Jag kan ge ett tips som kan rädda deras ekonomi. SLUTA SPELA POKER!!
Men:
Man KAN ju vinna.
Men:
Man KAN ju vinna.
Jo, speciellt när man ligger 470 000 kronor MINUS på spelandet
Det är ju då man tänker
Man MÅSTE vinna
Det är ju då man tänker
Man MÅSTE vinna
Det var väl en tråd om det här för ett par år sen full av "unika" SH:are som spelade poker. Konstigt nog gick alla dessa +...
Jag ska fan skapa en egen pokersida och hyvla av dårarna sina spänn! Någon gär som kan knappa dator? Jag desajnar sidan och gör bjärta loggor så bygger du sidan och så delar vi stålarna rakt av. Jag tänker tjöpa en Jumbo-Jet vad ska du ha?
Jag kan knacka allt i notepad (html rulez!!!), jag ska nog tjöpa en båt. Kan vi ha kontoret hemma hos dig?
Det var väl en tråd om det här för ett par år sen full av "unika" SH:are som spelade poker. Konstigt nog gick alla dessa +...
Jag ska fan skapa en egen pokersida och hyvla av dårarna sina spänn! Någon gär som kan knappa dator? Jag desajnar sidan och gör bjärta loggor så bygger du sidan och så delar vi stålarna rakt av. Jag tänker tjöpa en Jumbo-Jet vad ska du ha?
Folk har tjatat poker i min omedelbara närhet sedan gymnasiet för flera år sedan. Vansinnigt många pratar om det, flera träffas och spelar på helgerna, och alla spelar på nätet.
Vad jag däremot aldrig hört, vare sig från dem eller någon annan, är någon som pratat om att de legat minus. Alla tycks gå plus. Det låter ju underbart. Alla kan gå plus, ingen behöver gå minus.
Folk har tjatat poker i min omedelbara närhet sedan gymnasiet för flera år sedan. Vansinnigt många pratar om det, flera träffas och spelar på helgerna, och alla spelar på nätet.
Vad jag däremot aldrig hört, vare sig från dem eller någon annan, är någon som pratat om att de legat minus. Alla tycks gå plus. Det låter ju underbart. Alla kan gå plus, ingen behöver gå minus.
Huvudanledningen till varför jag ens vägrar testa. Hade jag spelat bra hade jag ändå inte velat ha några jävla pengar om det kommer från vanliga människor som sitter hemma med problem och spelar bort matkassan.
Poker kan fara åt helvete. Blir provocerad bara av ordet självt.
Hade en kollega som kom med sina historier om sitt spelande. Han kommer hem från jobb, sätter sig framför datorn och börjar spela i timmar, ibland till tre fyra på natten och han ska iväg och jobba kl sex. Sedan får man anting höra: "Å satan så jag spelade, loosade tre tusen inatt" eller "Ja satan, plusade några tusingar..". Sa allting med så skön stil. Tror dock han mest gick minus.Folk har tjatat poker i min omedelbara närhet sedan gymnasiet för flera år sedan. Vansinnigt många pratar om det, flera träffas och spelar på helgerna, och alla spelar på nätet.
Huvudanledningen till varför jag ens vägrar testa. Hade jag spelat bra hade jag ändå inte velat ha några jävla pengar om det kommer från vanliga människor som sitter hemma med problem och spelar bort matkassan.
Poker kan fara åt helvete. Blir provocerad bara av ordet självt.
Jag ger nån hundring eller två till polaren som får spela lite black jack. Oftast gick han plus och vi delade på vinsten. Under tiden drack jag öl någon annanstansNär man hängde på krogen fanns det jämt polare som skulle "lira", jävligt tröttsamt..
Bättre att lägga stålarna på sprit, garanterad vinst varje gång!
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|