Mariestad o närheten! samåkning?

astrosmurf_79

Blå Racersmurf
Gick med
19 May 2006
Ort
Hova
Hoj
Blå kawa ZR 7S
Även mellan Töreboda och hova kan tilläggas skyltar låg i diket i går istället för stå upp bredvid väg kant fick släpp 2 ggr sen var det lågfart som gällde
 

SteveO

sh wannabe! ;)
Gick med
3 Nov 2005
Ort
Mariestad
Hoj
Kawa Z750 ltd Till salu....:)
Jaha....sommaren är tydligen här men solen..... :(
man får ta och trösta sig med en pilsner i detta väder :fyllisar
hellre det är kaffe *ler*

haft en hornet till låns i några dagar.... fyfan vilken underbar hoj det är.... varför har man ett skitjobb?!?!?!?!
:3freak

men fortsatt trevlig sommar! :D
 

SteveO

sh wannabe! ;)
Gick med
3 Nov 2005
Ort
Mariestad
Hoj
Kawa Z750 ltd Till salu....:)
Gott mos!!! lite småkul så att säga :banana
Tja namn är ju svårt ....... :confused:

nu ska jag äta kina mat och dricka vin och sen ska jag drömma om att vinna pengar så jag kan byta hoj!! :D
:fyllisar skål
 

Big D

Rött é snabbt!
Gick med
7 Mar 2005
Ort
Gbg
Hoj
Daytona 675 och TL 1000S
Tja!

SteveO skrev:
2268776 Gott mos!!! lite småkul så att säga :banana
Tja namn är ju svårt ....... :confused:

nu ska jag äta kina mat och dricka vin och sen ska jag drömma om att vinna pengar så jag kan byta hoj!! :D
:fyllisar skål

Trevligt att råkas igår. Man är ju alltid lite nyfiken på vilka det är som åker hoj i trakten. Kan tänka mig att du fått mersmak nu när du fått byta hoj ett tag :hihi . Idag skiner solen utanför mitt kontor :banana . Ska banne mig bränna lite mil i dagarna. Ha det gött
 

Kenya

..
Gick med
20 Apr 2005
Ort
I ett hus
Hoj
ZX12R
Big D skrev:
2269842 Trevligt att råkas igår. Man är ju alltid lite nyfiken på vilka det är som åker hoj i trakten. Kan tänka mig att du fått mersmak nu när du fått byta hoj ett tag :hihi . Idag skiner solen utanför mitt kontor :banana . Ska banne mig bränna lite mil i dagarna. Ha det gött

Ska du bränna efter jobbet idag är jag på... måste hem och smälla på orginalpipan först bara :tungan
 

Big D

Rött é snabbt!
Gick med
7 Mar 2005
Ort
Gbg
Hoj
Daytona 675 och TL 1000S
Kinnekulle!

2fast4hjo skrev:
2269927 Bankörning på kinnekulle fredag och måndag, typiskt att man jobbar.

2fast4some tar hem gixxern idag, kåpor ej åtgärdade men den ska vara helt körklar :)

Så jävla surt att dom kör fred, månd. Inte lätt att ta ledigt såhär i semestertider :huvet . Jaja det kommer väl fler.
 

destruid

Carpe Diém!
Gick med
2 Sep 2005
Ort
Mariestad
Hoj
Lean Mean Wheelie Machine
2fast4hjo skrev:
2270721 Det är en del aktiviteter vid St 1 på lördag, de kommer bl a att sänka bensinpriset inför industrisemestern

Höres :)

Ok, aa det e la bättre än inget men ja kan nog inte komma dit, ska nog bort på lördag..hmm..

Men men, nu ska ja käka o sen ska ja greja lite med hojen o kanske ta en liten tur... härligt väder idag ju :banana
 

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Ort
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
:jisses vilken helg, stressigt men attans så kul.

Pga jobb kunde jag inte följa bankörningen i fredags, fick dock åka ut till väring och hämta kedjeverktyg då kedjan hade gått av under körningen :gnissla (ett ovanligt fel som ingen hade sett förut)

Lördag upp tidigt för att dra till St1 samt vara vägvisare åt "veteranbilsrallyt" som körde förbi hemma.

Söndag, upp ännu tidigare B-race i linköping. Kreuger:s första tävling och det vart en finfin tredjeplats i rookie1000 :yoparty (bilder kommer)

Idag: iväg till väring och lämna kedjeverktyg, jobb för att om möjlig hinna ut till kinnekulle på lunch.

Snart semester, kanske tur det :D
 
Last edited:

SteveO

sh wannabe! ;)
Gick med
3 Nov 2005
Ort
Mariestad
Hoj
Kawa Z750 ltd Till salu....:)
helu
var ute en sväng idag och testade min broders thunderace , från att komma från min harv till den så säger jag bara FAN VA KUL MED SPORTHOJ!!!!!!
när man drog på så hände det ju grejer hehe
iofs haft en hornet några dagar men detta var helt klart bättre !
gick ju i tankarna att byta upp till typ cbr 600 nästa år ...... men lämnade in min båt motor idag för den jävlades..... men den hade skurit på ena cylindern så det blir nog avvakta mc byte :huvet
..... :huvet
trist som fan och nu väntas väl även att hojjen ska jävlas när man ska till kusten på den om 2 veckor ...... hoppas oturen vänder och man vinner på triss eller nåt :)

men men nu ska jag slappa vid tv´n en sväng innan sängen kallar... jobba i morgon :S
 

destruid

Carpe Diém!
Gick med
2 Sep 2005
Ort
Mariestad
Hoj
Lean Mean Wheelie Machine
SteveO skrev:
2312602 helu
var ute en sväng idag och testade min broders thunderace , från att komma från min harv till den så säger jag bara FAN VA KUL MED SPORTHOJ!!!!!!
när man drog på så hände det ju grejer hehe
iofs haft en hornet några dagar men detta var helt klart bättre !
gick ju i tankarna att byta upp till typ cbr 600 nästa år ...... men lämnade in min båt motor idag för den jävlades..... men den hade skurit på ena cylindern så det blir nog avvakta mc byte :huvet
..... :huvet
trist som fan och nu väntas väl även att hojjen ska jävlas när man ska till kusten på den om 2 veckor ...... hoppas oturen vänder och man vinner på triss eller nåt :)

men men nu ska jag slappa vid tv´n en sväng innan sängen kallar... jobba i morgon :S


:3freak Va skoj med skuren båtmotor i detta härliga väder..
:hihi

Vågar du åka ända ner till kusten på din "raket"? :rofl

Åker la rätt komfortabelt men ändå...

ha det! :)
 

destruid

Carpe Diém!
Gick med
2 Sep 2005
Ort
Mariestad
Hoj
Lean Mean Wheelie Machine
AdamGS500 skrev:
2315126 Åker gärna med någon gång...


aa det e bara o skriva här när du ska ut osv..eventuellt mötesplats o kanske mobilnummer så kan la vem som helst haka på ut o gasa lite.
Kommer du uppåta mstad e ja på näsomhelst o köra lite.. :banana
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top