IO
IBF, Ilari Bjuvander Foto - ilari.se
Så om min läkare frågar "Hur ont har du på en skala mellan 1 och 10?" Och jag svarar 10, kommer han att skratta åt mig?
HAHAHA
Så om min läkare frågar "Hur ont har du på en skala mellan 1 och 10?" Och jag svarar 10, kommer han att skratta åt mig?
Håller med dig Mad, men du vet att jag inte orkar spy galla över detta för då går jag igång på alla 12....
Men det du ser är ju tidens trend.
//
Jag vet dessvärre svaret, men väljer att blunda, hålla för öronen och skrika:
LALALALALALALA!
Trevlig helg, alla!
Det vore intressant att få se någon slags jämförelse med hur dagens ungdomar se på ekonomi och hur de gjorde det för 5 år sedan.
Sedan vore det intressant att veta hur det kommer att se ut om 5 år också, t ex. ett snitt på hur mycket lån en 17-åring har och i vilken form dessa har tagits.
Eller förresten, Lalalalalala...
Den senare föräldragenerationen är istället alldeless för upptagna med isg själva och sitt eget självförverkligande och karriärer och överlåter uppfostran på barnomsorg, skola och andra ...
Den senare föräldragenerationen är istället alldeless för upptagna med isg själva och sitt eget självförverkligande och karriärer och överlåter uppfostran på barnomsorg, skola och andra ...
* en perfekt symbol för överbeskyddandet av barn
Jag håller inte alls med. Visst har föräldrarna och inte minst miljön en del i det hela. Men det är inte så mycket en uppfostranssak som det är maktcentralisering och kommunisttänket av samhället/regeringen som bär det stora ansvaret.
Man tänker: "Är människor VERKLIGEN så här korkade".....
....Jag vet dessvärre svaret, men väljer att blunda, hålla för öronen och skrika:
LALALALALALALA!
Det här är vad man får när man tar ifrån människor viljan, lusten och drivet att klara sig själv. Och varför ens försöka? Det löser sig alltid iaf.
Ett helt land fyllt med handlingsförlamade idioter.
Jag vet en kille som verkligen sammanfattar innehållet i tråden.
Han tar NOLL ansvar för någonting,
Han är dummare än en trädstam
Är något för jobbigt så är det inte värt det.
Jag tror seriöst att han skulle skita i att springa 1km om han fick 10000kr för det,
han skulle ha sagt sitt berömda "orka".
Vill han ha något gjort så ber han andra göra det.
Han försöker blåsa andra på pengar och saker nästan alltid.
Det värsta är att killen är 18 år gammal, ska fylla 19 i år.
Varför beskriver du dig själv för?
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |