Lyxfällan

Pips

Guest
Ska man skratta eller gråta? Är inte hon med i bartenderskolan också?

Färnbo

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2004
Hoj
CRF 450 -09, SRAD Turbo -97, Gpz 1100 T -84
Ok, jag är inte en snäll människa alla gånger men jag brukar försöka hålla tillbaka mina aggressioner mot människosläktet så långt det går.
Men nu får jag sån enorm lust att ta människans huvud och banka det några gånger hårt i bardisken på hennes förbannade Stureplanskrog.
Snälla, kan ingen bara kidnappa och sälja henne som "lyxluder" till öststaterna?

Och just ja, avrätta hennes föräldrar genom stening på Sergels torg då det är deras fel :mad:

Edit/ Hon är ju för fan livs levande propaganda för p-piller, kastrering och allt där emellan!

De e ju faktiskt synd om tjejen hon är blåst OCH blir dessutom utnyttjad av TV3

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Det jobbigaste är väl att fanskapet nästan säkert kommer att göra karriär på tv3/5 tillsamans med alla andra tallanglösa bimbosar dom plockat upp via sina jeffla docku-såpor. :mad:

AleX

Siktar högt, kommer lågt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR929CBR600R6
Hon har bytat jobb.. va visst inte tillräckligt glamigt...

pbas

Gammal men stel...
Gick med
17 May 2007
Hoj
RSV4 F, Tuono 08
Tvångsvård och förmyndare, annars går våpet under.

Klarade några rader i bloggen...herregud! Engelskan är klart sämre än granngrabbens...han går i tvåan:va

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
De e ju faktiskt synd om tjejen hon är blåst OCH blir dessutom utnyttjad av TV3

När de är sådär dumma, alltså dumma förbi den där gränsen så blir livet faktiskt väldigt bekymmerslöst.

Skulle man kasta ut henne från ett flygplan skulle hon inte bli rädd, inte för att hon är modig utan för att hon helt enkelt inte skulle förstå att det var marken som närmade sig.

Lindquist

TeamLindquist.se
Gick med
20 Mar 2009
Hoj
690 SMC-R
Sluta va så jefla balla o bittra! Utan såna brewdar skulle vi killar aldrig få tömma o glömma. :fakta
2 groggar till henne så blir de åka av :tuttar

AleX

Siktar högt, kommer lågt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR929CBR600R6
henne hade jag velat se i skogen
Tv3 kan juh sälja biljetter till andra som kan åka dit o se när hon tittar i naturen:arsele

- Jerker -

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2009
Hoj
Nej
Nästa vecka är det en hojåkare i knipa. Antar att han ska förnedras. Hojen ska väck så blir allt bra. Frun kommer nicka instämmande i bakgrunden.

• Gilla
Reaktioner: SGM

philleee

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2007
Hoj
crescent
Hade jag fått välja så hade jag dragit fram ett hagelgevär där på bryggan när hon snacka om att hon ville bli "yachtsäljare"...sagt åt henne att det här är det bästa för alla o laddat bössan. Lite som en skadad häst som borde avlivas

Allstaar

Guest
Hade jag fått välja så hade jag dragit fram ett hagelgevär där på bryggan när hon snacka om att hon ville bli "yachtsäljare"...sagt åt henne att det här är det bästa för alla o laddat bössan. Lite som en skadad häst som borde avlivas

Men innan så måste man få en sista ridtur för att se efter en sista gång.

Biltmore

Blood Group: Red
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
R1 -06 50:th Aniv.
Kom på en briljant programidé.....samla ihop dessa brudar, airlifta dom rakt ner i Amazonas djungel, den som överlever 2 veckor på vad naturen har att erbjuda vinner något roligt.

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Sluta va så jefla balla o bittra! Utan såna brewdar skulle vi killar aldrig få tömma o glömma. :fakta
2 groggar till henne så blir de åka av :tuttar

Hon var ju inte ens påsättningsbar! Dels för att hon var ful, men sen är hon ju så blåst så hon skulle glömma att andas när hon suger av dig och du skulle ha ett lik fastnaglat runt kuken. Kul att förklara det för snuten 20 minuter senare :näsblod

Nyheter
EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM