Hur är det med priserna på mässan?
Kan man fynd något?
Nåja, ett par nya stövlar blev det iaf så tomhänt åkte jag inte därifrån
Hur är det med priserna på mässan?
Kan man fynd något?
finns lite på www.maciej.se
Jag hitta ett Berikställ jag ville ha iaf... fett nice var det. Nu ska det dealas
En bekant köpte ett Arlen Nesställ delbart -07:ans modell för 5500:-.
I monter A 20:31 finns ett tyskt företag som har märkesskinnställ, hjälmar o.dyl.
Såg du om dom hade Büse skinnställ där?
Sen beställde jag A-Stars GP-Tech handskar & Tech Race ryggskydd från fc-moto på internet för motsvarande 2900kr inklu frakt, Lelles A-Stars GP-Tech går bara dem på 2995.- såg jag
Tyckte mässan var sådär.
Inte att rekommender:
Var förbi Lelles o skulle kolla handskar. Frågade om vänsterhandsken att testa - fanns inte = går inte att köpa bara beställa, A-Stars GP-Tech går bara dem på 2995.- = inte bra mässpris.
finns lite på www.maciej.se
Måste stå MINST 2 meter ifrån för att få titta på hojen inkl siffror2734181Mest överskattade: Brudarna i moppebutiken som hade slemmiga hotpants på sig och trodde idioter skulle betala 5kr för att få bli fotade med de halvnakna kvinnsen.
Mässans överraskning: Att det var så mycket quads. Och så mycket vanliga trampcycklar.
Finaste hojen: Ducati 1098 lätt. Den trefärgade väckte riktigt habegär.
Bäst monter: Motoguzzi har en kaffebar i sin monter, det slår alla japanska montrar med hästlängder.
Sämst dekalat: Mattias måste ha fått en hjärnblödning om det var han som fästa nummerbottnarna på Swedies hoj. Dessutom saknade vi både Swedie,
han fru och en laptop i sporthojmontern. Sådär kränger man inga tröjor.
Måste stå MINST 2 meter ifrån för att få titta på hojen inkl siffror
Jag hade mycket att göra igår. Står hos SMC några timmar, ibland springer jag runt för att ha lite möten med möjliga sponsorer osv.2734189Nä, jag kanske tog i. Riktigt så illa var det inte, fast jag fick nästan in ett helt finger under höger nummerbotten bak...
Är ni båda på mässan så vi missade er av slump bara eller undvek ni oss medvetet ?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|