Mariestad o närheten! samåkning?

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Ort
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Någon som har varit o fikat vid Törsö, precis vid bron :va

Det är inte dåligt med rullgrus det finns på det parkeringen, men :2cool lyckades hålla sig på hjulen, ett vackert sladdstreck vart det också :hihi

:Bugar grymt kört ni som körde på kullen i söndags :tummenupp
 
Last edited:

Big D

Rött é snabbt!
Gick med
7 Mar 2005
Ort
Gbg
Hoj
Daytona 675 och TL 1000S
Kullen!

Det är inte dåligt med rullgrus det finns på det parkeringen, men :2cool lyckades hålla sig på hjulen, ett vackert sladdstreck vart det också :hihi

:Bugar grymt kört ni som körde på kullen i söndags :tummenupp[/QUOTE]

Se där ja det tar sig. Tack! Man får allt vara nöjd med första bankörningen. Det var garanterat nått av det roligaste jag någonsin gjort :banana . Vädret var ju inte fyskam heller.
Vi var ett gäng som åkte åtorp vägen igår. Dessvärre hade någon underbar bonde spritt sitt gödsel på en längre sträcka av vägen :4skrika .

Du lyckades inte få mig eller Rickard framför linsen av misstag någon gång?
 

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Ort
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Big D skrev:
2219072

Se där ja det tar sig. Tack! Man får allt vara nöjd med första bankörningen. Det var garanterat nått av det roligaste jag någonsin gjort :banana . Vädret var ju inte fyskam heller.
Vi var ett gäng som åkte åtorp vägen igår. Dessvärre hade någon underbar bonde spritt sitt gödsel på en längre sträcka av vägen :4skrika .

Du lyckades inte få mig eller Rickard framför linsen av misstag någon gång?

Har en del bilder att gå igenom men har tyvärr ingen möjlighet att lägga ut dem pga datorhaveri :argpådato


underbar+bonde+gödsel i samma mening går inte ihop :lol
 

Big D

Rött é snabbt!
Gick med
7 Mar 2005
Ort
Gbg
Hoj
Daytona 675 och TL 1000S
Hipp hipp hurra!!!

Kenya skrev:
2221844 Ska hämta hojen idag!!!! Varit utan den i 4 veckor 1 dag och 9 timmar. FY FAN VA GÖTT!
:banana :banana :banana

Gratulerar på den stora dagen broder :fyllisar ! Äntligen blir Bird Biker`Z åter förenade :banana !
 

Big D

Rött é snabbt!
Gick med
7 Mar 2005
Ort
Gbg
Hoj
Daytona 675 och TL 1000S
Kinnekulle!

Kenya skrev:
2222335 Gött att slippa vara vingklippt för resten av säsongen... bokat 3/7 elle?

Nix det har jag inte. Är grymt sugen att köra bana igen. Dessvärre är det en måndag och jag kommer inte loss från jobbet :( . Jag slutar snart då ska du få åka bönpall :rofl .
 

2fast4Some

Atlantes
Gick med
7 Jun 2004
Ort
Gran Canaria
Hoj
2024 Yamaha MT-09
Nu har jag lånat en dator så vi kan se vad som händer.

Har ni inget planerat på midsommar så kan ni komma hit på fest. :fyllisar

Klippte en stor brännbollplan nu ikväll.

Går att övernatta om man vill.

Ska ni ut och åka ngt i helgen?
 

astrosmurf_79

Blå Racersmurf
Gick med
19 May 2006
Ort
Hova
Hoj
Blå kawa ZR 7S
Har tänkt det, håller på att leta efter vad som kan va fel på min hoj får bara bränsle till förgasaren i läge pri på kranen, läge on o reserv så slutar det komma fram bränsle o hojen dör så bara det fixar sig så ska det nog ut och åkas lite.
 

Big D

Rött é snabbt!
Gick med
7 Mar 2005
Ort
Gbg
Hoj
Daytona 675 och TL 1000S
Åka!

Ska ni ut och åka ngt i helgen?[/QUOTE]

Det är inte alls omöjligt att man offrar sig och tar en sväng på knarren :hihi . Vi får höras av om det blir något.
 

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Ort
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Panik!!! Pga ett trasigt rör har vi inte haft något vatten, eller vatten hade vi men det vart i källaren, :huvet men tack vara skjysta grannar så får vi dunka vatten hos dem så man fick det nödvändiga morgonkaffet. :4skrika

Slapp t om besvära svärföräldrarna o låna deras dusch då det var 18 grader i Vänern :hihi
 

Big D

Rött é snabbt!
Gick med
7 Mar 2005
Ort
Gbg
Hoj
Daytona 675 och TL 1000S
Usch!

2fast4hjo skrev:
2229461 Panik!!! Pga ett trasigt rör har vi inte haft något vatten, eller vatten hade vi men det vart i källaren, :huvet

Det lät inget spännande det där. Hoppas ni fick en bra tur i lördags. Fick lagom ångest att jag gjort andra planer när Jörgen ringde. Ville ut och gääsa jag med.

Det var sjyst att ni ringde :tummenupp . Jag använder bara dator på vecko dagarna när jag jobbar.
 

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Ort
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Big D skrev:
2230044
2fast4hjo skrev:
2229461 Panik!!! Pga ett trasigt rör har vi inte haft något vatten, eller vatten hade vi men det vart i källaren, :huvet

Det lät inget spännande det där. Hoppas ni fick en bra tur i lördags. Fick lagom ångest att jag gjort andra planer när Jörgen ringde. Ville ut och gääsa jag med.

Det var sjyst att ni ringde :tummenupp . Jag använder bara dator på vecko dagarna när jag jobbar.

Årets, för mig, tredje tur ( hoppas värmen håller i sig nu) vart en lagom tur på 16 mil på mina favoritvägar, Finnerödja och Askersund :) Jörgen ska nog ta sig en titt i teoriboken :rolleyes: , han fick solsting och trodde att bilar som stod till vänster om mig hade företräde :rofl
 

Big D

Rött é snabbt!
Gick med
7 Mar 2005
Ort
Gbg
Hoj
Daytona 675 och TL 1000S
Sol!

2fast4hjo skrev:
2230050 Årets, för mig, tredje tur ( hoppas värmen håller i sig nu) vart en lagom tur på 16 mil på mina favoritvägar, Finnerödja och Askersund :) Jörgen ska nog ta sig en titt i teoriboken :rolleyes: , han fick solsting och trodde att bilar som stod till vänster om mig hade företräde :rofl

Ja det här vädret får gärna vara resten av sommarn för min del. Haha han kanske är 2fast4himself!
 

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Ort
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Big D skrev:
2230322 Ja det här vädret får gärna vara resten av sommarn för min del. Haha han kanske är 2fast4himself!

:lol eller varför inte 2slow4all då han :4skrika "så här sakta kan man inte köra"när jag i rent pin tjiv körde i gåfart i lyrestad, han kan ju inte få ha det roligt jämnt :hihi

Mitt nick stämmer då jag i alla fall kör fortare än raggarbilarna i Hjo :rodnar
 

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Ort
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Någon som "vill ha" en bil med 224 hk, långmil 19000

:mad: arg som ett bi då bilen ska säljas, :4skrika puttra omkring i en standardbil, jag kommer att få gå upp en halvtimme tidigare på morgonen :huvet

















så nu känns det liite bättre men jag :gråta fortfarande, r.i.p kommer att sakna muppen
 
Last edited:

Big D

Rött é snabbt!
Gick med
7 Mar 2005
Ort
Gbg
Hoj
Daytona 675 och TL 1000S
Kullen!

2fast4hjo skrev:
2234293 Äntligen fått hem "hemmadatorn" så nu kan jag lägg ut dem bilderna jag tog på kullen.

http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=2234290&postcount=17

Lena, glad amatör

Aaah där ja! Man får bocka och buga. Kul att se bilder på gänget. Farsan och Rikard gjorde riktigt bra ifrån sig :tummenupp . För att inte tala om Jörgen. Jämfört med honom såg det ut som jag stod kvar i depån :lol . Men men det kommer. Det var grymt kul i alla fall!
 

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Ort
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Big D skrev:
2235243 Aaah där ja! Man får bocka och buga. Kul att se bilder på gänget. Farsan och Rikard gjorde riktigt bra ifrån sig :tummenupp . För att inte tala om Jörgen. Jämfört med honom såg det ut som jag stod kvar i depån :lol . Men men det kommer. Det var grymt kul i alla fall!



Övertalingskampajen går varm här hemma om han han bör börja tävla men fan det är ju som att tala med en vägg :huvet :hihi

Hör med jonas dvs Kinnekulle Foto om han har några bilder som ni kan beställa :tummenupp
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top