Dust Buster
IBA #53252
Vad är det som driver er att ni hela tiden måste starta trådar och skriva inlägg om olyckstråden? GE FAN I ATT LÄSA DEN ISTÄLLET!
Gillar ni inte inlägg från nån medlem så lägg upp denne i ignorelistan och problemet är löst!
Sluta gnälla på andra och tänk lite på om det skulle kunna vara ni själva det är fel på...
Hur sjukt är det inte när man tänker på hur många medlemmar på detta forumet som har dött eller blivit allvarligt skadade när de utövat sitt intresse!
Hur sjukt är det inte när medlemmar skriver om att köra ifrån poliser, kalla andra för moraltanter och (MINST) en av dessa därefter har kört ihjäl sig!?
Samtidigt läser man inlägg från andra om att försäkringspremierna är extremt höga och de fattar inte vad det kan bero på...
Man skulle kunna misstänka att det finns en högre andel av puckon här än i övriga samhället.
Med din syn på hur ett forum borde fungera med bara vita moln och gröna ängar sas. så skulle det inte bli mycket till forum tror jag.
Citat "Sluta gnälla på andra och tänk lite på om det skulle kunna vara ni själva det är fel på..." Här sköt du nog dig själv i foten.
PuNGkt.
Jag håller med.
Me too.
/J
Jag får väl säga att jag också håller med i stort, med vad Falaffelbabianen skriver i sitt inlägg, men jag vet inte om jag gnällt på dom som skriver i olyckstråden, men jag har ifrågasatt på det sätt som det skrivs i olyckstråden, (klipp och klistra rapportering).
Ignorelistan kommer med all sannolikhet att bli längre.
Att kalla rapporteringen för manisk kan kanske också varit fel, ni som skriver aktivt i olyckstråden är kanske är ombedda av SH.com eller så ligger det helt enkelt i ert intresse att hålla övriga på forumet informerade, hur som helst så torde det inte framkomma i den här tråden vad som är er drivkraft att fortsätta er rapportering.
Om nu nån skulle ha tagit illa upp av er som skriver i olyckstråden så ber jag om urskäkt, det har inte varit min mening att göra någon upprörd.
Vad gäller den utbredda outlawwannebeeGRjagskiterialltattityden som ofta framkommer här på forumet så är det på intet sätt något jag ställer mig bakom, tvärtom, jag är själv en ganska försiktig general.
Nu tror jag att det är läge att sticka ut och köra lite hoj, eller nej fan, jag jobbar ju fan veckan ut.