Lyxfällan

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
Håller med, ensamma mammor är den värsta skit vi har.

Nu ska man väl inte dra alla över samma kam. Finns ju ensamma mammor som blivit änkor eller så.

Men nog finns det dom som borde fundera en gång extra på. Om lösningen på deras problem är att yngla av sig varenda gång dom snubblar över en karl som vill knulla dom. :rolleyes:

Last edited:

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Nu ska man väl inte dra alla över samma kam. Finns ju ensamma mammor som blivit änkor eller så.

Men nog finns det dom som borde fundera en gång extra på. Om lösningen på deras problem är att yngla av sig varenda gång dom snubblar över en karl som vill knulla dom. :rolleyes:

Du får det att låta så fult... :( :näsblod

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts

Ja, de utgör verkligen en förödande majoritet.:rolleyes:

Icke desto mindre kan de bli helt korrupta i sinnet när de hoppar på karusellen. Det är fortfarande barnen som löper de största riskerna och de vilkas välbefinnande det är minst fokus på.

När du (för länge sen) skrev att din pappa "stack" vaknar det en arsenal av frågor i mig.

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Jotack. Otroligt vad man kan göra med nudlar i alla dess former.

Dök för några sidor sen i denna tråd (tror jag), men försöker du sanera ekonomin så gå igenom vad du kan kötta ut på loppis.

Vi flyttade nyligen och var tvungna att tokrensa pga platsbrist (blev av med ca 35 kvm förråd) och drog in typ 3000 på saker som bott i förråden i flera år. Ytterligare närmare 6000 på blocket nu, och allt är inte borta än.

Visst får man dåligt betalt, men för saker man ändå aldrig använder är ju värdet att inneha noll, så allt över det är en vinst. Sålde ett par rätt skabbiga, men stora, högtalare i förrgår för 250 pix, NES 8bit grejerna är uppe i närmare 2000 bara dem, en servis tjejen haft i sin första lgh 450:-, skabbig överbliven micro inköpt för 299:-, 200 in.

Många bäckar små så har man snabbt dragit in 10´, och vill man skuldsanera sig själv är det ett ypperligt sätt att komma i fas snabbare.

Och blodpudding ska du inte glömma. Mitt bästa studentknep ;). Under 10:- för en måltid inkl mat, sylt, mjölk och diskmedel tamejfan.. Grymt billigt, och smaskens :tummenupp

tikki

STREETFIGHTERS STOCKHOLM
Gick med
16 Jun 2006
Hoj
VFR 800
Ja. Det är läskigt hur förutsägbart det kan vara. Tjejen är naturligtvis ensamstående tre barns morsa vid 20. Tre olika farsor. Alla med tvivelaktig bakgrund.

Fy fan...vilket liv folk skaffar sig.!! :zpy

Har dom inga hjärnor??? :va

Nu satt jag visserligen framför datorn när programmet sändes, och tittade bara med ett öga. Men sa dom verkligen att hon hade 3 barn med 3 olika pappor med tvivelaktig bakgrund?

Madhonda

Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Icke desto mindre kan de bli helt korrupta i sinnet när de hoppar på karusellen. Det är fortfarande barnen som löper de största riskerna och de vilkas välbefinnande det är minst fokus på.

När du (för länge sen) skrev att din pappa "stack" vaknar det en arsenal av frågor i mig.

Tyvärr är det oftast barnen som får betala priset.

Men du blandar nog ihop mig med någon annan. Min pappa har inte stuckit. Däremot är mina föräldrar skilda.

//M

Nu satt jag visserligen framför datorn när programmet sändes, och tittade bara med ett öga. Men sa dom verkligen att hon hade 3 barn med 3 olika pappor med tvivelaktig bakgrund?

Nää..men när hon är 20 kommer hon att ha det. Spådde lite bara. :tungan

Du får det att låta så fult... :( :näsblod

Excuse me. Visste inte att det fanns så känsliga ögon här. :glömdet

Hmm...någon dom hittar, fattar tycke för, bjuder in till sänghalmen för lite mys och vips blir det en ny unge. :tomten

Last edited:

tikki

STREETFIGHTERS STOCKHOLM
Gick med
16 Jun 2006
Hoj
VFR 800
Är dina föräldrar skilda. Det betyder att din Mamma har varit ensamstånde mamma, det är ju det värsta skit som finns, alltså måste du vara en WT-brud, enligt ditt och andras resonemang i tråden

dMaN24

En sån där utlänning..
Gick med
8 Feb 2010
Hoj
Vi får se.
Dök för några sidor sen i denna tråd (tror jag), men försöker du sanera ekonomin så gå igenom vad du kan kötta ut på loppis.

Vi flyttade nyligen och var tvungna att tokrensa pga platsbrist (blev av med ca 35 kvm förråd) och drog in typ 3000 på saker som bott i förråden i flera år. Ytterligare närmare 6000 på blocket nu, och allt är inte borta än.

