Inte konstigt att ekonomin haltar.
Eftersom hon slutat shoppa?
Inte konstigt att ekonomin haltar.
Just en snygg familj. Dottern fixar barn vid 16. Pojkvännen o kamphunden flyttar in i flickrummet. Mamma får sköta allt.
En del ungar får liksom inga vidare odds...
Tror han menar ungen som storken kom med speciellt. Börja livet i sin morsas flickrum tillsammans med en kamphund och en dagdrivare (21år, varför bidrog inte han med lite hyra?..).Och den här ungen "fick" ett barn från storken eller vad menar du?
Tror han menar ungen som storken kom med speciellt. Börja livet i sin morsas flickrum tillsammans med en kamphund och en dagdrivare (21år, varför bidrog inte han med lite hyra?..).
Eftersom hon slutat shoppa?
Näe, det är inte där skon klämmer...
Åhh... Känns som jag missade ett kanonavsnitt
Nu är de dock på god fot igen.
"WT-Vällingby". Faan tragiskt. Hur faan kan en 16-årig tjej med morsa skuldsatt över öronen komma på att "Barn, jomen det är nog en bra ide!". Vad är oddset att vi ser dottern i Lyxfällan om 3 år, med snedtrampade skor, skitig vit dunjacka och ciggen i mungipan?
Kamphunds-Kalle lär vi dock inte se då, han tröttnade på barnskriken i barnrummet efter 3v och drog vidare som en gräshoppa för att göra nästa WT-brewd på tjocken...
köper folk sån skit nuförtiden? Tycker jag ser folk slänga sånt hela tiden på jobbet
Och den här ungen "fick" ett barn från storken eller vad menar du?
"There's nothing worse than an idiot with a purpose."
Kamphunds-Kalle lär vi dock inte se då, han tröttnade på barnskriken i barnrummet efter 3v och drog vidare som en gräshoppa för att göra nästa WT-brewd på tjocken...
... Alla med tvivelaktig bakgrund.
...
Har dom inga hjärnor???
Ja. Det är läskigt hur förutsägbart det kan vara. Tjejen är naturligtvis ensamstående tre barns morsa vid 20. Tre olika farsor. Alla med tvivelaktig bakgrund.
Fy fan...vilket liv folk skaffar sig.!!
Har dom inga hjärnor???
En sak är iaf säker med Lyxfällan.
Det har fått mig att ta ett steg tillbaka och se över min egna ekonomi.
Halvvägs klar med amorteringarna (hetereså?) på mitt VISA-kort. Sen ska skiten klippas i tusen bitar Nån gång i januari.
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|