya hoj
Fools !!
"ta det som ett skämt"
wheelie82 skrev:2348611Sådärja, nu har jag beställt en hoj och ett skinnställ.. Dvs två lotter. Perfekt eftersom jag blev bestulen på min förra husaberg.
Tyvärr vet jag inte vad regnumret är på lotthojen men jag pyntar 1358 hel/hel för min 05a. Ta det som ett exempel.Dominator-Rocks skrev:2348663Jag vill veta vad försäkringen kommer att kosta! Kan jag få ett reg nr ?
Hojen är min !!!
HÖHÖ, i själva verket har jag köpt hojen på avbetalning och pyntar av på lånet i samma takt som pengarna kommer in på kontot..woodii skrev:2348881snacka om smart grej för att få pengar till sin nya hoj
Fools !!
"ta det som ett skämt"
http://teknismc.se/supermotard/supermotolotteri2006.htm<<JOHAN>> skrev:2350293antar att det börjar att närma sig nu
vilken dag lottar dom ut hojen?
Nu är det så här att jag sa till när jag köpte lotten att jag skulle ha den som det var första pris på!Depåbitchen skrev:2350370http://teknismc.se/supermotard/supermotolotteri2006.htm
Men du får nöja dig med andra eller tredje pris för jag ska vinna hojen!
Jonte VSB R-T skrev:2351051Lott beställd. Orka ha en Husa. Men det går väl att svina ner om man nu råkar få den.
Dominator-Rocks skrev:2342114Gött att du ser det som en donation då vinstlotten redan är såld !
Smirre skrev:2357551Då var en lott beställd då, skicka en vinstlott nu
Svårt att svara på eftersom en massa lotter är utdelade till klubbens medlemmar, till lite företag osv. Men det han som är sammanhållande sagt är att vi tyvärr säljer sämre än förra året. Färre sålda lotter = större vinstchans per lott. för er, för ossFarstamannen skrev:2358748Hur många lotter finns kvar?
Supermoto skrev:2363223Idag går en liten bunt till iväg. Sen tog kuverten slut....
Jag får be er att ange att det är lotter som inbetalningen gäller. De som styr över finalen i back-sm i september har satt anmälningsavgiften till 200 så det är lite kaos p åkontot just nu
Supermoto skrev:2363223Idag går en liten bunt till iväg. Sen tog kuverten slut....
Jag får be er att ange att det är lotter som inbetalningen gäller. De som styr över finalen i back-sm i september har satt anmälningsavgiften till 200 så det är lite kaos p åkontot just nu
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|