Pips
Guest
Ska man skratta eller gråta? Är inte hon med i bartenderskolan också?
Ok, jag är inte en snäll människa alla gånger men jag brukar försöka hålla tillbaka mina aggressioner mot människosläktet så långt det går.
Men nu får jag sån enorm lust att ta människans huvud och banka det några gånger hårt i bardisken på hennes förbannade Stureplanskrog.
Snälla, kan ingen bara kidnappa och sälja henne som "lyxluder" till öststaterna?
Och just ja, avrätta hennes föräldrar genom stening på Sergels torg då det är deras fel
Edit/ Hon är ju för fan livs levande propaganda för p-piller, kastrering och allt där emellan!
De e ju faktiskt synd om tjejen hon är blåst OCH blir dessutom utnyttjad av TV3
Stock är, som sagt lösningenSluta va så jefla balla o bittra! Utan såna brewdar skulle vi killar aldrig få tömma o glömma.
2 groggar till henne så blir de åka av
Sluta va så jefla balla o bittra! Utan såna brewdar skulle vi killar aldrig få tömma o glömma.
Hade jag fått välja så hade jag dragit fram ett hagelgevär där på bryggan när hon snacka om att hon ville bli "yachtsäljare"...sagt åt henne att det här är det bästa för alla o laddat bössan. Lite som en skadad häst som borde avlivas
Hade jag fått välja så hade jag dragit fram ett hagelgevär där på bryggan när hon snacka om att hon ville bli "yachtsäljare"...sagt åt henne att det här är det bästa för alla o laddat bössan. Lite som en skadad häst som borde avlivas
Sluta va så jefla balla o bittra! Utan såna brewdar skulle vi killar aldrig få tömma o glömma.
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |