BlöjRäsern
Gränsfall
Tack! Tycker iofs att jag mest byter blöjor och trampar på duplo hela kvällarna, sen blir det såklart nån timme nu och då i garaget emellanåt.
Njut av duplotiden. Sedan kommer lego. :bottenlössmärta
Tack! Tycker iofs att jag mest byter blöjor och trampar på duplo hela kvällarna, sen blir det såklart nån timme nu och då i garaget emellanåt.
Äsch då, om min sierra klarar Stockholm-östersund-lund så ska väl din seat palla hbg tor? Seså, pallra sin beniga lilla ända nedåt nu och var med på kalajs!Hmmm, tror inte min gamla Seat skulle orka hela vägen ner och tillbaka. Den rostar förmodligen sönder i höjd med Göteborg...
ett tips om du vill de ska se snyggt ut med raka pipor.
bubblans slutrör borde ha nån likn dimension och dom sänker faktiskt ljudet lite.
de är en djäkla skillnad på bilarna och jag har provat på min xs400.
Äsch då, om min sierra klarar Stockholm-östersund-lund så ska väl din seat palla hbg tor? Seså, pallra sin beniga lilla ända nedåt nu och var med på kalajs!
...point of no return har passerats för åtskilliga tusenlappar sedan så nu är det bara att handla tills skiten är körbar...
Igår kväll fick jag ett infall och beställde en Pazon elektronisk tändning för att slippa jävlas mer, den ska visst klara sig med mycket mindre ström för att ge en bra gnista och enligt vissa forumrävar på Jockey Journal så är det det enda rätta för att slippa ett konstant strul med brytartändningen.
Hupp!
Jag lyckades köpa på mig en bsa caferäser i höstas.
Har börjat snegla på både elektronisk tändning, värre stator/rotor och diverse batterieliminatorer.
Pazon verkar vettiga, ser fram emot en recension.
Trajjan din ser riktigt trevlig ut!
Det är nog lika bra att riva ut allt som har med brytartändning på en gång, lär spara en hel del huvudvärk på sikt.
Jag hade flyt som en tok att jag rev hojen innan jag körde mer med den.
För att göra en lång felsökningshistoria kort så fick jag inte hojen att starta trots att förtändningen ställdes med gradskiva, Pazon-tändningen satt på plats och en halv burk startgas användes. Efter lite letande på Jockeyjournals forum hittade jag en felsökningstråd där killen hade exakt samma symptom som jag, den baktände nån gång ibland trots alla möjliga justeringar.
Till slut kollade han ventilspelet och det var åt skogen för tight, efter en justering så startade hojen efter andra kicken. Sagt och gjort, jag tog isär hojen för att mäta spelet och hittade detta....
Den som skruvat i motorn före mig verkar inte ha gjort sig besväret att kolla så stötstängerna hamnade rätt, dom har missat säteskulorna och lyft mot godset i vipporna istället och nästan ätit sig genom väggen i ena lyftarhuset. Nya packningar är på G så jag borde ha skiten ihop om nån vecka.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven
Över 600 000* bilister i Sv... |