Mariestad o närheten! samåkning?

Big D

Rött é snabbt!
Gick med
7 Mar 2005
Ort
Gbg
Hoj
Daytona 675 och TL 1000S
Åka!

destruid skrev:
2181145 Tackar tackar..blir det nåt åkande i veckan?

Har mycket att stå i nu i veckan jobb jobb jobb. Men visar solen sig blir det ju att prioritera rätt som vanligt :) .
 

Big D

Rött é snabbt!
Gick med
7 Mar 2005
Ort
Gbg
Hoj
Daytona 675 och TL 1000S
Hej allihop!

Man har legat lite lågt med åkandet senaste veckorna. Finns ju en naturlig förklaring som uttalas kasst väder. Men det lilla jag har varit ute. Har jag sett lite bågar i området som man inte sett förut. Bland annat är det någon som glider runt på en vinröd fighter. Är det nån härifrån tro?

Man blir ju rätt nyfiken på vad det är för folk som liksom en annan åker runt på 2 hjul i området :) .

Hoppas vädret klarnar upp snart!
 

Kenya

..
Gick med
20 Apr 2005
Ort
I ett hus
Hoj
ZX12R
Vaektra skrev:
2199803 Halloj där! ska ni till Kullen på söndag?

- Big D jag har med pengar till dig då :)

Ska dit... är anmäld men eftersom hojen kanske inte blir klar tills söndag får man väll sparka grus i depån istället :4skrika :6surkart
 

Big D

Rött é snabbt!
Gick med
7 Mar 2005
Ort
Gbg
Hoj
Daytona 675 och TL 1000S
Igår!

2fast4hjo skrev:
2197022 Någon av er som åkte igenom lyrestad i går, tyckte jag såg Big D och någon mer :va

:7peta körde ni så fort så t om vargen blev :skrämd, både jag och jörgen såg nämligen en på gärdet i går kväll :banana

Dessvärre var det inte mig ni såg. Har haft en liten släng av ryggskott :banana . Köra fort, jag :tomten . Det var en grym tur vi¨åkte i lördags däremot. Hoppas vädret tillåter fler svängar snart.

Vaektra skrev:
2199803 Halloj där! ska ni till Kullen på söndag?

- Big D jag har med pengar till dig då :)

Japp det blir kullen i helgen. Ska köra till och med köra lite. Måste ju sota ur pärlan ibland :rolleyes:. Vi syns snart

Kenya skrev:
2200009 Ska dit... är anmäld men eftersom hojen kanske inte blir klar tills söndag får man väll sparka grus i depån istället :4skrika :6surkart

Buhu en av oss är vingklippt. Jag tänker inte ge upp hoppet om dig ändå bästebror :pannkyss .
 

destruid

Carpe Diém!
Gick med
2 Sep 2005
Ort
Mariestad
Hoj
Lean Mean Wheelie Machine
Big D skrev:
2200107 Dessvärre var det inte mig ni såg. Har haft en liten släng av ryggskott :banana . Köra fort, jag :tomten . Det var en grym tur vi¨åkte i lördags däremot. Hoppas vädret tillåter fler svängar snart.



Japp det blir kullen i helgen. Ska köra till och med köra lite. Måste ju sota ur pärlan ibland :rolleyes:. Vi syns snart



Buhu en av oss är vingklippt. Jag tänker inte ge upp hoppet om dig ändå bästebror :pannkyss .


hehe en till "vingklippt" , Jag körde av ett fäste i ramen till min ljuddämpare så den for åt helvete, band upp skiten med ståltråd för o kunna ta mig hem o satte den lite väl högt o sköt en blinkers åt fanders..skiten smälte.. :hihi
Ska väl förhoppningsvis få ordning på det o lite annat i veckan nu, kanske hänger med till kullen men ska inte köra..

Ha det gött allihopa!
 

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Ort
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
destruid skrev:
2200344 hehe en till "vingklippt" , Jag körde av ett fäste i ramen till min ljuddämpare så den for åt helvete, band upp skiten med ståltråd för o kunna ta mig hem o satte den lite väl högt o sköt en blinkers åt fanders..skiten smälte.. :hihi
Ska väl förhoppningsvis få ordning på det o lite annat i veckan nu, kanske hänger med till kullen men ska inte köra..

