Lyxfällan

hobbes

Snabbast på 2ans växel.
Gick med
10 Apr 2007
Hoj
848
Man får hoppas att någon myndighetsperson i urskogen såg programmet och omplacerar barnet asap. Skrämmande att det krävs en licens för att framföra moped men inte för att bygga valpar.

Stolpskott.

- "Free Kevin!"

/A

tEKLa

- Mrs Magniffen
Gick med
6 Jul 2009
Hoj
Såld!
.... F.ö. var jag och förstummad och häpen över tjejens attityd och förståelse (eller saknad av)....

Ptja, det var ju total likgiltighet o enorm hjärndödhet på dendär bruden.......

Det är sjuk piiinsamt att se hur två "vuxna" människor kan vara så totalt tom i huvudet, att inte reagera "normalt"....... jag får det inte att gå ihop :dummer HUR överelever de dagen??

Alltså JAG ORKAR INTE!!! :huvet:huvet Fatta att dessa hönshjärnor skaffar barn (hur de nu lyckas få till det :confused: ) Fatta hur många fler hönshjärnor vi har i samhället om ett par år :mad:

Wobbly

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2009
Hoj
Ingen
OT men de är ju de som bygger SH, eller nåt

Hade vart uppe i idre och jobbat och var påväg ner mot sthlm igen, vid gävle kom jag ikapp en alpinvit M3a, marscha förbi honom i bra fart och hoppades på lite race, men inget :(

En stund senare började bensinlampan lysa (hade kört 11 mil på den tanken :tuttar) då kommer bmwn i full kastrull å drar om mig, jag hakar på, kör om honom och lägger mig i högerfilen i väntan på en bensinmack.
Han lägger sig jämsides med mig, frugan sitter fram å två kottar i baksätet som är helt vilda av fartupplevelsen haha (lite oansvarsfullt att gasa så med ungar i bilen tycker jag dock).

Vi gasar nån gång till innan en bensinmack kommer, jag svänger ut på avfarten å slangar lite å ser att bmwn hakar på, vafan nu då tänkte jag.
BMWn kör in på Max som ligger brevid macken, men när jag står och tankar ser jag att han backar ut och kör mot mig, han ställer sig vid pumpen brevid och ut kliver, ena programledaren från Lyxfällan. Jag kom inte på vem de var förräns jag var påväg hem, Mattias vare.

"Schysst hoj!" säger han när han kliver ut varpå jag kommenterar att hans kärra är helt ok den med. Han hade tydligen haft en surgixxer sa han men att nu med ungarna så fick han sälja hojen och köpa en annan leksak.
"ungarna skrek i baksätet när vi gasade" haha

Trevlig att snacka med och gillar fart, de trodde iallfall inte jag om honom :tungan

Over and out:brinnerup

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Jag har just insett att sossarna kommer att ta en garanterad valseger. :(

Bara fly landet, försök sno så mycket skattepengar man kan bara innan sossarna gör det :gnissla Köpa ett hotell i Thailand kanske inte vore så dumt trots allt, vill du bli delägare :banana

Ankan

Perfektare.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R6 -05
Men nu har jag listat ut vad du har emot julen..
1. Tomten/julen är röd
2. Ohämmat givande oavsett om folk gjort sig förtjänta av det.
3. Glada barn och gemyt och män som fjäskar för sina kvinnor

Haha, du har hittat något här. Alliansen bör i god tid före advent avskaffa julen. Sicket jäla sossepåfund.

Jag har just insett att sossarna kommer att ta en garanterad valseger. :(

What took you so long?

Last edited:

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
What took you so long?
Jag insåg först i går kväll dels hur många sådana här WT-familjer det finns, dels hur andra WT-familjer resonerar när de ser programmet. "Fy fan, de tar ju i från dom allt de har, vilka svin. Det är de där jävla borgarnas fel."

Detta innebär 100000-tals röster på Måna, för "hon pratar så man förstår och vill att det ska vara rättvist", som jag hörde någon efterbliven socialgrupp 3-representant säga för ett tag sedan.

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
Fatta att dessa hönshjärnor skaffar barn (hur de nu lyckas få till det :confused: ) Fatta hur många fler hönshjärnor vi har i samhället om ett par år :mad:

Kanske tvångssterilisering inte är en sån dum idé ändå!! :3freak

För vad lär sig avkomman till folk som beter sig sådär och har den inställningen. Jo...förmodligen att bete sig likadant. :rolleyes:

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Jag tvingades oxå se det där programmet idag, och upptäckte den där bilförsäljaren på Mitsubishi som lurade av dom bilen. En riktig bilskojare det där. Har blivit lurad själv på det stället för många herrans år sedan.

I övrigt är jag inte ett dugg förvånad. Finns anledningar till varför man flyttade ifrån hålan back in -98.

Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum

Baltikum är en fantastisk d...

Lego Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår