Om man inte har något dyrt intresse ser jag det som svårt att bränna 30k på egentligen ingenting.
Har du en mille i skulder med skyhöga räntor och fogden flåsandes i nacken så är det nog inga probbs.
Om man inte har något dyrt intresse ser jag det som svårt att bränna 30k på egentligen ingenting.
Har du en mille i skulder med skyhöga räntor och fogden flåsandes i nacken så är det nog inga probbs.
Hur i fridens dar lyckas man bränna 30 000:-/månad, pengar man inte har.
Sitter folk med så jävla mycket kreditkort, att dom kan bränna pengar hur mycket pengar som helst.
FATTAR dom ingenting.??
Jag skulle vilja ställa den frågan
"Hur kommer det sig att ni bränner 30 000 :- i månaden som ni inte har??" till hon den där blonda bruden. Hur kommer det sig att programledarna inte höjer rösten och lixom avvkräver ett svar.
Nu såg jag bara pengatavlan i början av gårdagens program, alla jävla kostnader och dom står som två fån och lixom inte fattar nåt. Då stängde jag av. Det finns fan inget hopp.
//M
Dax igen
Killen skäms över sina SMS-lån, och törs ej gå till banken utifall dom skulle upptäcka dom, men han kan vara med i Lyxfällan. Det är ju ett väldigt anonymt program. Eh.
Dax igen
Killen skäms över sina SMS-lån, och törs ej gå till banken utifall dom skulle upptäcka dom, men han kan vara med i Lyxfällan. Det är ju ett väldigt anonymt program. Eh.
Om nån har fullt med smslån vid en kreditansökan så finns inte en chans att låna pengar av banken.
Om man inte är med i Lyxfällan förstås
Men nån mer som reagerar på att de skickar killen en loppis med hans hightechgrejjer, han som ägde loppisen skämdes ju när han erbjöd 4700kr.
Var är kvällens lyckliga kille ifrån?Bevisa för tjejen här bredvid att SH är bäst.
Tack för det!Sh är en stor uppslagsbok på min ära.Sundsvall
Edit: Efter att sett detta programmet så förstår jag bättre vad "The Kristet Utseende" menar i sin sång där de sjunger om en "Bite-Line Pizza".
Det här var den första medverkande som man faktiskt tyckte synd om......
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|