Han kraschade men var runt 16-18 som bäst vad jag hann se.Di Meglio näst sist, så stor skillnad var det väl inte....
Han kraschade men var runt 16-18 som bäst vad jag hann se.Di Meglio näst sist, så stor skillnad var det väl inte....
Han kraschade men var runt 16-18 som bäst vad jag hann se.
Meiglos tider kontra Antony Wests tider är ungefär som West och Lundhs tider brukar diffa. Men hoppas han är tillbaka på Indianapolis,
Han kraschade men var runt 16-18 som bäst vad jag hann se.
It is his responsibility to come up with the scheduled payments.”
Jag är inte så jävla haj på Racing på den här nivån men har en fråga, eller två...
Lottar man inte ut motorerna i Moto 2, och kör x antal race, renoverar dom och lottar ut dom igen?
Om så är fallet, vad är det som skiljer på hojarna egentligen, som gör såpass stor skillnad att Lundh ligger på 24-30plats och inte top 10, t.e.x? Rätt mig gärna om jag har fel, men inte kan väl fjolårets Öhlinare top of the line VS årets top of the line, ihop med chassiet göra DEN skillnaden på den här nivån?
Kan det stavas K-O-M-P-E-T-E-N-S?
http://www.crash.net/motogp/news/181927/1/moto2_lundh_resigns_mz_disagree.html
Moto2 rider Alexander Lundh appears to have split from MZ, however the team sees things differently...
A press release issued by MZ can be seen below:
'In a unilateral declaration, Swedish Moto2 rider Alexander Lundh announced the termination of his contract with MZ Racing Team concerning his participation in the Moto2 world championship 2012.
'MZ CEO Martin Wimmer on the other hand expects Lundh to fulfill all contractual commitments and obligations.
“Our contractual partner is Alexander Lundh and Alexander Lundh only, not his sponsors. It is his responsibility to come up with the scheduled payments.”
Så det kvittar vilken hoj han har alltså? Han är beroende av bättre mekaniker, eller är det piloten själv du pratar om? Du får ju gärna va tydlig nu när du ändå bokstaverar...
Han är helt enkelt inte bättre än så här,eller rättare sagt dom andra är såååå mycket bättre,sen har dom andra teamen mer pengar bättre personal mm mm listan kan göras hur lång som helst,men sen Dom som hade trott att Lundh skulle fightas i toppen bör nog titta lite mer på Tv och börja inse vilket tempo de bästa har.Det är helt enkelt från en annan planet!
Vi kommer aldrig att ha en svensk framgångsrik representant i Gp eller Vm sammanhang,hur gärna vi än vill,utan bara en massa skuldtyngda wannabies,tyvärr men så enkelt är det!
Min högst personliga uppfattning som jag fått genom 25 års tv tittande och 15 år i nationella och internationella depåer,väl mött,micke
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari