Markus bannad

Blanco

Glad påsk!
Gick med
4 Oct 2004
Hoj
Bmw gs 1200 Adv.
Markus kan vara den här inne som det vart bäst klass på... Ni som gnäller är ju bara avis och bittra för att ni har svårt att matcha han när det kommer till diskussion...

Bara det att han får den här uppmärksamheten visar ju att ni saknar honom innerst inne... :tungan

Smagatusk

Guest
Markus kan vara den här inne som det vart bäst klass på... Ni som gnäller är ju bara avis och bittra för att ni har svårt att matcha han när det kommer till diskussion...

Bara det att han får den här uppmärksamheten visar ju att ni saknar honom innerst inne... :tungan

Jag tror att dem som "gnäller" är mer rakryggade än de andra. Alla fattar ju att dumptrollet kommer tillbaks så småningom. De tar skiten sen.

Dem som kliar hans frånvarande rygg hoppas förmodligen på att Markus märkt detta och är lite mer "förlåtande" mot er.

powerjohan

Ogudaktig sporthojare
Gick med
27 Dec 2003
Hoj
En sån där grön.
Hur ska man förbereda sig på återkomsten? jag börjar seriöst bli lite nervös....

Jehovas Vittnen väntar på Jesus återkomst sisådär 2000 år senare. De tänker ha ett jublande party när det sker. Markus har ju varit borta lite kortare tid men nog kan ni dela på en kexchoklad vid den lokala macken eller så....

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Jasså? Vilka huvuden kommer att rulla? :va

Tja, kanske de som tillhör folk som nu plötsligt trätt fram och tuffat sig mot honom under den här perioden då han inte kunnat försvara sig?;)

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Tja, kanske de som tillhör folk som nu plötsligt trätt fram och tuffat sig mot honom under den här perioden då han inte kunnat försvara sig?;)

Aha, så det är självaste internettrollet Markus som få huvuden att rulla.
Okej, säg till när det händer för det vill jag inte missa.

frekke

TWIN ÜBER ALLES!
Gick med
3 May 2004
Hoj
Sålda fifan
Markus måste varit en rätt anspråkslös snubbe? Först när han blir bannad "ser" jag honom, efter 7år på forumet.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Guess whos back? :D

Sepåfan, och så har han inte ens gjort ett ljud ifrån sig?:va Kan han ha blivit så kraftigt abstinent av att inte får debattera på SH att han blivit sjuk och fått läggas in?:va

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år