Ha det gött allihopa!

Du blir vingklippt *knips knips* om du inte berättar vad "Kronreif Trunkenpolz Mattighofen" är för en :squid

:cdevil Lena
 
Last edited:

Big D

Rött é snabbt!
Gick med
7 Mar 2005
Ort
Gbg
Hoj
Daytona 675 och TL 1000S
Ktm!

2fast4hjo skrev:
2200362 Du blir vingklippt *knips knips* om du inte berättar vad "Kronreif Trunkenpolz Mattighofen" är för en :squid

:cdevil Lena

Det är en sån däringa österikisk knarr. Kåt e m tror jag dom heter :7peta :tungan
 

destruid

Carpe Diém!
Gick med
2 Sep 2005
Ort
Mariestad
Hoj
Lean Mean Wheelie Machine
Big D skrev:

Yeah right...KTM e betydligt roligare än o åka sushiräser iaf..:7peta

Tappade min ljuddämpare pga hård skogskörning, den satt bara bultad i ena fästet o det ville inte riktigt hänga kvar när man hoppade i skogen o lerade ner hela hojen m.m...men det gick lika bra o köra utan ljuddämpare men det e nog inte alltför populärt o göra det i stan osv..ska bygga lite nya fästen i veckan så ja slipper åka med ståltråd :tungan
 

destruid

Carpe Diém!
Gick med
2 Sep 2005
Ort
Mariestad
Hoj
Lean Mean Wheelie Machine
2fast4hjo skrev:
2200677 På en sushiräcer så vet du att du lever i alla fall swishhhhhhhhhhhhhhh förbi :hej då , ingen risk att :trött där inte :pannkyss

:gnissla nu åker jag på däng

:fatta! :7peta

Ja körde sushiräser förra säsongen men det va bara kul med farten, finns ju inget mer o göra med sushiräser..
O jag kan lova dej att du blir tröttare på en sushiräser än en KTM eftersom 625cc på en cylinder vibrerar rätt lagom..
Ktm kallas ju även "El Vibrato Gigante" ffs..
Men du skulle inte klara av den, skulle halka av sadeln pga vibbarna..alla vet ju hur fruntimmer reagerar på vibrationer :hihi :rofl :lol :7peta
 

destruid

Carpe Diém!
Gick med
2 Sep 2005
Ort
Mariestad
Hoj
Lean Mean Wheelie Machine
2fast4hjo skrev:
2200719 :skrämd jag finner inga ord, *gubbe* :fatta!


Lugna sej lite nu *tant* :pannkyss

Ja e la så långt ifrån gubbe man kan va, fyllde 22år den 22a maj nu :tungan

Ta det inte personligt med "fruntimmer o vibrationer" men det ligger ju nåt i det? :hihi
 

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Ort
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
destruid skrev:
2200722 Lugna sej lite nu *tant* :pannkyss

Ja e la så långt ifrån gubbe man kan va, fyllde 22år den 22a maj nu :tungan

Ta det inte personligt med "fruntimmer o vibrationer" men det ligger ju nåt i det? :hihi


:nicka

Pathfinder skrev:
2200675 :) Skoj att du har kryat på dig :fatta!

ja äntligen. Nu är det bara datorn och jörgen som ska krya på sig så är det finemang :D (en av dem är på uppdatering)
 
Last edited:

Big D

Rött é snabbt!
Gick med
7 Mar 2005
Ort
Gbg
Hoj
Daytona 675 och TL 1000S
Tackar!

2fast4hjo skrev:
2208274 VARNING!!!

Det står en svart volvo vid ST1 vid E20 efter mariestad mot Lyrestad, det är 70!! förbi där så kör lugnt för f*n, laserutrustning inne i bilen enligt 2fast4some. )




(han har inte åkt fast utan har varit och talat med ägaren till St1)

Inte åkt fast, sääääkert :tungan ! Skämt å sido. Stabilt jobbat, Tack för varningen :tummenupp .
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top