Fort!!! innan alla blir osnälla!
BIIIIIIIILD!!!
aaaaaldrig
Ok för att ni tjatar då. Men detta är bara en bild på hur den skulle kunna bli. Absolut inget bestämt än och det är bara lite förslag då det saknas en massa som ni kanske märker.
Ok för att ni tjatar då. Men detta är bara en bild på hur den skulle kunna bli. Absolut inget bestämt än och det är bara lite förslag då det saknas en massa som ni kanske märker.
ja. speciellt för dej. lr va säger du biffen?
När är deadline för er tävling?
En fråga till trådskaparen! villken årsmodel var det på cr:n som gaffelbenen kommer ifrån?
Gaffeln kommer från en Honda cr 250 -90.En fråga till trådskaparen! villken årsmodel var det på cr:n som gaffelbenen kommer ifrån?
Gaffeln kommer från en Honda cr 250 -90.
Tänk på att axeln till dessa gafflar är längre samt en aning grövre. Sen passar ju inte bromsok mm heller. Annars är den hyffsat lättanpassad.
Skiten jag limmar tar längre tid än förväntat. Så updaten kommer inte förns sent ikväll. Då ska jag väl ha hunnit göra lite iaf.
Gaffeln kommer från en Honda cr 250 -90.
Tänk på att axeln till dessa gafflar är längre samt en aning grövre. Sen passar ju inte bromsok mm heller. Annars är den hyffsat lättanpassad.
Skiten jag limmar tar längre tid än förväntat. Så updaten kommer inte förns sent ikväll. Då ska jag väl ha hunnit göra lite iaf.
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven
Över 600 000* bilister i Sv... |
|