Mariestad o närheten! samåkning?

The-Edge

Ny medlem
Gick med
28 Jul 2006
Ort
Mariestad(högelid)
Hoj
YZF Thunderace
destruid skrev:
2374677 Köra bana? Funkar ju o köra motard på bana? eller gör det inte det tycker du?
Ja har kass komfort på min hoj men den e roligare än plastraketer osv iaf..
Min förra hoj va en R6a..Visst det va oxå en kul hoj men motard är roligare i vilket fall som helst..
Har ett förslag till dig oxå The edge, prova motard nån gång..

Klart att jag kan testa motard ...Jag tror att du sitter i samma sits som alla andra ...att man inte har pengar till allt man vill ha ...hade jag haft pengar så hade jag haft en cykel för varje tillfälle.

önskar att jag var rik så jag kunde få göra allt men nu är man ju en vanlig jävla svensson så det är la bara att gneta på o betala alla dyra lån....så när jag är 60 kanske jag kan köpa en motorcykel för varje tillfälle...hehehehehe
 

destruid

Carpe Diém!
Gick med
2 Sep 2005
Ort
Mariestad
Hoj
Lean Mean Wheelie Machine
The-Edge skrev:
2374833 Klart att jag kan testa motard ...Jag tror att du sitter i samma sits som alla andra ...att man inte har pengar till allt man vill ha ...hade jag haft pengar så hade jag haft en cykel för varje tillfälle.

önskar att jag var rik så jag kunde få göra allt men nu är man ju en vanlig jävla svensson så det är la bara att gneta på o betala alla dyra lån....så när jag är 60 kanske jag kan köpa en motorcykel för varje tillfälle...hehehehehe

Jo det är väl lite så men ja prioiterar körglädje framför allt annat..nackdelen med motard e just åka långa sträckor, o motarder funkar ju fint till o åka bana iaf men ja e nog på g med en hoj till framöver men det kommer vara en endurohoj..framöver kan det blir nån sporthoj igen kanske men som sagt, ja har haft r6 o det va en förjävla kul maskin men ja har roligare på motard o cross/enduro..

Bosanac skrev:
2374851 Några här som ska till Lidköping i veckan/helgen?


På torsdag ska ja ner.. http://www.hjulafton.nu/program.asp

ska du åka hoj ner? Jag har inte bestämt mig än om det blir hoj eller bil ner..får la se..
 
Last edited:

Bosanac

Snabbare än 100Mbit t.o.m!!
Gick med
30 Apr 2004
Ort
Just det jaaa...
Hoj
Stulen ...åker i en Cheva nu!
destruid skrev:
2374940 Jo det är väl lite så men ja prioiterar körglädje framför allt annat..nackdelen med motard e just åka långa sträckor, o motarder funkar ju fint till o åka bana iaf men ja e nog på g med en hoj till framöver men det kommer vara en endurohoj..framöver kan det blir nån sporthoj igen kanske men som sagt, ja har haft r6 o det va en förjävla kul maskin men ja har roligare på motard o cross/enduro..




På torsdag ska ja ner.. http://www.hjulafton.nu/program.asp

ska du åka hoj ner? Jag har inte bestämt mig än om det blir hoj eller bil ner..får la se..
Om det regnar blir det bil .. annars vid uppehåll blir det hojen ..
Slå en pling ifall det blir soligt o du ska åka hoj..
 

destruid

Carpe Diém!
Gick med
2 Sep 2005
Ort
Mariestad
Hoj
Lean Mean Wheelie Machine
Bosanac skrev:
2374944 Om det regnar blir det bil .. annars vid uppehåll blir det hojen ..
Slå en pling ifall det blir soligt o du ska åka hoj..

Ok, pma ditt nummer så fixar jag det, men det blir småvägar ner isof..orka åka e20..ok?
 

AdamGS500

Ny medlem
Gick med
5 May 2006
Ort
Lidköping
Hoj
Suzza
vi kommer förmodligen ha ett litet bord uppställt och bomba ut reklam för glidarhoj.se :)

kom gärna förbi och säg hej! :pannkyss
 

Bosanac

Snabbare än 100Mbit t.o.m!!
Gick med
30 Apr 2004
Ort
Just det jaaa...
Hoj
Stulen ...åker i en Cheva nu!
destruid skrev:
2374952 Ok, pma ditt nummer så fixar jag det, men det blir småvägar ner isof..orka åka e20..ok?
Verkar som det blir sol på torsdag..
Blir nog hoj .. ska förbi mariestad senare i dag .. e du ute nåt med hojen e där runt 17:30??
 

destruid

Carpe Diém!
Gick med
2 Sep 2005
Ort
Mariestad
Hoj
Lean Mean Wheelie Machine
Bosanac skrev:
2378262 Verkar som det blir sol på torsdag..
Blir nog hoj .. ska förbi mariestad senare i dag .. e du ute nåt med hojen e där runt 17:30??


haha i det här vädret? no way...men torkar det upp drar ja ut så klart..e sugen som fan men det regnar lite väl hårt just nu iaf..
 

The-Edge

Ny medlem
Gick med
28 Jul 2006
Ort
Mariestad(högelid)
Hoj
YZF Thunderace
Hjulafton i Lidköping

Tjaaaa alla mariestads-bor med omnejd ,,,,jag bara undra när ni ska börja att röra er mot Lidköping i morrn.
Jag själv o en bekant ska åka vid 12-tiden så hör av er i fall ni ska följa me.



Mvh:Edge:yoparty
 

Bosanac

Snabbare än 100Mbit t.o.m!!
Gick med
30 Apr 2004
Ort
Just det jaaa...
Hoj
Stulen ...åker i en Cheva nu!
The-Edge skrev:
2382177 Tjaaaa alla mariestads-bor med omnejd ,,,,jag bara undra när ni ska börja att röra er mot Lidköping i morrn.
Jag själv o en bekant ska åka vid 12-tiden så hör av er i fall ni ska följa me.



Mvh:Edge:yoparty

Jag slutar inte förrän kl 16:30 på jobbet , ev lite tidigare (15:00) .. då åker jag neråt..
 

destruid

Carpe Diém!
Gick med
2 Sep 2005
Ort
Mariestad
Hoj
Lean Mean Wheelie Machine
Bosanac skrev:
2382815 Jag slutar inte förrän kl 16:30 på jobbet , ev lite tidigare (15:00) .. då åker jag neråt..


Se till o sluta 15 så drar vi en pizza o väntar in en polare som slutar runt 16 tiden o så drar vi ner!
Vore skoj o samla ihop så möe folk som möjligt o åka ner med men det e ju inte värt o dra ner förräns på eftermiddagen iaf, det mesta händer ju på kvällen..
 

Bosanac

Snabbare än 100Mbit t.o.m!!
Gick med
30 Apr 2004
Ort
Just det jaaa...
Hoj
Stulen ...åker i en Cheva nu!
destruid skrev:
2382958 Se till o sluta 15 så drar vi en pizza o väntar in en polare som slutar runt 16 tiden o så drar vi ner!
Vore skoj o samla ihop så möe folk som möjligt o åka ner med men det e ju inte värt o dra ner förräns på eftermiddagen iaf, det mesta händer ju på kvällen..
Låter helt ok.. e i m-stad ca 15:30 då..
 

destruid

Carpe Diém!
Gick med
2 Sep 2005
Ort
Mariestad
Hoj
Lean Mean Wheelie Machine
Då var Hjulafton avklarad iaf.. Rätt skoj faktiskt..

Nu är det fint väder, nån som ska ut o åka nåt?
 

destruid

Carpe Diém!
Gick med
2 Sep 2005
Ort
Mariestad
Hoj
Lean Mean Wheelie Machine
The-Edge skrev:
2392220 tjaaa ska ut en sväng o lufta däcken lite nu.
Hör av er i fall ni ska åka en sväng till 0705222592 Mattias (Edge)


Pissväder!!! torkar det upp är det bara o höra av sej, ja e på o dra ut..:tummenupp
 

SteveO

sh wannabe! ;)
Gick med
3 Nov 2005
Ort
Mariestad
Hoj
Kawa Z750 ltd Till salu....:)
ja tisdagkväll är det....
kan man inte åka nån rolig hoj får man väl ta till "kung i kapsylernas land"
den är aldrig tråkig iaf ;)
skål på er!!!

.....drömmer om "roligare " hoj nästa år.....
 

destruid

Carpe Diém!
Gick med
2 Sep 2005
Ort
Mariestad
Hoj
Lean Mean Wheelie Machine
SteveO skrev:
2400293 ja tisdagkväll är det....
kan man inte åka nån rolig hoj får man väl ta till "kung i kapsylernas land"
den är aldrig tråkig iaf ;)
skål på er!!!

.....drömmer om "roligare " hoj nästa år.....

skål! ja e oxå sugen på hoj men vill inte göra mig av med min kära motard..vill ha fler hojar.. det vore gött som fan..haha men det händer la inte i första taget..
 

Big D

Rött é snabbt!
Gick med
7 Mar 2005
Ort
Gbg
Hoj
Daytona 675 och TL 1000S
Regn!

destruid skrev:
2400343 skål! ja e oxå sugen på hoj men vill inte göra mig av med min kära motard..vill ha fler hojar.. det vore gött som fan..haha men det händer la inte i första taget..

Skål på er grabbar. Får nog ta ett par ikväll. Är ju trots allt onsd :) .

Fler bågar vore inte fel som sagt. Skulle kunna ha en i varje segment om plånkan tillät. Men men man får väl vara nöjd att man har någon alls.

Var ute en liten runda igår och brände. På tidavad vägen flög det upp en flock småfåglar som jag prickade lite snyggt. En i skallen och en i bröstet. Dom är jätte små och söta men i 130 km/h vart dom visst lite hårdare. Hände inget som tur var. Missade vissiret precis. Lite ömhet i bröstet idag bara. Skönt att det inte var något större :näsblod .

Ha det gött!
 

destruid

Carpe Diém!
Gick med
2 Sep 2005
Ort
Mariestad
Hoj
Lean Mean Wheelie Machine
Big D skrev:
2402109 Skål på er grabbar. Får nog ta ett par ikväll. Är ju trots allt onsd :) .

Fler bågar vore inte fel som sagt. Skulle kunna ha en i varje segment om plånkan tillät. Men men man får väl vara nöjd att man har någon alls.

Var ute en liten runda igår och brände. På tidavad vägen flög det upp en flock småfåglar som jag prickade lite snyggt. En i skallen och en i bröstet. Dom är jätte små och söta men i 130 km/h vart dom visst lite hårdare. Hände inget som tur var. Missade vissiret precis. Lite ömhet i bröstet idag bara. Skönt att det inte var något större :näsblod .

Ha det gött!


hahaha vad ska du in i fåglarna o härja för??
Nåt åka på gång? Du går la inte på ölena än?

ha det!
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top