Antyder du att Dreggel har hybris?
Nej. Absolut verkligen inte!
Men du menar att det kan uppfattas så? Kommer inlägget månntro bli anmält? Kommer jag bli bannad?
Antyder du att Dreggel har hybris?
Gott! Skrotnisse samt Markus bannade på kort tid.
Är du avundsjuk för att det inte skulle skrivas ett enda inlägg om det var du som försvann?
De kanske skulle banna allihopa härifrån i en månad eller så, sen får de som vill tillbaka regga sig med nya namn. Det skulle nog städa upp lite.
Och tänk vad det skulle lyfta den svenska produktiviteten med tanke på hur många extremt kompetenta och effektivt/hårt arbetande människor det finns som nu slösar bort sin tid på att skriva inlägg på SH!
Och tänk vad det skulle lyfta den svenska produktiviteten med tanke på hur många extremt kompetenta och effektivt/hårt arbetande människor det finns som nu slösar bort sin tid på att skriva inlägg på SH!
Nu finns det ju om jag inte har helt fel för mig en anledning till att grönländare gärna föredrar att kallas Inuit framför Eskimå. Och en ganska enkel förklaring till att många inom den norrländska rennäringen hellre ser sig själva som Samer än Lappar. Och så vidare.
Låter det som en helt förryckt och verklighetsfrånvänd tanke från min sida, tycker du?
Nu finns det ju om jag inte har helt fel för mig en anledning till att grönländare gärna föredrar att kallas Inuit framför Eskimå.
Och en ganska enkel förklaring till att många inom den norrländska rennäringen hellre ser sig själva som Samer än Lappar. Och så vidare.
Låter det som en helt förryckt och verklighetsfrånvänd tanke från min sida, tycker du?
Nej det hade inte jag heller. Men det inlägg du syftar på är långt ifrån det du påstår. Återigen: Jag påpekade vilka regler som gällde, eftersom folk undrade vad som ledde till banning. Jag har inte sagt åt nån att hålla sig till reglerna. Det är liksom inget mästrande i det, om det var så du uppfattade det? Det var en upplysning till nån som undrade, i all vänlighet.
Precis som jag kan tänka mig att svara 70 till nån som frågar efter skyltad hastighet, även om jag själv väljer att köra 90.
Gott! Skrotnisse samt Markus bannade på kort tid.
Men han kom inte upp UT banningsklass, det kan man kalla permbanning. Till och med hans trådar rensades ut...
men att mackan´s banning är permanent råder ingen tvivlan om
Är det så? Var det inte bara en månad han var bannad?
Är det så? Var det inte bara en månad han var bannad?
Vilken jävla fjollbanning
Såg de två studsande tvillingarna från Irland på TV igår och tänkte att det var ju riktigt riktigt flickigt. Sen såg jag den här tråden och det satte ju perspektiv på tillvaron. Årets Ghey-tråd. Grattis!
Först vill jag bara säga: Tack för jävligt rak info med klockren källhänvisning! Alla mina tvivel har skingrats och frågetecken rätats ut.
Är det nån som de facto känner till den anledningen, eller är det som vanligt ett gäng albylvita storstadsboende nyvänsterpretton som har hittat på att eskimåerna säkert känner sig kränkta av det och därför hittar vi på ett nytt ord för dem?
Och den är? För liten ersättning för vargätna renar? Egentligen är det nog bara återigen folket från Kungsladugård och Söder som har varit kreativa skulle jag tro. Eller lapparna som gillar att gnälla över skitsaker.
Nja, delvis, men det låter väl också som en väldigt spekulerande tanke tycker jag nog.
Ok, vännen, jag orkar inte tjöta. Från min sida uppfattades det lite uppfostrande, men det kanske inte var det som var din mening.
De kanske skulle banna allihopa härifrån i en månad eller så, sen får de som vill tillbaka regga sig med nya namn. Det skulle nog städa upp lite.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|