flex
Ny medlem
tror ni att det är många hoj åkare som kör utan körkort???
philsson skrev:2111253Det tror jag inte, däremot tror jag att det är många som kör utan behörighet för till ex ostrypta 25kw:are mm.
philsson skrev:2111253Det tror jag inte, däremot tror jag att det är många som kör utan behörighet för till ex ostrypta 25kw:are mm.
Känner du dig träffad?Mögel skrev:2111301
organdonator skrev:2111295En som ringde på en hojannons jag hade ute sa att han inte hade hojkort men kör så bra att alla tror att han har körkort. Undrade om han fick provköra hojen
Nåja.. Darwin tar väl hand om honom o andra utan körkort förr eller senare.
Ja, körkortet är ett bevis på att man får köra, inte att man kör bra.vbg_snake skrev:2111350Tror inte man är en sämre förare bara för man kör utan körkort. De jag känner kör lugnare än oss som har.
Orca69 skrev:2111395Ja, körkortet är ett bevis på att man får köra, inte att man kör bra.
vbg_snake skrev:2111350Inkl dig själv eller? Varför skall en snubbe som inte har a-körkort köra sämre än någon som har?? Jag vet folk som har körkort som kör som rena sopor. Man undrar ibland hur dom fick det. Jag känner många som kör utan, men som håller på att ta körkort och "övningskör" själva.
Tror inte man är en sämre förare bara för man kör utan körkort. De jag känner kör lugnare än oss som har.
/M
vbg_snake skrev:2111350Inkl dig själv eller? Varför skall en snubbe som inte har a-körkort köra sämre än någon som har?? Jag vet folk som har körkort som kör som rena sopor. Man undrar ibland hur dom fick det. Jag känner många som kör utan, men som håller på att ta körkort och "övningskör" själva.
Tror inte man är en sämre förare bara för man kör utan körkort. De jag känner kör lugnare än oss som har.
/M
Orca69 skrev:2111395Ja, körkortet är ett bevis på att man får köra, inte att man kör bra.
/M
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |