Markus bannad

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Jag tycker alla som inte varit inloggade på mer än ett eller två år borde permbannas. Skulle möjliggöra för m-å-n-g-a nya medlemmar att faktiskt få heta det de vill. Nu är ju skitmånga namn upptagna helt i onödan. Man får nu kompromissa och hitta på dumma lösningar, annars hade jag inte kallat mig R5+1.

Näe, men du kan väl be Swedie att kolla upp namnet du vill ha och se hur länge det har varit inaktivt.

Självklart förstår vi att du hellre vill heta R7-1
(för du har ju i likhet med alla andra som har hojbetckningen som namn AAAAALLLLLLDRIG tänkt byta hoj.... :rolleyes: )

Last edited:

R5+1

Guest
Näe, men du kan väl be Swedie att kolla upp namnet du vill ha och se hur länge det har varit inaktivt.

Självklart förstår vi att du hellre vill heta R7-1

Haahahaha!!:tummenupp

Fast man hinner ju regga sig och måste va här ett tag innan man (ok, jag) lär sig om moderatorerna och vilken av dom som styr hur. Och byter man nick hänger det gamla namnet kvar och visar sig ibland ändå, kanske man inte vill. Men reggar man om sig ser det ju ut som man är nyare på SH än man eg är. Ujujuj, du ser ju va jobbigt det här blev nu!
Eller med andra ord: "Tänkte inte på det.":glömdet

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
Om det nu bara är så enkelt att vissa Lappar, Eskimåer och Indianer inte tycker att det är så ball att kallas just det, i synnerhet inte av folk som inte är från den egna folkgruppen - vad är egentligen problemet?
Du är tydligen själv redan inne på att inte kalla folk för negrer hipp som happ.

Väldigt grovhugget, och det är inte heller särskilt svart/vitt, (det finns t.ex. dom som gladeligen kallar sig Lappar) men vill man fördjupa sig i det här är det bara att googla, eller ringa upp någon professor på naturfolk och få en litteraturförteckning.

Precis. OM det nu är så enkelt. Men är det verkligen de som uttryckligen har vädjat om att vi helt plötsligt ska ändra några ord i vårt språk? Några byäldsten på Grönland som suttit i en igloo och ringt Svenska Akademien. Eller är det kanske PK-eliten som har slagit till igen? Att svarta inte vill bli kallade negrer ser jag som helt klarlagt. Inga problem, jag förstår det.

Jag vet då iaf zigenare som kallar sig själva för zigenare, förresten.

edit. Får man säga igloo, eller heter det typ ishus numera?

Last edited:

drm4rtin

med lem
Gick med
9 Mar 2010
Hoj
2007, Suzuki DL1000, 2002, Yamaha FZS600.
Precis. OM det nu är så enkelt. Men är det verkligen de som uttryckligen har vädjat om att vi helt plötsligt ska ändra några ord i vårt språk? Några byäldsten på Grönland som suttit i en igloo och ringt Svenska Akademien. Eller är det kanske PK-eliten som har slagit till igen? Att svarta inte vill bli kallade negrer ser jag som helt klarlagt. Inga problem, jag förstår det.

Jag vet då iaf zigenare som kallar sig själva för zigenare, förresten.

edit. Får man säga igloo, eller heter det typ ishus numera?

Trodde det bara hette gloo. Det var ju när Steve Jobs med fruktföretaget köpte Nunawat som det började heta iGloo.

(var det Arne Hegerfors-varning på den där?):D

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Trodde det bara hette gloo. Det var ju när Steve Jobs med fruktföretaget köpte Nunawat som det började heta iGloo.

(var det Arne Hegerfors-varning på den där?):D

Jo, han lägger hela tiden nya marknader under sig Jobs...

Men den senaste kampanjen har han nog inte tänkt igenom:

ipot.jpg

Ankan

Perfektare.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R6 -05
varsågoda å provocera mackan när han kommer tebax, ska bli ett sant nöje å pina honom:D

När den tunga elefanten är borta dansar öket...

Om det är ett sånt nöje att gå på honom, varför har du inte gjort det oftare under förfluten tid?? Tillfällen har ju inte direkt saknats. Nejvisstnej, ök blir ju nedtrampade av elefanter. Tänkte inte på det.:lol

supernaut

Anonyma Adrenalinister
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Xtra Terrestrial 660
Är man forumsmedlem även under tiden man är bannad?

Den här tråden innehåller ju flera exempel på personliga påhopp och uppvigling till mobbing.

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
När den tunga elefanten är borta dansar öket...

Om det är ett sånt nöje att gå på honom, varför har du inte gjort det oftare under förfluten tid?? Tillfällen har ju inte direkt saknats. Nejvisstnej, ök blir ju nedtrampade av elefanter. Tänkte inte på det.:lol

din närvaro är mer sporadisk nuförtiden har jag märkt:confused:

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
Och den är? För liten ersättning för vargätna renar? Egentligen är det nog bara återigen folket från Kungsladugård och Söder som har varit kreativa skulle jag tro. Eller lapparna som gillar att gnälla över skitsaker.

Det är 1/78samerna i de norrländska städerna som har något antikt renmärke med någon utmärglad krake som är petnoga med såntdär.

De flesta andra skiter i vilket.

TurboJugend

Ny medlem
Gick med
21 Dec 2003
Hoj
-
Det är 1/78samerna i de norrländska städerna som har något antikt renmärke med någon utmärglad krake som är petnoga med såntdär.

De flesta andra skiter i vilket.

Tror inte heller det är så många som bryr sig. Det är nog bara om man säger det på ett nedsättande sätt som dom blir sura.

Jag tycker egentligen det är samma sak med neger. Jag ser det inte som ett nedsättande ord, fast det gör tydligen många andra så då får man väl lov att anpassa sig. I slutet sällskap brukar jag dock säga det.

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Last edited:
Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...