Lyxfällan

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Ja, och de där jeffla bankdirektörerna. :mad:

De driver "sina" banker till ruinens brant medan de plockar ut sina miljonbonusar. Sedan är de så sossefierade att de räknar med att staten ska ge en hjälpande hand om de "lever" över sina tillgångar. Och det är väl den enda saken de verkar kunna räkna rätt på då staten bevisligen går in med sossbidrag till dem, så de kan fortsätta få sina bonusar! Menar, hur skulle de annars klara sig? :confused:

WT och sossar är de hela högen! :4skrika

Skicka Lyxfällan på dem! De verkar behöva det.

Skicka Lyxfällan på svenska staten. Man skickar inte iväg folk på språkresor för hundratusentals kronor när man kan få det hemma för tusentals kronor. Man tar inte in folk som ALDRIG kommer kunna få ett jobb och försörja sig själv. Man betalar inte pengar för fler vajerräcken.
Sen höjer man alla böter skyhögt.

dn-L

Office Linebacker
Gick med
4 May 2008
Hoj
Världsmästarhoj
Första gången jag förmår mig att titta på lyxfällan men klarade inte att titta klart. Jag blev shockad, förbannad och deprimerad.

Tror jag ska trösta mig med ett fett hojlån och köpa en guldvinge.

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Nej fan, jag ville ju se dedär.

Hörde talas om först WT morsan från Kga på mamma söker kille eller va fan de heter för ett par veckor sen o sen fick ja höra om att det var några som va me på Lyxfällan me.
Älskar mina fellow WT från min kära hemstad :D

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Skicka Lyxfällan på svenska staten. Man skickar inte iväg folk på språkresor för hundratusentals kronor när man kan få det hemma för tusentals kronor. Man tar inte in folk som ALDRIG kommer kunna få ett jobb och försörja sig själv. Man betalar inte pengar för fler vajerräcken.
Sen höjer man alla böter skyhögt.

Det ena utesluter väl inte det andra, så skicka Lyxfällan på dem också. :mad:

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
WT är alla förutom den som säger det. Ju fler människor man kallar WT desto mindre WT är man själv. Nu har jag skrivit det fyra ggr i den här tråden, så alltså leder jag.

Menar du att det här paret inte var det eller?

Om man är osäker är det bara att titta på vad de har valt för namn på barnen. Blev föga förvånad över vad Lyxfällanparets grabb hette.

Varför har ingen nämnt mammans utseende förresten? Bara det i sig borde var illegalt. :yoparty

jetson

Guest
Kvinnan verkade helt likgiltig

"det kommer kosta ca 300-380 000:- att reparera huset"

- Jaha.

Halogen

Apajävel!
Gick med
7 May 2005
Hoj
En ensam 1L pastaräser + 5,7L gjutjärn
WT! WT! WT! WT! WT!
:4skrika :4skrika :4skrika :4skrika :4skrika :4skrika :4skrika :4skrika:4skrika :4skrika :4skrika :4skrika :4skrika

Jag känner mig smutsig! Imorgon är det jag som går och köper ost och fikonmarmelad för att kompensera för all wt jag omedvetet råkat absorbera genom att titta på detta sorgliga program. Funderar även på att ha P2 på radion hela dagen.

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
ÅH...herre...jävlar...
Hittade programmet på tv3 play o kollar nu.

Karlskogingar är cp, se bara på mig :D, men de som bor lite utanför åt just dedär hållet har bra förutsättningar för att vara ännu värre, det ligger nämligen mot Hällefors, där finns det bara cepen.
:rofl

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Det är såna här människor som får mig att le, för hur jävla illa det mot förmodan nu kan tänkas gå för mig så kommer jag aldrig upp i deras klass!
Jag skulle också vilja vara med i lyxfällan och få massa ekonomiska tips och presenter som de där dårarna får, men inte då :mad:

TurboJugend

Ny medlem
Gick med
21 Dec 2003
Hoj
-
Menar du att det här paret inte var det eller?

Om man är osäker är det bara att titta på vad de har valt för namn på barnen. Blev föga förvånad över vad Lyxfällanparets grabb hette.

Varför har ingen nämnt mammans utseende förresten? Bara det i sig borde var illegalt. :yoparty

Jag såg inte programmet, men det var dom säkert. Jag menar bara att begreppet WT börjar bli lite väl brett och att vissa använder sig av det precis hela tiden. Man vet ju snart inte vad som menas eftersom WT numera kan vara allt från banjospelande trailer trash till nån som kör en Volvo.

Jag gissar förresten på att grabben hette Kevin.

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Jag såg inte programmet, men det var dom säkert. Jag menar bara att begreppet WT börjar bli lite väl brett och att vissa använder sig av det precis hela tiden. Man vet ju snart inte vad som menas eftersom WT numera kan vara allt från banjospelande trailer trash till nån som kör en Volvo.

Jag gissar förresten på att grabben hette Kevin.

Youre playin us, klart han hette Kevin :D

C.Barrow

Medlem
Gick med
30 Dec 2004
Hoj
-------
ÅH...herre...jävlar...
Hittade programmet på tv3 play o kollar nu.

Hade ingen aning om att man kunde se det på nätet, så tack för tipset :tummenupp

Just de här två tröttmössorna verkade ju vara lite extra sega i kolan och inte förstå allvaret i deras situation :gnissla

En påtänd lodis kan ju se att allt inte är helt 100 i badrummet tex, men hon bara stod där och virkade sitt bubbelgum i tankarna :död

Snubben var väl inte ljusår bättre han heller.... "Jag var inte säker på att de skulle ta fyrhjulingen...." :rofl

Nog för att man själv har båda banklån och en kredit (prylbög som man är), men lite koll får man väl ändå lov att ha på ekonomin?

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Hade ingen aning om att man kunde se det på nätet, så tack för tipset :tummenupp

Just de här två tröttmössorna verkade ju vara lite extra sega i kolan och inte förstå allvaret i deras situation :gnissla

En påtänd lodis kan ju se att allt inte är helt 100 i badrummet tex, men hon bara stod där och virkade sitt bubbelgum i tankarna :död

Snubben var väl inte ljusår bättre han heller.... "Jag var inte säker på att de skulle ta fyrhjulingen...." :rofl

Nog för att man själv har båda banklån och en kredit (prylbög som man är), men lite koll får man väl ändå lov att ha på ekonomin?

Ptja, det var ju total likgiltighet o enorm hjärndödhet på dendär bruden.
Det är väl inte för inte man aldrig idkat samlag med någon från den stad man bott i i nästintill hela sitt :död man vill ju inte få nån såndär på halsen.
De tre personer jag sett på TV från Kga de senaste 2 veckorna har verkligen visat på vilken klass vi har här i stan, en 30+ morsa som dejtar 22 åringar och så dehär stjärnorna :gnissla

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
Tillfällligt utan
Fy fan!

Såg aldrig avsnittet men efter den här tråden kasta jag mig på datorn och såg det.. WT är nästan för snällt för att beskriva framförallt henne..

Lindén

Slutkört!
Gick med
27 Sep 2003
Hoj
Piagio med trampor
En länk vore nice=)
Jag gråter över en skuld på 167k jag...
Men äger allt jag har annars 2 mopeder 3 bilar iof bara junk.
Men det e mitt å inga lån förutom på bostaden=)
Man blir förundrad hur vissa fungerar med telefonlån osv...

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Hoj
Aprilia RS660, Highland 950 SM
Förvissor är det WT att blåsa bort sina icke intjänade slantar på WT-krubb, WT-elektronik och WT-fordon och WT-kläder. Men det måste vara 10-faldigt mer WT att blåsa bort andras pengar och samtidigt ta betalt för det. Bank är WT, 10+ till Palle71.

Zee

MotoGP URT 3 seed: 5
Gick med
22 Sep 2004
Hoj
ZX6R (såld) Triumph Street Triple R 2010
Hur slutade det??

Missade jag upplösningen? De hade ju(h) 980.000 i skuld till allehanda kreditbolag, hur löstes det?

F.ö. var jag och förstummad och häpen över tjejens attityd och förståelse (eller saknad av).

Tycker nästan att de inte skulle ha hjälp dem.

Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum

Baltikum är en fantastisk d...

Lego Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår