Mariestad o närheten! samåkning?

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Ort
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Big D skrev:
2402109 Skål på er grabbar. Får nog ta ett par ikväll. Är ju trots allt onsd :) .

Fler bågar vore inte fel som sagt. Skulle kunna ha en i varje segment om plånkan tillät. Men men man får väl vara nöjd att man har någon alls.

Var ute en liten runda igår och brände. På tidavad vägen flög det upp en flock småfåglar som jag prickade lite snyggt. En i skallen och en i bröstet. Dom är jätte små och söta men i 130 km/h vart dom visst lite hårdare. Hände inget som tur var. Missade vissiret precis. Lite ömhet i bröstet idag bara. Skönt att det inte var något större :näsblod .

Ha det gött!


:6surkart skål :öl på er :tuttar :pannkyss

R.i p små fåglar, .må ni flyga i fred i fågelhimmeln..

/(ö)lena
 

Big D

Rött é snabbt!
Gick med
7 Mar 2005
Ort
Gbg
Hoj
Daytona 675 och TL 1000S
Bira!

destruid skrev:
2402488 hahaha vad ska du in i fåglarna o härja för??
Nåt åka på gång? Du går la inte på ölena än?

ha det!

Nej än får bärsen stå på kylning. Har inte slutat jobba än :argpådato .

Jag ska bara jaga med bössan från och med nu. Smidigare så tror jag :rolleyes: . Blir det åka av slår jag en pling.

Ha det så länge
 

The-Edge

Ny medlem
Gick med
28 Jul 2006
Ort
Mariestad(högelid)
Hoj
YZF Thunderace
Yeeeehaaaa änterligen gräsänkling men!!!!!!!
Nu när man änterligen är herre i huset på riktigt och kan bestämma allt så får man inte tag på barnvakter så att man kan göra vad man älskar mest (ÅKA MOTORCYKEL).


Är det nån som känner för att vara barnvakt när solen tittar fram mellan molnen så är det bara att säga till för jag är inte omöjlig.

Skämt åtsido:: jag ska ut på söndag o åka en sväng ...hör av er på forumet om ni känner för att hänga med.


Mvh:Mattias (Edge)
 

destruid

Carpe Diém!
Gick med
2 Sep 2005
Ort
Mariestad
Hoj
Lean Mean Wheelie Machine
Kenya skrev:
2496601 D_ ska vi styra upp något snart eller? Det var ett tag sen! Sugen på en sväng i eftermiddag..?


Haha, detta e la dödaste tråden på hela sh..
ja e aldrig sen på o åka lite..
Ja finns på mobilen om nån e åkasugen!
0737667660
 

The-Edge

Ny medlem
Gick med
28 Jul 2006
Ort
Mariestad(högelid)
Hoj
YZF Thunderace
Möte med alla mc åkare i mariestad

Tja alla i Mariestad med omnejd....
Kan vi inte träffas alla knuttar o knuttor på Tisdag 17.00 på ströget över en kopp kaffe så vi kan se hur alla ser ut plus att vi kan bestämma några dagar som vi samlas o åker hoj tillsammans.

Jag kommer att vara på ströget med hoj på tisdag den 3/10 kl 17.00 med hoj vare sig det regnar eller inte.

sprid detta till alla era kompisar som kör hoj nu så det kan bli något utav det.


Mvh:Mattias (Edge)
 

destruid

Carpe Diém!
Gick med
2 Sep 2005
Ort
Mariestad
Hoj
Lean Mean Wheelie Machine
Ok, låter bra men vi blir nog inte alltför många? men ja ska försöka få tag på lite folk iaf..
Men tröget e ju lite ghey...
men men, det får la gå denna gången..:)




The-Edge skrev:
2502937 Tja alla i Mariestad med omnejd....
Kan vi inte träffas alla knuttar o knuttor på Tisdag 17.00 på ströget över en kopp kaffe så vi kan se hur alla ser ut plus att vi kan bestämma några dagar som vi samlas o åker hoj tillsammans.

Jag kommer att vara på ströget med hoj på tisdag den 3/10 kl 17.00 med hoj vare sig det regnar eller inte.

sprid detta till alla era kompisar som kör hoj nu så det kan bli något utav det.


Mvh:Mattias (Edge)
 

Big D

Rött é snabbt!
Gick med
7 Mar 2005
Ort
Gbg
Hoj
Daytona 675 och TL 1000S
Åka!

Kenya skrev:
2496601 D_ ska vi styra upp något snart eller? Det var ett tag sen! Sugen på en sväng i eftermiddag..?

Det kan du lita på pöjkspoling!

NeQu skrev:
2495597 hey hey.... e det slut åkt nu eller blir det nått mer??

Än är inte säsongen slut. Blir garanterat ett par rajder till :yoparty
 
Last edited:

The-Edge

Ny medlem
Gick med
28 Jul 2006
Ort
Mariestad(högelid)
Hoj
YZF Thunderace
sorry alla

Jag är verkligen ledsen för att jag kan inte komma till ströget i dag för jag har fått åka hem från jobbet för jag är sjukskriven.....


hoppas att det är några som samlas där ändå i dag o bestämmer några dagar som ni kan åka cykel på ändå ......skriv i så fall när ni ska åka och vart så hänger jag på med dunder-racern!!!



Mvh :Mattias (Edge)
 

destruid

Carpe Diém!
Gick med
2 Sep 2005
Ort
Mariestad
Hoj
Lean Mean Wheelie Machine
The-Edge skrev:
2508089 Jag är verkligen ledsen för att jag kan inte komma till ströget i dag för jag har fått åka hem från jobbet för jag är sjukskriven.....


hoppas att det är några som samlas där ändå i dag o bestämmer några dagar som ni kan åka cykel på ändå ......skriv i så fall när ni ska åka och vart så hänger jag på med dunder-racern!!!



Mvh :Mattias (Edge)


Blir det ens nån på ströget idag då?
 

The-Edge

Ny medlem
Gick med
28 Jul 2006
Ort
Mariestad(högelid)
Hoj
YZF Thunderace
Sista helgen?

Tjenare alla hojåkare igen..
Jag tänkte att om jag nu kan så ska jag ut o åka lite på söndag och om det är några som är intresserade av att hänga med så kan ni väl höra av er till mig.
Även om ni inte kan eller har ställt av hojen så kan ni väl skriva nån komentar här inne på tråden så det blir lite tjat.


Ps:Jag skulle vilja veta om hur många i mariestad som fortfarande har sin hoj påställd.Ds

Tack på förhand:Mattias (Edge)
 

2fast4Some

Atlantes
Gick med
7 Jun 2004
Ort
Gran Canaria
Hoj
2024 Yamaha MT-09
The-Edge skrev:
2516403 Tjenare alla hojåkare igen..
Jag tänkte att om jag nu kan så ska jag ut o åka lite på söndag och om det är några som är intresserade av att hänga med så kan ni väl höra av er till mig.
Även om ni inte kan eller har ställt av hojen så kan ni väl skriva nån komentar här inne på tråden så det blir lite tjat.


Ps:Jag skulle vilja veta om hur många i mariestad som fortfarande har sin hoj påställd.Ds

Tack på förhand:Mattias (Edge)
Har min påställd året om
 

destruid

Carpe Diém!
Gick med
2 Sep 2005
Ort
Mariestad
Hoj
Lean Mean Wheelie Machine
Whoohoo, kom precis hem efter en satans sväng i detta härliga väder, haha

Va ute i garaget o skulle hämta bilen men tänkte "hmm, undrar om hojen vill ut" provade kicka o hon hoppade igång på första kicken, det va bara o hämta skydden o hjälmen o dra ut, regnade ju inte då iaf men det kom ju över mig redan efter 10 minuters åkande..men en 2 timmar blev det iaf ute i pissvädret..
Nu e ja iaf lagom frusen o genomblöt..Men det va gött..:yoparty
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top