Jo jag har räknat ut det. Men denna motorn förblir inte original.är inte motorn lite för tam för att sätta dit en 34 mm ? hade inte någon räknat ut här på sh att 30 mm var max/bäst eller vad det nu var för en crm?
Jo jag har räknat ut det. Men denna motorn förblir inte original.är inte motorn lite för tam för att sätta dit en 34 mm ? hade inte någon räknat ut här på sh att 30 mm var max/bäst eller vad det nu var för en crm?
Vad är det för fördel att ha en flatside förgasare istället för rundtrottel? Om det nu finns några.
Kommer dröja med update tills tidigast helgen. Måste ha tag på svets.
Ett svänghjul som gett sig?
Faktiskt inte.
Nej men detta gäller för tillfället bakramen som fästena måste svetsas om på.
Nej då den är inte skrot. Ja toppen skulle du kunna skicka när du vill i princip.är den skrot?
portarna ser inte helt orginal ut? börjar bli dags att leverara toppen snart?
Nej då den är inte skrot. Ja toppen skulle du kunna skicka när du vill i princip.
Ptja si sådär en 3-4cm i diameter!hur mycket har du borrat?
Ptja si sådär en 3-4cm i diameter!
Enough joking. Det är min crm kolv i min cr 500 cylinder som är på bilden för de som inte redan hajjat.du menar mm RIGHT?? annar så har du ju ett 190 cc eller nåt sånt hade ju ioförsig inte vart fel det heller
fint projekt lycka till
Enough joking. Det är min crm kolv i min cr 500 cylinder som är på bilden för de som inte redan hajjat.
haha jag är lite spröd i skallen.. fattade att det inte var crm cylindern men skrev något helt annat hahah xD man e la ett pucko deluxe
välkomen i klubben
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |