Markus bannad

Mr.Q

Ny medlem
Gick med
5 Jun 2008
Hoj
Suzuki RMZ 450
Synd att ta bort en profil som Markus. Men många på vänsterflanken tittar fram från sina skyttegravar nu helt plötsligt.

Lättare att kasta skit på någon som inte kan argumentera, och det var Markus en jävel på.
Men men, små människor sparkar alltid på dom liggande..

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Rent allmänt, det mesta jag sett av Marcus argumentation var riktigt kasst om man nu ska kalla det för argumentation ens, mycket ad hominem och liknande.

Men han var underhållande om än lite grov i sin framhävning och jag tycker det är ovärdigt att snacka skit om någon som inte kan försvara sig.

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Hoj
KTM 1090 Adventure R
Ni tycker alla om Markus.

Det är bara stora människor så att säga som får en egen diskutions tråd. Och de som ens ägnat sig av att titta in i tråden saknar personen i fråga :D

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Haha. Han sitter säkert och läser detta nu och gottar sig i sin misär.
När han kommer tillbaka kommer piskan att vina över de vänsterfalangens ryggar.
Han har säkert redan förberett några sköna påhopp att bara klistra in när den dagen kommer.

Sledden

Ny medlem
Gick med
9 Aug 2010
Hoj
Kawa
"Jag kan bara meddela att om du tror att det finns en ledig plats för en jävla kommunistyngel från Umeå så kan du glömma det. Att du inte permanentbannats för dina påhopp på medlemmar med allvarliga problem är en gåta. Ska nog starta en insamling med bajs att skicka till dig istället, ditt stubbmongo." - By Markus..

Inte snackat med han själv, men han verkar faktiskt ganska kulig, haha

roffe_s

nu med skägg men ännu utan väst & bumse
Gick med
11 Aug 2005
Hoj
2 x 12 dl njurpaj -20 resp -22
Bra sagt! Generellt besöker jag sällan o- och o2- delen, där hittas inte många "diskussioner" om man i den betydelsen lägger åsiktsutbyte, debatt, samtal, överläggning (wiki).

Ironi, dråplighet och förmåga att dra slutsatser utifrån motståndarens argument kan mycket väl användas i en diskussion, men viktigast för mig är att debattörerna lyssnar på motparten, analyserar budskapen och gör sina inlägg utifrån någon form av retorisk strategi.

Att bara munhuggas, håna och förklena inlägg, åsikter och debattörer utifrån positionen att man själv vet bäst är måhända roande (i lagom portioner) men ingen diskussion.

Med tiden och i takt med att argumenten hela tiden återkommer blir det så småningom ofta bara... - plumt och tröttsamt kanske?

Därför håller jag mig gärna till diskussionsforum men ogärna till o - delarna av detta forum.

Men när Marcus för närvarande inte kan säga sitt, tycker jag att vi avvaktar hans återkomst innan mer galla utgjuts över hans diskussionsstil.

Mina 2p, ha en treflig Valborgsmässoafton förresten:)

Rent allmänt, det mesta jag sett av Marcus argumentation var riktigt kasst...
...jag tycker det är ovärdigt att snacka skit om någon som inte kan försvara sig.

Last edited:

N/A

Ny medlem
Gick med
10 Sep 2008
Hoj
SP-1
...och TS jobbar som vanligt stenhårt för att sänka nivån på det här forumet. Den här tråden är bara ett exempel i mängden. :tummenupp

Kvax

Ny medlem
Gick med
23 Feb 2010
Hoj
En sån där dödsmaskin
Men kan någon admin förklara VARFÖR han blev bannad?

Vi diskuterar ju bara hans icke existens.

Han var en profil på sporthoj. Den första personen jag la märke till när jag blev medlem.

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Hoj
Får inte ha nån för mamma.
Markus hade säkert kunna vara intressant att diskutera med eftersom han verkade ha viss samhällsintresse, lite bildning och en vass tunga. Dock var han ju bara intresserad av att trumpeta ut sin bestämda åsikt och sen repetera den i all oändlighet samtidigt som han kryddade sina inlägg med förolämpningar. Känns ju lite komiskt att bli kallad kommunist när man suttit i fullmäktige för Moderaterna. :glömdet

Mr.Q

Ny medlem
Gick med
5 Jun 2008
Hoj
Suzuki RMZ 450
Markus hade säkert kunna vara intressant att diskutera med eftersom han verkade ha viss samhällsintresse, lite bildning och en vass tunga. Dock var han ju bara intresserad av att trumpeta ut sin bestämda åsikt och sen repetera den i all oändlighet samtidigt som han kryddade sina inlägg med förolämpningar. Känns ju lite komiskt att bli kallad kommunist när man suttit i fullmäktige för Moderaterna. :glömdet

Du kan väl vara kommunist för det ! Infiltratör kallas det :tummenupp

mugge

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Aug 2008
Hoj
gsx 1100
jag kommer iaf sakna den luven ,, han är den enda som velat starta en fanclub för just mugge ,, rip markus

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Vafalls?
Han kanske återfinns på sportsbike.se :va
Ihop med de andra färgstarka karaktärerna UT, Oddjob, AndreasNo mfl

fast AndreasNo är väl tillbaks på SH, han går väl numera under namnet Norman!

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Bra sagt! Generellt besöker jag sällan o- och o2- delen, där hittas inte många "diskussioner" om man i den betydelsen lägger åsiktsutbyte, debatt, samtal, överläggning (wiki).

Ironi, dråplighet och förmåga att dra slutsatser utifrån motståndarens argument kan mycket väl användas i en diskussion, men viktigast för mig är att debattörerna lyssnar på motparten, analyserar budskapen och gör sina inlägg utifrån någon form av retorisk strategi.

Att bara munhuggas, håna och förklena inlägg, åsikter och debattörer utifrån positionen att man själv vet bäst är måhända roande (i lagom portioner) men ingen diskussion.

Med tiden och i takt med att argumenten hela tiden återkommer blir det så småningom ofta bara... - plumt och tröttsamt kanske?

Därför håller jag mig gärna till diskussionsforum men ogärna till o - delarna av detta forum.

Men när Marcus för närvarande inte kan säga sitt, tycker jag att vi avvaktar hans återkomst innan mer galla utgjuts över hans diskussionsstil.

Mina 2p, ha en treflig Valborgsmässoafton förresten:)

Du har fel.
Lappdjävel.

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom