Malmö Bike Open 2010

Nils Svensson

Ny medlem
Gick med
30 Apr 2009
Hoj
Äntligen ny sporthoj Electra Glide
Tydligen så har det gått ett rykte uppe i Orsa på tallhed bike open att Malmö Bike Open skulle ställas in och det är enbart ett falskt rykte, men se till att anmäl er nu o vänta inte till sista dag för det e mycket lättare för arrangörer att planera ifall vi vet hur många vi blir.

PeterFZR1000

Åka fort...
Gick med
12 Aug 2006
Hoj
TSW Eagle 45
Tydligen så har det gått ett rykte uppe i Orsa på tallhed bike open att Malmö Bike Open skulle ställas in och det är enbart ett falskt rykte, men se till att anmäl er nu o vänta inte till sista dag för det e mycket lättare för arrangörer att planera ifall vi vet hur många vi blir.

Samma rykte gick om Orsa på tävlingen i Söderhamn....sorgligt att folk håller på så! Men man ska ju inte lyssna på rykten utan ta reda på allt själv!:tummenupp

Nils Svensson

Ny medlem
Gick med
30 Apr 2009
Hoj
Vilket race det kan bli i ProBike klassen där det för tillfället e 2 radfyror o 2 twinnar anmälda ska bli skoj o se vilket som är snabbast att köra med på bana:)

robban d6r

kludderöv
Gick med
24 Feb 2005
Hoj
hayabus 1441 prostreetbike
stans snabbaste hoj

Vilket race det kan bli i ProBike klassen där det för tillfället e 2 radfyror o 2 twinnar anmälda ska bli skoj o se vilket som är snabbast att köra med på bana:)

var på flygrakan i sjöbo i onsdags. Där var ett hundratal hojar. Det värkade vara en del racers som var sugna på att köra stans snabbaste hoj eftersom där blir pris pengar och vandrings pris

Jonas Gardèus

Ny medlem
Gick med
8 Mar 2005
Hoj
honda cdr900rr.Suzuki Gsxr 1100 1990 och Honda VFR800 V-tec
Kan tyvärr inte komma ner för jag hinner inte med det, jobbar borta hela veckan.

Nu är skinställ fixat och allt men jag har knappt kör en mil med hojen surt :gnissla

Nils Svensson

Ny medlem
Gick med
30 Apr 2009
Hoj
För endast 500:- så får du va med i någon av gatklasserna fre-sön och kämpa om första priset:tummenupp

nilz

Ny medlem
Gick med
15 May 2008
Hoj
sån som brummar "typ"
hej! vad menas med gatregistrerad(klassiker t.o.m -87)?? besiktigat elr??
gammgixxern skulle behöva luftas :)

robban d6r

kludderöv
Gick med
24 Feb 2005
Hoj
hej! vad menas med gatregistrerad(klassiker t.o.m -87)?? besiktigat elr??
gammgixxern skulle behöva luftas :)

den behöver inte vara bisktigad men reggad. det ska inte vara en tävlings hoj .det viktigaste är att den inte är nyare änn 87 är den det fårman köra stans snabbaste. gå in och anmäl dig så löser vi det på plats. det vins plats för alla som vill köra

NisseHt

Yamaha samlare
Gick med
11 May 2004
Hoj
MT10, FZR1000, RD350, DT125
den behöver inte vara bisktigad men reggad. det ska inte vara en tävlings hoj .det viktigaste är att den inte är nyare änn 87 är den det fårman köra stans snabbaste. gå in och anmäl dig så löser vi det på plats. det vins plats för alla som vill köra

Det står "äldre än 87" här: http://www.srif.se/mbo.htm

Vad är det som gäller?

nilz

Ny medlem
Gick med
15 May 2008
Hoj
sån som brummar "typ"
Min är en -86 så för den delen är det lungt! men kosta på besiktning och förs o sket för några repor är det inte värt!

fressten. är det engångslicens som gäller?? kostar?? giltig körkort o.s.v?

lite dålig info på sidan, dock väldans bra att få svar här :)

Last edited:

robban d6r

kludderöv
Gick med
24 Feb 2005
Hoj
Min är en -86 så för den delen är det lungt! men kosta på besiktning och förs o sket för några repor är det inte värt!

fressten. är det engångslicens som gäller?? kostar?? giltig körkort o.s.v?

lite dålig info på sidan, dock väldans bra att få svar här :)

Du får köra 87 års mod och äldre.den behöver inte vara besiktigad men en reggad alltså ingen tävling hoj.vad det gäller körkort ska jag ta reda på.det är endagarslicens som gäller hela helgen.sen tycker jag din attityd är dålig.är det något du undrar så ställ frågan här på forumet så svara jag och Nisse så fort vi kan . vad det kostar står på " srif.se " under malmö bike open reklam bladet står det mer info HÄR

nilz

Ny medlem
Gick med
15 May 2008
Hoj
sån som brummar "typ"
Sorry Robban! inte min mening att ha en dålig attityd! jag lovar att bättra mig och skriva tydligare vad det är jag undrar över:rodnar.....
det jag menade är att,
det för min del kändes onödigt att släpa min motorcykel till bilprovningen betala skatt och försäkring för att köra några repor,

jag har bara höga tankar om er som arrangörer och funktionärer:Bugar,

ang priser så står det inget i anmälan eller inbjudan om vad som gäller för förare som kör med engånslicens eller kostnaden för den!
den kanske rent av ingår i anmälningsavgiften?

M.v.h Nisse

Nils Svensson

Ny medlem
Gick med
30 Apr 2009
Hoj
I anmälningsavgiften ingår entre, körning på banan, licens o ett trevligt bemötande från arrangören så du är välkomen:tummenupp Körkort behöver man inte ha för att köra dragracing:yoparty

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA