Lyxfällan

Färnbo

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2004
Hoj
CRF 450 -09, SRAD Turbo -97, Gpz 1100 T -84
Hur i fridens dar lyckas man bränna 30 000:-/månad, pengar man inte har.:va

Sitter folk med så jävla mycket kreditkort, att dom kan bränna pengar hur mycket pengar som helst.

FATTAR dom ingenting.??

Jag skulle vilja ställa den frågan
"Hur kommer det sig att ni bränner 30 000 :- i månaden som ni inte har??" till hon den där blonda bruden. Hur kommer det sig att programledarna inte höjer rösten och lixom avvkräver ett svar.

Nu såg jag bara pengatavlan i början av gårdagens program, alla jävla kostnader och dom står som två fån och lixom inte fattar nåt. Då stängde jag av. Det finns fan inget hopp. :rolleyes:

//M

Jag missade lite i början på programmet, fick reda på att han drev eget som snickare och plockade ut 7´ i lön....

Nu fattar jag och alla andra vad resten av stålarna kom från ...

Ivil

In BP we trust.
Gick med
8 Dec 2005
Hoj
-
Så,man kanske skulle kila ner och köpa lite Nachos och Salsa för nu ere dags igen.
Edit : Va f..Någon rackarns gala istället.Skit ochså:va

Last edited:

trummiz

Alla har vält!
Gick med
23 Apr 2005
Hoj
Bandit 1200 -97
Dax igen :huvet

Killen skäms över sina SMS-lån, och törs ej gå till banken utifall dom skulle upptäcka dom, men han kan vara med i Lyxfällan. Det är ju ett väldigt anonymt program. Eh.

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08

Killen skäms över sina SMS-lån, och törs ej gå till banken utifall dom skulle upptäcka dom, men han kan vara med i Lyxfällan. Det är ju ett väldigt anonymt program. Eh.

Det kan ju vara så att det han behövde var att någon knackade på dörren och tog honom i örat... hade banken haft den servicen så tror jag faktiskt han tagit den chansen hellre än att synas som rickspucko i TV...

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82

Om nån har fullt med smslån vid en kreditansökan så finns inte en chans att låna pengar av banken.

Om man inte är med i Lyxfällan förstås :tummenupp

Men nån mer som reagerar på att de skickar killen en loppis med hans hightechgrejjer, han som ägde loppisen skämdes ju när han erbjöd 4700kr.

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
2-Hjulig
Om nån har fullt med smslån vid en kreditansökan så finns inte en chans att låna pengar av banken.

Om man inte är med i Lyxfällan förstås :tummenupp

Men nån mer som reagerar på att de skickar killen en loppis med hans hightechgrejjer, han som ägde loppisen skämdes ju när han erbjöd 4700kr.

Ja bara X-boxen måste väl kostat ca 3k ny?

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Hoo hoo - kanske liiite svettigt att fronta polarnar och berätta att man nästan är minus miljonär.

Kymi

´Nte redit redi
Gick med
28 Jul 2005
Hoj
Xr 650R
Var är kvällens lyckliga kille ifrån?Bevisa för tjejen här bredvid att SH är bäst.:)

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
2-Hjulig
Var är kvällens lyckliga kille ifrån?Bevisa för tjejen här bredvid att SH är bäst.:)

Sundsvall

Edit: Efter att sett detta programmet så förstår jag bättre vad "The Kristet Utseende" menar i sin sång där de sjunger om en "Bite-Line Pizza". :)

trummiz

Alla har vält!
Gick med
23 Apr 2005
Hoj
Bandit 1200 -97
Faktum är att pizzor från Bite Line är helt sagolika! Har ni vägarna förbi Sundsvall så rekommenderar jag ett stopp där!

Lugn

Big in Japan
Gick med
22 Mar 2003
Hoj
Ducati SF, Husky SMR, GSXR750
Nä, vilken söt liten grabb. Nästan så man fick ta till lipen ett par gånger... :)

Öhlin

Solen lyser alltid bakom molnen!
Gick med
4 Nov 2005
Hoj
GSXR 600
Det här var den första medverkande som man faktiskt tyckte synd om......

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Jag tyckte han var lite go som sa att det var för att hålla uppe skenet, när det senare i programmet kom fram att hans polare sa att ibland hade dom inte råd att gå ut. Då BJÖD han på en helkväll. :gnissla
Polarna kunde gott samlat ihop en symbolisk summa och gett honom. Fast han fick ju en tv förstås.

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
jo
Men sluta sympatisera med han, jag är bara glad att jag slipper betala hans skuldsanering.

loser

Född förlorare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 950 SM
BiteLine 4-ever! :tummenupp

Skämt åsido, denna typen fanns även när jag härjade i byn för 10-20 år sedan. Killen kommer säkert ifrån en förort till S-vall, får ett jobb inne i staden. Flyttar in i en för dyr lägenhet centralt. Träffar några "hippa" killar ifrån centrala delarna som han vill synas med. Hänger med dem, och vill samtidigt visa sina barndomsvänner ifrån hembyn hur hippt och häftigt liv han har nuförtiden = åka och hämta dem så snart det vankas fest och betala kalaset. De andra "hippa" killarna bor hemma med sina föräldrar fortfarande i deras centralt placerade villa, alternativt att man fortfarande får "veckopeng".

Skillnaden nu mot då är SMS-lånen. På min tid var det Finax som var allenarådande låneinstitut.

Nyheter
EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM