Markus bannad

Jonte

Stäng nyreggningen, banna alla >#10 000
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
KTM 1090 ADV S
Frågan återstår. Varför?

I övrigt kan ni hitta hur många jävla påhopp och förlöjligande som helst på oss PK-töntar, västerpretton, kommunistpack, och allt annat han kallade alla som var mer liberala än Reagan.

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Frågan återstår. Varför?

I övrigt kan ni hitta hur många jävla påhopp och förlöjligande som helst på oss PK-töntar, västerpretton, kommunistpack, och allt annat han kallade alla som var mer liberala än Reagan.

Nej.
Angivna grupper förlöjligar sig själva.
Några direkta påhopp har jag inte sett från Markus.
Däremot påpekanden om retoriska fel och ogenomtänkta ställningstaganden.
Att det sedan skaver att ha fel är en nyttig erfarenhet för lättlurade fanatiker.
Men ingen anledning att gråta ut inför pappaswedie om hur krengt man är över att ens egen fjolliga, ogenomtänkta åsikt blir motsagd.

_Johansson_

Storfräsare
Gick med
9 Aug 2006
Hoj
Gasturbindriven landspeedhoj
Kommer kännas ensamt här...

Hmm, efter att ha tänkt till mer än tre sekunder så börjar jag inse att OT-forumet skulle bli fan så mycket tristare utan honom.

Fast jag skulle inte vilja ge mig in i en diskussion med honom, oavsett om den handlar om vilken färg jag har på kalsongerna skulle man nog bli ikullpratad. :D

Missvims

MrsVims
Gick med
24 Apr 2006
Hoj
Formally known as Gulan
Annat lät det när allas vår idol URBANTIGER åkte ut!
:saknarsomfan
UT var en person som definierade Sporthojs existensberättigande på nätet! :yoparty

Hell yeah!
Förut var SH ett ställe där man hade fullt upp att hänga med i roliga trådar, skrattkramp och nya skrattrynkor varje helg.
Markus är även han en personlighet som faktiskt tillhör SH's existens, även om jag inte alltid höll med honom.
SH känns numera som ett touringhojforum, det rör på sig men den enda spänningen är när en galning på motard kör om i en stående wheelie.

Vafalls?
Han kanske återfinns på sportsbike.se :va
Ihop med de andra färgstarka karaktärerna UT, Oddjob, AndreasNo mfl

Inte ännu tyvärr, men han är mer än välkommen dit!:yoparty

Last edited:

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Markus kommer bli saknad!
OK att han och jag står jäääävligt långt ifrån varandra åsiktsmässigt men killen kunde verkligen trolla på ett underhållande sätt.
Har du ett exempel på när du tog en diskution med honom om något?

Eller någon annan i den här tråden för den delen?
Fast Markus diskuterade ju aldrig... Han förkastade fakta eller andras åsikter som kommunistpropaganda och svarade med förlöjliganden. Visst gjorde han det på ett skärpt sätt och nog tycks han vara en intelligent människa (speciellt jämfört med majoriteten här på SH) men enligt mej står han ändå för en vidrig människosyn.

Harmon Rabb

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 May 2004
Hoj
Ducati
Även en profil på forumet behöver en tillsägelse ibland. Jag vet inte vad det var som fick Markus bannad (om han nu blev det). Han har dock hållit lite lägre profil på sistone och det gäller för övrigt fler medlemmar som profilerat sig. Kanske några av dem tröttnade.

Jag tror att Markus har fått tillsägelser från moderatorerna som han sedan ignorerat. Ibland tog han lite för stora friheter ibland vilket blev lite för mycket även på OT2 forumet.

Det är trots allt så att det finns medlemmar med helt olika åsikter och någonstans får man respektera varandra för dem och ge alla möjlighet att få yttra dem utan bitska påhopp. Bara i den här tråden får man ju uppfattningen att medlemmar har haft respekt för att ge sig in i en diskussioner med Markus. Kanske för att de är rädd för att få ett förlöjligande svar tillbaka. Så ska det inte behöva vara.

Det är många profiler som skrivit underhållande inlägg genom åren jag läst inlägg på forumet. Efter ett tag när man lärt sig tugget då blir de inte lika roliga längre. När man passerat gränsen för att vara underhållande till patetisk så kan det nog vara bra att ta en tillfällig paus från forumet - frivilligt eller ofrivilligt.

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Whoo the fuck is MARKUS :va

nevermind, hes a nobody:D

Har du ett exempel på när du tog en diskution med honom om något?

Eller någon annan i den här tråden för den delen?

har tjafsat sönder mig å samman med både mackan och hans ärkepolare ANKAN so dont´t give me no crap:gnissla

Nu kallade du honom just för "idiot" vilket är direkt förtal.

Jag är övertygad om att Markus har intelligens klart över snittet här på SH

synd att han inte använde den lite bättre då, ointelligent!!!

Synd.

En av väldigt få med koll och hjärna nog att lyssnas på.

koll å koll, google kan få vilken efterbliven homosapien som helst att verka intelligent:tummenupp

Last edited:

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
koll å koll, google kan få vilken efterbliven homosapien som helst att verka intelligent:tummenupp

Nej.. Google och Wikipedia kan få andra idioter att tro att någon har brains.

Marcus var en av få (på SH) som kunde formulera ett problem eller en argumentation och dessutom med humor. Det går inte att köpa på Google :mattias.

Å ena sidan var Marcus en del av intelligenseliten här på SH, å andra sidan är det som att vara smartast i särskolan.

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
Haha, alla ni som hackar på Markus är såna som blivit totalt tillplattade av honom i diskussioner och sedan inte vågat ta diskussionen igen. Och nu kryper ni fram och tuffar er. Fegisar. :rofl

Biltmore förresten, du har ju "blivit kompis" med Markus det senaste. I era gästböcker tex. Men det var väl bara falskhet antar jag. :rolleyes:

Jävligt trist om Markus har blivit bannad måste jag säga. Ser man att han skrivit någonstans så vet man att det är värt att läsa. Har fått många goa skratt av hans inlägg. SH påverkas helt klart till det sämre och tråkigare.

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år