Luciarappen SVT

Steffo K

3 hojar på 30 år. Byter inte gärna.
Gick med
25 May 2009
Hoj
-06 Yamaha R1 50th anniversary edition
Aaaaaajjjjjj! Shit vad det gjorde ont att höra den! Jag hade klarat mig utan denna fullständiga slakt på allt vad musik heter tills nu.
Sist jag kollade på lussande måste ha varit på gymnasiet och det var oftast stämningsfullt. Men oavsett vad man tycker om luciafirande så var detta något av det jag gillat minst någonsin i musikväg. Jag mår faktiskt fysiskt lite dåligt bara efter de första 15 sekunderna :(

dn-L

Office Linebacker
Gick med
4 May 2008
Hoj
Världsmästarhoj
Till vem? Invandrarna SD eller PK maffian?
PK-maffian så klart. Det talas så ofta om dom så skulle vara kul att få se vilka det är.

Då var vi där igen du går direkt på mig och mina tillkortakommanden?
Personliga påhopp och försök att underminera mig som person istället för att faktiskt möta de jag säger med motargument som du själv påstår dig göra ?
Det var du som förde på tal att man snart skulle känna sig som Sunes pappa, felet jag gjorde var att använda "du" istället för "man". Ber om ursäkt för gramatiken men det var inget påhopp utan ett direkt svar.

JAG har inga problem med att följa alla förhållningsregler som PK industrin har klämt ut. JAG har inget behov av att säga negerboll jag tittar heller inte på lucia. De enda jag ville att du skulle förstå är att alla kanske inte gillar de och alla borde ha rätt att få ha en åsikt mot PK hysterin utan att bli dömda vid första meningen.
alla har rätt att ha en åsikt, men har man det måste man vara beredd att försvara den. Att känna sig dömd, kränkt eller utpekad bara för att det finns folk som känner annorlunda tyder bara på att man antingen lider av mindervärdeskomplex eller att man helt enkelt inte kan komma på nån vettig motivering till sin åsikt och tar på sig offerrollen för att komma undan. Jag talar för tydlighetens skull generellt så du behöver inte ta det som något personligt påhopp.

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping