Markus bannad

Harmon Rabb

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 May 2004
Hoj
Ducati
Det låter på många av er som Markus skrivit sitt sita inlägg på forumet. Så illa har han väl ändå inte skött sig att han blivt permenent portad från att skriva här för all framtid? Kanske vet ni något inte vi andra känner till.

Se så ut med er i det fina vädret och njut! Jag tror knappast att Markus sitter där hemma och ägnar några större tankar över om han är saknad eller ej på forumet avsett var frånvaron beror på.

MatteKholm

Stolt tröjjjjbärare.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
--VTR--
Sällar mig till skaran som saknar honom. Aldrig gått i diskussion med honom, men roat mig en del med att läsa trådar där andra gjort det. ;)

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
Markus kommer bli saknad!
OK att han och jag står jäääävligt långt ifrån varandra åsiktsmässigt men killen kunde verkligen trolla på ett underhållande sätt.Fast Markus diskuterade ju aldrig... Han förkastade fakta eller andras åsikter som kommunistpropaganda och svarade med förlöjliganden. Visst gjorde han det på ett skärpt sätt och nog tycks han vara en intelligent människa (speciellt jämfört med majoriteten här på SH) men enligt mej står han ändå för en vidrig människosyn.

Two stroke man sammanfattade det rätt bra i inlägg 31. http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=239882&page=2

Vissa av Markus inlägg var ruskigt bra, men relativt ofta kändes de mest provocerande utan egentlig anledning/bakomliggande fakta.

Last edited:

Stuff

GRATTIS AIK TILL TRIPPELN!
Gick med
22 Jul 2005
Hoj
En tråkig men praktisk
Det är ju inte första gången Mackan blir bannad. Han är förhoppningsvis snart tillbaka. Markus är den enda här som med briljanta formuleringar och en god portion humor kan lyfta trådar som i övrigt saknar allt hopp att leda någonstans.

• Gilla
Reaktioner: GuW

/J

Ny medlem
Gick med
7 Dec 2004
Hoj
GSX400
Men vad i helvete är det här? Här sitter ni och smutskastar folk som vågra skriva vad dom tycker och ofta gnälls det på att folk inte vågar säga vad dom just tycker.

Är ni en samling kärringar eller vad fan är det fråga om? Denna fråga gäller både medlem och moderator.

Internet idag har ju blivit till dubbelmoral utan dess like, man kan ju fråga sig vad det är för del på folk. Har ni elaka föräldrar eller vad fan är det frågan om? Vakna upp någon jävla gång era miserabla töntar.

Det är sådant här som gör att man lämnar forum till slut.

Sen att han provocerade ibland är en sak det får man räkna med.

Nu får det räcka med SH's dubbelmoral för min del ett tag framöver så får man hoppas att några av er faktiskt kan använda hjärnan till något vettigt

Ha det.

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
Men vad i helvete är det här? Här sitter ni och smutskastar folk som vågra skriva vad dom tycker och ofta gnälls det på att folk inte vågar säga vad dom just tycker.

Är ni en samling kärringar eller vad fan är det fråga om? Denna fråga gäller både medlem och moderator.

Internet idag har ju blivit till dubbelmoral utan dess like, man kan ju fråga sig vad det är för del på folk. Har ni elaka föräldrar eller vad fan är det frågan om? Vakna upp någon jävla gång era miserabla töntar.

Det är sådant här som gör att man lämnar forum till slut.

Sen att han provocerade ibland är en sak det får man räkna med.

Nu får det räcka med SH's dubbelmoral för min del ett tag framöver så får man hoppas att några av er faktiskt kan använda hjärnan till något vettigt

Ha det.

Hejdå, dina 64 inlägg över de senaste sex åren har varit minnesvärda ;)

torbjorn_75

Prospect
Gick med
12 May 2007
Hoj
.
Känns ju lite komiskt att bli kallad kommunist när man suttit i fullmäktige för Moderaterna. :glömdet

Varför känns det komiskt? Moderaterna har alltid varit extremvänster med amerikanska mått mätt. Nyligen läste jag att Borg tycker värnskatten skall vara kvar, med motiveringen att då får vd:ar betala hundratusentals kronor extra i skatt.

Kläm åt de rika bara.

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...