FettSnok
96% enligt läkaren
Men såg ni hur rikspuckots syrra såg ut?
Men såg ni hur rikspuckots syrra såg ut?
Jag tvingades oxå se det där programmet idag, och upptäckte den där bilförsäljaren på Mitsubishi som lurade av dom bilen. En riktig bilskojare det där. Har blivit lurad själv på det stället för många herrans år sedan.
I övrigt är jag inte ett dugg förvånad. Finns anledningar till varför man flyttade ifrån hålan back in -98.
Företaget i fråga annonserade häromdan stolt att de är med i lyxfällan i en av deras bilannonser
Förvånar mig ju inte om Karlskoga Kommun upphöjer paret till hjältar nu när de återigen satt KGA på kartan på ett sätt som inte skett sedan Bofors klappade igen
Jag insåg först i går kväll dels hur många sådana här WT-familjer det finns, dels hur andra WT-familjer resonerar när de ser programmet. "Fy fan, de tar ju i från dom allt de har, vilka svin. Det är de där jävla borgarnas fel."
Detta innebär 100000-tals röster på Måna, för "hon pratar så man förstår och vill att det ska vara rättvist", som jag hörde någon efterbliven socialgrupp 3-representant säga för ett tag sedan.
Jag insåg först i går kväll dels hur många sådana här WT-familjer det finns, dels hur andra WT-familjer resonerar när de ser programmet. "Fy fan, de tar ju i från dom allt de har, vilka svin. Det är de där jävla borgarnas fel."
Detta innebär 100000-tals röster på Måna, för "hon pratar så man förstår och vill att det ska vara rättvist", som jag hörde någon efterbliven socialgrupp 3-representant säga för ett tag sedan.
Det finns en anledning till varför P3 Humors karaktär Tabita bor på Skrantahöjden....
Du har missat det andra programmet med Kga-morsan va?
Ensam mamma söker...
Jag har oxå bott på Skrantahöjden
Ja som tur är. Jag vill inte veta...troligen nåt gammalt sto som man har fällt medans man fortfarande var aktiv i trakten
Edit: Fan nu måste jag kolla om man har varit där med krigarn.
Edit2: Kollade lite snabbt nu. Är det hon Helena? Tror jag har lyckats missa henne.
Populationskontroll:
En fördel lär ju vara att badrumsspegeln aldrig blir immig iaf, men hon hörde inte till utbildningsreserven iaf.
Fattar inte varför dom alltid ska ha nån handlare som ska skambjuda på deras prylar, har man vettigt pris går det ju kalasfort på blocket också.
Och sen då det går i byxan för snusraggaren då dom varvar en slö enstånka "jag har tagit ut insatsen"
En fördel lär ju vara att badrumsspegeln aldrig blir immig iaf, men hon hörde inte till utbildningsreserven iaf.
Fattar inte varför dom alltid ska ha nån handlare som ska skambjuda på deras prylar, har man vettigt pris går det ju kalasfort på blocket också.
Och sen då det går i byxan för snusraggaren då dom varvar en slö enstånka "jag har tagit ut insatsen"
Herregud, ser avsnittet nu, det är ju helt sinnessjukt !! Hur dumma är dom här människorna!!
Väldigt.
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |