Jag bestämde mej för vilken hjälm som ska bli den nästa och upplyste Peter på McVaruhuset att jag ska komma ner och köpa den hos dem (de hade tyvär ingen monter i år). Köper helst hos handlare som inte skiter sig själva på foten. /Carin
Snyggaste hojen var ju Moto Guzzi MGS-01.
Alicia såg jag aldrig av och Swedie stod ju föfan och snackade i nallen varje gång jag gick förbi!
Testsatt allt av minsta intresse och cyklade på en massa skumma glidarcyklar med breda däck.
Rekommenderar ett besök till den stora indianmontern där de säljer en massa drömfångare och skit. De har ett bord med handskar dom säljer ut billigt.
350 pix för ett par förvånansvärt nog riktigt bra handskar. De känns som de kostar över 1000 spänn, ser bra ut och verkar hålla riktigt bra kvalitet. Jättesmidiga i skinnet, inga sömmar inuti som ligger an. Verkar helt enkelt dyra. Vi var ett par som köpte. Supersköna!
Alicia såg jag aldrig av och Swedie stod ju föfan och snackade i nallen varje gång jag gick förbi!
Haha, det är väl bara gå fram och störa lite.
Vilka tider var du där?
Jag köpte samma handskar...ääääääälskar dom
Frös om händerna i bilen på vägen hem o plockade upp dom nya handskarna o körde BIL i dom sååå sköna.
Nursey på Wåtsåns inloggning
Nån som varit på mässan i dag? Var den bra elr. Ska dit i morrn e det nått man ej får missa?
Testsatt allt av minsta intresse och cyklade på en massa skumma glidarcyklar med breda däck.
Rekommenderar ett besök till den stora indianmontern där de säljer en massa drömfångare och skit. De har ett bord med handskar dom säljer ut billigt.
350 pix för ett par förvånansvärt nog riktigt bra handskar. De känns som de kostar över 1000 spänn, ser bra ut och verkar hålla riktigt bra kvalitet. Jättesmidiga i skinnet, inga sömmar inuti som ligger an. Verkar helt enkelt dyra. Vi var ett par som köpte. Supersköna!
Du menar inte att du PÅ FULLT ALLVAR köpte ett par nonamehandskar av indiannasarna (!), när Mc-Poolen sålde ut sina racinghandskar i kängruskinn tio meter därifrån för 495 kr (i dag lördag hade dom sänkt priset till 395 kr), osannolikt billigt, orginalpris låg tidigare på 1100 kr.
:kockobäng
Skulle haft en hjälm också, en crosshjälm med riktigt visir (har glasögon så det blir så sabla krångligt med crossglasögon) men Lelles var dom enda som hade någon med till mässan och 5000 lägger jag inte på en högblank svartmetallic potta... Blä.
/Danne
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |