Lyxfällan

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Hoj
Familjepaus
Åhh... Känns som jag missade ett kanonavsnitt :(

"WT-Vällingby". Faan tragiskt. Hur faan kan en 16-årig tjej med morsa skuldsatt över öronen komma på att "Barn, jomen det är nog en bra ide!". Vad är oddset att vi ser dottern i Lyxfällan om 3 år, med snedtrampade skor, skitig vit dunjacka och ciggen i mungipan?

Kamphunds-Kalle lär vi dock inte se då, han tröttnade på barnskriken i barnrummet efter 3v och drog vidare som en gräshoppa för att göra nästa WT-brewd på tjocken... :huvet

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Nu är de dock på god fot igen.

Tror fan det, dom skodde sig väl på tv's bekostnad....

"WT-Vällingby". Faan tragiskt. Hur faan kan en 16-årig tjej med morsa skuldsatt över öronen komma på att "Barn, jomen det är nog en bra ide!". Vad är oddset att vi ser dottern i Lyxfällan om 3 år, med snedtrampade skor, skitig vit dunjacka och ciggen i mungipan?

Kamphunds-Kalle lär vi dock inte se då, han tröttnade på barnskriken i barnrummet efter 3v och drog vidare som en gräshoppa för att göra nästa WT-brewd på tjocken... :huvet

Vilken människokännare du är, jag ger dig 97.6% chans att du får rätt!

Dessutom söker hon till "Ensam mamma söker" och sen är det klackarna i taket hos mamman/svärmor igen...

Last edited:

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts
Och den här ungen "fick" ett barn från storken eller vad menar du? :va

Nej, jag tänkte på vad ungen sist i kedjan får för "förebilder". Kan iofs bli en motreaktion till det bättre, om än sällsynt.

Tittade inte på programmet. De ggr jag gjort det har det varit apropå diskussioner här. Blir lika trött varje gång, inte minst på programmakarna och deras fjantberäkningar samt deras lika löjeväckande lösningspaket.

Det är en sak att vara en idiot, men faktum är att;

"There's nothing worse than an idiot with a purpose."

Last edited:

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(

Ja. Det är läskigt hur förutsägbart det kan vara. Tjejen är naturligtvis ensamstående tre barns morsa vid 20. Tre olika farsor. Alla med tvivelaktig bakgrund.

Fy fan...vilket liv folk skaffar sig.!! :zpy

Har dom inga hjärnor??? :va

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts
Ja. Det är läskigt hur förutsägbart det kan vara. Tjejen är naturligtvis ensamstående tre barns morsa vid 20. Tre olika farsor. Alla med tvivelaktig bakgrund.

Fy fan...vilket liv folk skaffar sig.!! :zpy

Har dom inga hjärnor??? :va

Detta är svensk familjepolitik i dess prydno och tillika arvet efter Berit Andnor. När man från statligt håll driver en linje som totalt bygger på att ansvar är fult och det är alltid någon annan som skall ta det, då får man den här produkten.

Håller med, ensamma mammor är den värsta skit vi har.

dMaN24

En sån där utlänning..
Gick med
8 Feb 2010
Hoj
Vi får se.
En sak är iaf säker med Lyxfällan.

Det har fått mig att ta ett steg tillbaka och se över min egna ekonomi.
Halvvägs klar med amorteringarna (hetereså?) på mitt VISA-kort. Sen ska skiten klippas i tusen bitar :D Nån gång i januari.

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
En sak är iaf säker med Lyxfällan.

Det har fått mig att ta ett steg tillbaka och se över min egna ekonomi.
Halvvägs klar med amorteringarna (hetereså?) på mitt VISA-kort. Sen ska skiten klippas i tusen bitar :D Nån gång i januari.

Grattis.
Jobbigt, men värt arbetet.

Nyheter
EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha