Mariestad o närheten! samåkning?

destruid

Carpe Diém!
Gick med
2 Sep 2005
Ort
Mariestad
Hoj
Lean Mean Wheelie Machine
Härligt, Det tar sig med folk. Kan nog bli riktigt kul detta!! :yoparty
Pathfinder har gps!nice! :tungan
Slipper vi köra vilse i skogen :lol
Vad säger ni? vi får nog lägga upp en lista snart med våra mobilnummer så vi får tag på varandra o kan planera in lite åkande?
 

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Ort
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
destruid skrev:
Härligt, Det tar sig med folk. Kan nog bli riktigt kul detta!! :yoparty
Pathfinder har gps!nice! :tungan
Slipper vi köra vilse i skogen :lol
Vad säger ni? vi får nog lägga upp en lista snart med våra mobilnummer så vi får tag på varandra o kan planera in lite åkande?

:lol ...stellan är :2cool med sin gps....skulle till Finngården och fika (efter Lyrestad bara följa E20 rakt fram och svänga höger) Alla vi andra som körde bakom hittade dit utan stellan som fick vända efter att alla "försvann".

Vi har haft några samåkningar med Jönköpingsgänget och ser fram emot flera i år.
 
Last edited:

Big D

Rött é snabbt!
Gick med
7 Mar 2005
Ort
Gbg
Hoj
Daytona 675 och TL 1000S
Tjenixen! Som Kenya skrev är vi ett gäng som brukar dra runt ihop. Kul å se att finns så många här i närheten som kommer vara aktiva i sommar. Vi får se till att styra upp verksamheten. Snart är ju vägarna torra. Jag kommer inte spilla nägon tid i år som jag tillbringa på pärlan :yoparty . Kanske man vet vem du är. Vi är ju ung lika unga. Ha det gott så hörs vi snart. /David
 

destruid

Carpe Diém!
Gick med
2 Sep 2005
Ort
Mariestad
Hoj
Lean Mean Wheelie Machine
2fast4hjo skrev:
:lol ...stellan är :2cool med sin gps....skulle till Finngården och fika (efter Lyrestad bara följa E20 rakt fram och svänga höger) Alla vi andra som körde bakom hittade dit utan stellan som fick vända efter att alla "försvann".


:lol :hihi :rofl jo då är det bra att ha med stellan då iaf o så kör han ju ktm oxå! :yoparty

Någon som är sugen på en runda första dagen med några plusgrader?
O snön är borta alltså?

Big D skrev:
Tjenixen! Som Kenya skrev är vi ett gäng som brukar dra runt ihop. Kul å se att finns så många här i närheten som kommer vara aktiva i sommar. Vi får se till att styra upp verksamheten. Snart är ju vägarna torra. Jag kommer inte spilla nägon tid i år som jag tillbringa på pärlan :yoparty . Kanske man vet vem du är. Vi är ju ung lika unga. Ha det gott så hörs vi snart. /David


Jo du vet kanske vem ja är men jag funderar på vem du o kenya o co är.
Jag startar min säsong så fort snön e borta! :banana
 

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Ort
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Big D skrev:
Tjenixen! Som Kenya skrev är vi ett gäng som brukar dra runt ihop. Kul å se att finns så många här i närheten som kommer vara aktiva i sommar. Vi får se till att styra upp verksamheten. Snart är ju vägarna torra. Jag kommer inte spilla nägon tid i år som jag tillbringa på pärlan :yoparty . Kanske man vet vem du är. Vi är ju ung lika unga. Ha det gott så hörs vi snart. /David

:hej..sugen på fest så är du välkommen.http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?p=1914071#post1914071

Ni andra är också välkomna :banana
 

Ljungqvist

Ute på en åker och åker
Gick med
29 Feb 2004
Ort
Skövde C
Hoj
TL1000R + KTM 250exc
Skicka PM med mobilnummer så lägger jag in er på skövdetrådens mobillista.

/Felix
 

destruid

Carpe Diém!
Gick med
2 Sep 2005
Ort
Mariestad
Hoj
Lean Mean Wheelie Machine
Ljungqvist skrev:
Skicka PM med mobilnummer så lägger jag in er på skövdetrådens mobillista.

/Felix

Fixar du en länk till listan sen o lägger in här månntro? vore kanon!

Vad händer annars då gott folk? Själv sitter man bara här o förbannar snön..hade jag haft offroadfälgar så hade d la varit kul med snö men ja har bara mina retardhjul o dom är det slicks på :mad: vill ju köra!
 

destruid

Carpe Diém!
Gick med
2 Sep 2005
Ort
Mariestad
Hoj
Lean Mean Wheelie Machine
Kom igen nu gott folk håll tråden vid liv!
Vad händer? nån som har gjort något roligt i väntan på sommarn?
 

Steen

Mer hk än kg
Gick med
15 May 2004
Ort
-
Hoj
-
Är det du som har en blå/vit gsxr?
Har sett en vid några tillfällen i Gullspång.


SletEmil skrev:
Hehe.... Hojjen står i gullspång så det är sällan man åker i Mariestad... Eller också åker man på vägen mellan Kinnekulle och Mariestad.... :tummenupp
 

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Ort
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
destruid skrev:
Kom igen nu gott folk håll tråden vid liv!
Vad händer? nån som har gjort något roligt i väntan på sommarn?

Vi har en hemsida www.fullthrottle.se. LiCro som håller i den har frågat om det är något som vi vill ha kvar då det har varit dålig aktivitet där, tråkigt för det blir ju vad man gör det till. Inte heller roligt att utveckla sidan när man inte får någon respons.
 

HumAnyt

fort ibland.
Gick med
17 Mar 2005
Ort
Tidaholm
Hoj
GSXR-1000 K4 enbart :( (räknas monkybike -78 honda?:)
tänka bara på att det kan vara lite lurigt om snön på vägran är bort och det är några +. för i skuggan så kan snön ha smält och där är det minus, och det blir isbana. ofta det händer olyckor precis i början på våren både men bilar och hojjar. Så vänta hellre en vecka heller två och ha hojjen hela året än första 2milen :) bara ett litet tips. fan vad jag längtar till våren nu!!!
 

HumAnyt

fort ibland.
Gick med
17 Mar 2005
Ort
Tidaholm
Hoj
GSXR-1000 K4 enbart :( (räknas monkybike -78 honda?:)
2fast4hjo skrev:
Det är du inte ensam om. En :kockofjant satt i trädet och trallade som en tokig, tjuvsmakat på hampan på åkern eller ovanligt tidigt med vårkänslorna :va

Förtydligande: det var alltså en fågel och inte 2fast4some som satt o trallade i trädet :hihi

det hade vi en här som gjorde igår med, trodde jag sov när jag hörde den fortfarande :)
 

Kenya

..
Gick med
20 Apr 2005
Ort
I ett hus
Hoj
ZX12R
Lördagsnatt.. kom precis hem från "big D" efter en blöt efterfest :fyllisar När brukar ni börja eran säsong? Brukar själv börja testa hojen och dra ner i stan i slutet på mars och i mitten eller slutet på april kan man börja mosa mil på riktigt :hihi
 

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Ort
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Kenya skrev:
När brukar ni börja eran säsong? Brukar själv börja testa hojen och dra ner i stan i slutet på mars och i mitten eller slutet på april kan man börja mosa mil på riktigt :hihi

Den 22 mars såg det ut så här. Höll ju på att glömma mckortegen i Kristinehamn, Filipstad och Karlstad Den hänger ni väl med på. :banana Lägger ut en länk om datum senare. Brr..det var lite kallt förra året men det är bara att bita ihop

Kom just på att det sitter ett beg race däck på gsx r :n, måste fixas. :brinnerup

:hördu inga mcåkande/körande tjejer från Mariestad :va
 

Bifogat

  • paraden i Kristinehamn 1.JPG
    paraden i Kristinehamn 1.JPG
    40.6 KB · Visningar: 157
Last edited:
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top