JoUh
Gudomlig sporthojare
Det blev till slut en iMac 24" igår. Hittade en bättre beg för 6000kr och slog till. Känner mig redan hemma efter någon timmas pillande.
...och idag blev det en Macbook Pro 13". Någon som vill köpa en PC?
Det blev till slut en iMac 24" igår. Hittade en bättre beg för 6000kr och slog till. Känner mig redan hemma efter någon timmas pillande.
Jag döpte om en jävla massa olika artister till en en enda då det vart så fruktansvärt många namn. Allt är elektro från en sida som lägger upp remixar osv. Bla bla bla. Jag vill nu få alla till orginal igen, om det nu går.Menar du att tagga om dom eller är det ajtjoons som gör nåt? Om du behöver tagga om kan jag tyvärr rekommendera en omväg över Windows och suveräna Mediamonkey.
Ok, jag och Mighty Mouse lirar inte så bra ihop. Det kanske vore för mkt begärt efter 13 år med Logitech-möss...
Så vad har ni för tips på en BT-mus (gärna Logitech) som funkar utan huvudvärk med mac?
Jag döpte om en jävla massa olika artister till en en enda då det vart så fruktansvärt många namn. Allt är elektro från en sida som lägger upp remixar osv. Bla bla bla. Jag vill nu få alla till orginal igen, om det nu går.
Kan Mediamonkey fixa det eller?
Ok, jag och Mighty Mouse lirar inte så bra ihop. Det kanske vore för mkt begärt efter 13 år med Logitech-möss...
Så vad har ni för tips på en BT-mus (gärna Logitech) som funkar utan huvudvärk med mac?
Finns det något annat program som inte har 3 sekunders fördröjning?
Det är Mighty Mouse jag har, inte Magic. Har tittat lite på den, men jag har läst så olika omdömen och jag är van att ha så "ergonomiska"/handformade möss att jag är rädd att jag kommer att få samma problem som med Mightyn.Logitec funkar bra med mac.
Men innan du slänger ut Magic Mouse, kolla in vad Magic Prefs kan göra för dig... jag misstrivdes första dagen men efter det och lite tweakande så är jag toknöjd med Magic Mouse.
Hmm, kom just på att jag har denna mus i någon låda. Hade köpt den till en laptop för ett år sen och glömt den. Tack för påminnelsen, ska gå leta genast.Använder Logitech v470, funkar klockrent och utan att behöva installera drivrutiner. Tre knappar plus scrollhjul med sidoscroll. Byter batterier var tredje månad eller så.
Wehooo! I dag släpptes nya MacBook Pro! 15" och 17" fick Intel Core i5-processorn och i7 finns som tillval på 17". DEN ska jag ha!
Längre batteritid, upp till 9 timmar, Automatiskt byte mellan graffik-korten, mm.
Kostar på vanligt Apple manér sju armar, nio ben och tre huvuden eller??
för att inte tala om skjortor då...
Kostar på vanligt Apple manér sju armar, nio ben och tre huvuden eller??
för att inte tala om skjortor då...
Jag var tidigare helt säker på att jag inte behövde en iPad men nu är jag inte så säker längre...
Kostar som vanligt mer än en Asus men i paritet med en Lenovo av likvärdig prestanda.
Alltså. En grej jag inte fattar än är när jag har importerat bilder in till iPhoto där de läggs i iPhoto Library. När jag sedan vill importera några bilder till Aperture så kommer jag inte åt bilderna som ligger i iPhoto Library. Den enda mappen jag kommer åt då är Photo Booth =/
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|