Tog min luta mot väggen moppe och bände ett par mil i t-shirt o snickarbyxor.
Tjöta, drack en pilsner o tuffa hem (dvs väckte 23 sovande barn, satte 8 hästar i vild sken, och fick 2st 45-åringar att få blicken hos en 3-åring som just fått åka traktor) , väl hemma fick jag ingivelsen att jag skulle liva upp kvällen med en liten garageburnis.
Men kombinationen självmordskoppling tankväxel, enkelnocks trumma, framflyttade fotpinnar och träskor är INTE att rekommendera.
När den oljekladdiga trädojjan gled av kopplingspedalen vid halvgas tog moppen ett tre kolvslag långt skutt över halva garaget o klippte arbetsbänken i 20knyck!!
Jorå, upplivad blev jag allt!!!
Jag hittade ingen bakram där du länkade, vad var det för fabrikat?
Asballt, ska följas
Nå, bör vi förvänta oss något sånt här i slutändan?
http://www.youtube.com/watch?v=IxLWIXknEnc
Nå, bör vi förvänta oss något sånt här i slutändan?
Nej nej, det här bygget ska inte spåra ur.
View attachment 368019
okej okej.. då kommer här en bild på andra sidan med ;o) eftersom ni tjatar om det så in i helv...
Nej nej, det här bygget ska inte spåra ur.
Det där är ju dessutom en Sporthojmedlem, hemmahörande i Skåne...
Coolt, att han hängde på sporthoj visste jag inte. Då får han väl ta sig hit och inspirera johansson lite så att det blir lite fart på bygget, bokstavligt talat
Man kan även se honom härja på kortstripen i oljehamnen från gång till annan. Smattrar och pyser om hans engelska järn. Samma nick här som i användarnamnet på dutub.
Det har man ju hört förr...
Jag sätter mig på händerna för att inte börja trimma SR500:an, det SKA räcka med den optiska modifieringen !!
Har faktiskt aldrig varit nere på strippen, får ta mig dit någon gång... Jaja, han hittar nog hit så småningom
Låter som en god idé, försökte med min. Det straffade sig. De 10 milen skiten höll ihop så trodde jag jag skulle bli steril. Hög-komp och stånka utan balansaxel är ju som det är. Fast frågar du Bushido så ska jag ju stroka min och borr till dryga 800cc eller hur det nu var.
Kör på
Har alltid undrat över den lilla väskan ovanför framlyset. Har man verktyg för att byta mellan låg och högfartsbestyckning medans man kör där i? För alla kromslädar jag sett utan sån där väska har gått så jäkla långsamt så dom verkar bara ha lågfartsmunstycken monterade
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|