Lyxfällan!

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
Blir alltid så glad när man ser programmen och vet att man själv har totalkoll på ekonomin. :)

Jag fixar fan inte att kolla på så korkade människor.

Det var ett tag sen jag såg programmet, men jag såg hastigt någon trailer igår. En tjej och kille som kramades över något bord och det var snyft och elände. :rolleyes:

Men blir förbannad.!!

zappen

Hepp
Gick med
8 Jun 2004
Hoj
2*Yamaha
Jag fixar fan inte att kolla på så korkade människor.

Det var ett tag sen jag såg programmet, men jag såg hastigt någon trailer igår. En tjej och kille som kramades över något bord och det var snyft och elände. :rolleyes:

Men blir förbannad.!!

Det mest tragiska är att ofta är det räntekostnaderna som är astronomiska, själva prylarna går ju trots allt att få tillbaka lite pengar på.

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Ang gårdagens program..

Okej jag förstår att hon behövde skaffa ett bättre betalt arbete men han tjänade knappast bra heller, fick ut runt 14700 efter skatt om jag såg rätt, varför skicka dem inte ut honom att skaffa ett bättre jobb också :huvet

Och behöver verkligen man få dit lyxfällan för att komma till insikt skaffa ett bättre jobb :död.

An3Azz

www.99riderz.com
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
GSXR1100 och en jeffla snöskoter, en grön.
Ang gårdagens program..

Okej jag förstår att hon behövde skaffa ett bättre betalt arbete men han tjänade knappast bra heller, fick ut runt 14700 efter skatt om jag såg rätt, varför skicka dem inte ut honom att skaffa ett bättre jobb också :huvet

Och behöver verkligen man få dit lyxfällan för att komma till insikt skaffa ett bättre jobb :död.

Frågan jag ställer mig är hur kan man vara så urbota jeffla stendum så att man med så låg inkomst fixar så att man har utgifter på 43000:- per månad. :huvet Är man så korkad så får man skylla sig själv och förtjänar att ha fogden efter sig tycker jag.

MikkE

Guest
Inte en jävel som är med i programmet vet vad räntor är. 17% ränta.. vad är det? Doh!

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Ang gårdagens program..

mja problemet är inte inkomsterna utan utgifterna såg iof inte programet men med tanke på att jag har 3500 i avgifter inkl garage så anser jag att man kan få en skit lön att räcka, sa inte att det va kul men de e väll inte vad programet handla om?

- Jerker -

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2009
Hoj
Nej
Oj oj, den bruden är inte att leka med. "Räkningarna får växa på sitt håll, de är inte så viktiga, oj en häst, den köper jag ..."

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
2-Hjulig
Kan bara instämma, det verkar helt osannolikt!? Hur kan en människa ha sådan total avsaknad av ekonomisk insikt?

Blev förbannad redan när jag såg introduktionen, hur ska det här sluta?:mad:

Stymer

Wide open till u see God THEN brake
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
Honda
Hon måste ju för fan omyndigförklaras! Hon har förstört min kväll, jävla pucko. Jag känner att jag måste börja knarka eller nått.. jag skyller på fanskapet på televisionen. Kan inte se något mer....

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning