_Johansson_
Storfräsare
Det finns ju matt klarlack.
Hittade ingen matt 2K klarlack på stan så det blev vanlig.
Det finns ju matt klarlack.
Tycker tankloggan ser jävligt bra ut!
Med den så överträffar nya tanken klart den gamla.
Vart ju kalas bra! Vart riktigt stor skillnad när du fick ner tanken något! Går det inte att korta av dammasken som sitter på gaffeln så den inte ser helt ihoptryckt ut?
Fett ball! Riktigt 60tals bonnaräser stuk! :thumbup::thumbup:
Jag har inte bestämt mig om jag ska köra med originalkranarna eller Bikelines 90° med det lilla röda handtaget, jag har båda modeller hemma så vi får se framöver.
Jag har gett mig in på ett litet fräsprojekt till bobbern, tändspolarna måste flyttas pga den nya tanken och då tänkte jag använda mig av de gamla främre tankfästena i ramen för att slippa kapa bort dom. De gamla plåtfästena till spolarna är inte direkt sexiga så jag tänkte testa att göra ett par egna.
Jag har i vanlig ordning inga ritningar eller ens en grovskiss utan fräser och klurar allt eftersom, det är lite lurigt då det måste både bli bra och passa in i stuket så inga kantiga fästen med rostfri insexskruv här inte. Nån kväll kvar innan dom är klara så bilden nedanför är på inget vis slutresultatet.
Tjopp!
räcker dryga 15cm till att bocka plåt med lär det duga till henne med.
Snyggt som attan, man skulle kunna offra en stump av k*ken för att kunna det du kan men jag undrar om tanten nöjer sig med 20cm...
Vilket fantastiskt erbjudande!
En liten blodig kukstump mot att få ha tummen centralt placerad tills döden knackar på.
Det Sängkammar snacket skulle man ju gärna vilja höra:
-Du gumman?, nu behöver du inte ligga ensam o pilla på dig själv för att jag är i verkstan hela tiden.
För jag har bytt bort alla mina verkstadsskills mot en liten kukstump.
O Den kan vi ju linda fast med bacon, så nu blir det åka av, fan det blir ju skitbra det här älskling!!
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|