Visst får man dåligt betalt, men för saker man ändå aldrig använder är ju värdet att inneha noll, så allt över det är en vinst. Sålde ett par rätt skabbiga, men stora, högtalare i förrgår för 250 pix, NES 8bit grejerna är uppe i närmare 2000 bara dem, en servis tjejen haft i sin första lgh 450:-, skabbig överbliven micro inköpt för 299:-, 200 in.

Många bäckar små så har man snabbt dragit in 10´, och vill man skuldsanera sig själv är det ett ypperligt sätt att komma i fas snabbare.

Och blodpudding ska du inte glömma. Mitt bästa studentknep ;). Under 10:- för en måltid inkl mat, sylt, mjölk och diskmedel tamejfan.. Grymt billigt, och smaskens :tummenupp

Har just inte så mycket att göra mig av med.
Bor på 15kvm, och det jag hade av värde lämnade jag hemma i Sverige för snart 4 år sen.

Obrukbart xbox360 och elbas är väl isåfall det enda. Men utan elbasen så klättrar jag på väggarna.

Madhonda

Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Är dina föräldrar skilda. Det betyder att din Mamma har varit ensamstånde mamma, det är ju det värsta skit som finns, alltså måste du vara en WT-brud, enligt ditt och andras resonemang i tråden

Hon hann aldrig bli ensamstående. :rolleyes: Icke desto mindre ett svek.

Behöver inte vara värsta skit att vara ensamstående morsa. Men sitter man hjärnlös i TV blir det skit.

Ingen större risk för min del att bli WT. Är alldeles för medveten för att kunna bli det. :näsblod

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts
Tyvärr är det oftast barnen som får betala priset.

Men du blandar nog ihop mig med någon annan. Min pappa har inte stuckit. Däremot är mina föräldrar skilda.

//M

Tänker inte pressa dig på det, men dina definitioner verkar minst sagt skumma...eller selektiva.

Hon hann aldrig bli ensamstående. :rolleyes: Icke desto mindre ett svek.

Behöver inte vara värsta skit att vara ensamstående morsa. Men sitter man hjärnlös i TV blir det skit.

Ingen större risk för min del att bli WT. Är alldeles för medveten för att kunna bli det. :näsblod

Hon är skild men inte ensamstående? Det betyder att du måste blivit adopterad om de inte skilde sig efter du blev myndig.

Vem säger att det är skit att vara ensamstående mamma? Vad skulle vara kasst med att bli maktfullkomligad och översubventionerad på någon annans bekostnad. Däremot triggar det liksom inte rätt mekanismer i hjärna och hjärta...

Du ser allt i svart och/eller vitt, jag kan inte undgå komplexiteten i upplägget.

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Hoj
Familjepaus

Du nådde nästan hela vägen fram i ditt resonemang. :) För att ha en rimlig chans att kvalificera sig som WT bör man även ha kreditkortsskulder baserad på överkonsumtion (gärna för att finansiera sin tribaltatuering och/eller kamphund) och per definition bo eller vara uppväxt i en förort. :mattias

T.ex. Kallhäll :hihi
Förlåt, kunde inte låta bli :krama

tikki

STREETFIGHTERS STOCKHOLM
Gick med
16 Jun 2006
Hoj
VFR 800
Du nådde nästan hela vägen fram i ditt resonemang. :) För att ha en rimlig chans att kvalificera sig som WT bör man även ha kreditkortsskulder baserad på överkonsumtion (gärna för att finansiera sin tribaltatuering och/eller kamphund) och per definition bo eller vara uppväxt i en förort. :mattias

Aha, jag fattade det som att det räckte att vara ensamstående Mamma för att räknas som WT, samt att deras ungar per automatik även de blev WT enligt SH moraldomstol.

Kallhäll= Stockholms Beverly Hills :D

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Hoj
Får inte ha nån för mamma.

Äntligen är man kvalificerad för nåt! :yoparty:yoparty

Vad innebär det här? Får man en klubbtröja eller nåt nu? Ett emblem att tatuera in nånstans känns som ett måste! Vad tror ni om Kallhäll Kruisers?

tikki

STREETFIGHTERS STOCKHOLM
Gick med
16 Jun 2006
Hoj
VFR 800
Jag är på direkt! jag är både skild och har banklån, så jag borde platsa. Kallhälls WT Kruiser borde vara ett lämpligare namn

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Ikväll tycker jag faktiskt lite synd om tjejen som är med som fått diagnosen MS och vägrar inse det och lever som om varje dag var den sista. Jobbar som fan och har två jobb för att slippa tänka på sjukdomen men bränner också 25000kr/månad på skit!

Hon är rätt söt med ;)

Nyheter
EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...